Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

+15
Zonnetje
lente
Zora
Rev3rie
Dribbel
Zwerver
Lady4
rapa nui
Lies
SnowWhite
Fayebella
Eris
Try
studiebol
Blond
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Zora vr 10 dec 2010 - 7:02

Haha wat schattig, al die The Voice-kijkers angel Ik vond alleen de eerste paar rondes leuk..

Ik ga naar HP7 met mijn vriend, en een paar vrienden. Ben benieuwd!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Zora vr 10 dec 2010 - 7:02

Chipp schreef:Zometeen club geven aan zo'n 25 stuiterballen in de leeftijd 10-12, waarvan slechts 2 meiden.
De jongens definiëren de clubavond zelf zo mooi "We komen om te rausen!!".
Vermoeiend, maar erg leuk en gezellig smile

Daarna lekker tv kijken met mijn mannetje en vroeg naar bed. Morgen om 8.30 in Leiden zijn voor het NK debatteren voor scholieren, jureren.
Wat cool!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  lente vr 10 dec 2010 - 7:04

Weinig denk ik haha. Afgelopen nacht dienst gehad en niet echt kunnen bijslapen vandaag, dus ben een beetje gaar. Denk dat ik de kerstkaarten ga schrijven en lekker op de bank ga hangen met een boek of voor de tv. M'n vriend heeft de kerstborrel op zijn werk, dus die hoef ik voorlopig nog niet te verwachten ;-)
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Eris vr 10 dec 2010 - 7:09

Zora schreef:Haha wat schattig, al die The Voice-kijkers angel Ik vond alleen de eerste paar rondes leuk..

Ik ga naar HP7 met mijn vriend, en een paar vrienden. Ben benieuwd!

The blind auditions en battles vond ik ook het leukste, het wordt nu weer zo'n standaard talentenjacht met de live shows. Maar ik blijf trouw kijken. Ben dan toch te nieuwsgierig. Wink

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Lady4 vr 10 dec 2010 - 7:11

Chipp schreef:Zometeen club geven aan zo'n 25 stuiterballen in de leeftijd 10-12, waarvan slechts 2 meiden.
De jongens definiëren de clubavond zelf zo mooi "We komen om te rausen!!".
Vermoeiend, maar erg leuk en gezellig smile

Daarna lekker tv kijken met mijn mannetje en vroeg naar bed. Morgen om 8.30 in Leiden zijn voor het NK debatteren voor scholieren, jureren.
Leuk! Ik heb het zelf ook zo'n tien jaar gedaan. Daarna nog twee jaar alles gecoördineerd en toen was ik er helemaal klaar mee. Afgelopen voorjaar heb ik mijn laatste kampweekend gehad en ben ik er mee gestopt. Heb het altijd met veel plezier gedaan, maar het is inderdaad behoorlijk uitputtend!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  SnowWhite vr 10 dec 2010 - 7:29

Eris schreef:
Zora schreef:Haha wat schattig, al die The Voice-kijkers angel Ik vond alleen de eerste paar rondes leuk..

Ik ga naar HP7 met mijn vriend, en een paar vrienden. Ben benieuwd!

The blind auditions en battles vond ik ook het leukste, het wordt nu weer zo'n standaard talentenjacht met de live shows. Maar ik blijf trouw kijken. Ben dan toch te nieuwsgierig. Wink
+1
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 7:36

Niks bijzonders eigenlijk. Ik heb vandaag gewerkt en ben eigenlijk best moe. Zet zo de laptop uit en
ga lekker lang uit op de bank GTST en The Voice kijken en wachten tot m'n vriend thuis komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Zonnetje vr 10 dec 2010 - 7:37

Zoals velen hier ga ik lekker op de bank hangen met een kopje thee en wat lekkers (heb nog bergen sinterklaassnoep liggen, allemaal gekregen vorig weekend) om The Voice te kijken.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Caroow vr 10 dec 2010 - 7:38

Ik ga zo even strijken en daarna moet ik nog even een cadeautje in elkaar zetten. Ook wil ik de kerstkaarten schrijven, kijken hoever ik kom.

En natuurlijk ook een beetje the voice kijken Very Happy
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Arwyn vr 10 dec 2010 - 8:13

Ik weet het nog niet..
Wil eigenlijk ook wel Harry kijken, maar denk niet dat m'n vriend dat wil! Zal dan wel weer The Voice worden..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Sarah1985 vr 10 dec 2010 - 8:56

ben net naar de kerstmarkt geweest, en kijk nu the voice
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 9:12

Op de bank hangen, tvoh kijken en lekker relaxen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  NerdChic vr 10 dec 2010 - 9:18

Er komt zo een vriendinnetje langs. Gezellig kletsen en doen. Verder niets meer.
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 10:31

Ik ben aan het werk tot half twaalf, tijd gaat veel te langzaam vandaag

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? - Pagina 2 Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum