Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

gezocht: letters met touwtjes?

5 plaatsers

Ga naar beneden

gezocht: letters met touwtjes? Empty gezocht: letters met touwtjes?

Bericht  JD wo 9 feb 2011 - 6:21

ik heb in het bos vandaag een hele lange tak gevonden. die wil ik als wantdecoratie gebruiken in de woonkamer, en er dan leuke hartjes etc aan hangen.
Nu zoek ik eigenlijk in wit of wat voor kleur dan ook, de losse letters "H-O-M-E". je ziet ze heel erg veel om neer te zetten, maar ik zoek ze dus met een touwtje eraan, zodat ik ze aan die tak op kan hangen...
(kan natuurlijk ook letters kopen en er zelf touwtjes in gaan slaan enzo, maar vind t net zo makkelijk om ze kant en klaar te kopen ergens)

Iemand enig idee of dit ergens te koop is? thank you!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

gezocht: letters met touwtjes? Empty Re: gezocht: letters met touwtjes?

Bericht  Tsjip wo 9 feb 2011 - 8:57

*Marietje* schreef:ik heb in het bos vandaag een hele lange tak gevonden. die wil ik als wantdecoratie gebruiken in de woonkamer, en er dan leuke hartjes etc aan hangen.
Nu zoek ik eigenlijk in wit of wat voor kleur dan ook, de losse letters "H-O-M-E". je ziet ze heel erg veel om neer te zetten, maar ik zoek ze dus met een touwtje eraan, zodat ik ze aan die tak op kan hangen...
(kan natuurlijk ook letters kopen en er zelf touwtjes in gaan slaan enzo, maar vind t net zo makkelijk om ze kant en klaar te kopen ergens)

Iemand enig idee of dit ergens te koop is? thank you!

Wij (mijn vriend en ik) kunnen ze wel voor je maken? Wij maken namelijk zelf houten letters op bestelling in allerlei lettertypes Wink Voor meer informatie mag je mij een PM sturen want anders ben ik bang dat het teveel op reclame gaat lijken.... Embarassed

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lynn_ wo 9 feb 2011 - 9:24

Tsjip, dat klinkt leuk! Hoeveel kost een letter bij jullie? Je mag mijn bed ook wel verven trouwens hahaa!
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 9:27

En anders een houtwinkeltje?? Die hebben ook wel alle soorten en maten letters..

Gast
Gast

Bericht  Jerry wo 9 feb 2011 - 10:39

letters kopen en zelf een touwtje in maken, moet niet heel moeilijk zijn lijkt mij... Gaatje boren, druppie lijm erin, touwtje erin, klaar!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Tsjip do 10 feb 2011 - 1:04

Lynn_ schreef:Tsjip, dat klinkt leuk! Hoeveel kost een letter bij jullie? Je mag mijn bed ook wel verven trouwens hahaa!

PM!

Enne nee je bed mag je lekker zelf doen Wink 1x een Hemnes bed een ander kleurtje geven is genoeg...

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Moon do 10 feb 2011 - 11:08

Tsjip schreef:
Lynn_ schreef:Tsjip, dat klinkt leuk! Hoeveel kost een letter bij jullie? Je mag mijn bed ook wel verven trouwens hahaa!

PM!

Enne nee je bed mag je lekker zelf doen Wink 1x een Hemnes bed een ander kleurtje geven is genoeg...

Ik heb jou ook een pm gestuurd Embarassed
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: