Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

+15
Zonnetje
lente
Zora
Rev3rie
Dribbel
Zwerver
Lady4
rapa nui
Lies
SnowWhite
Fayebella
Eris
Try
studiebol
Blond
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? Empty Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 5:35

Ben in een nieuwsgierige bui haha. Nog mensen met fijne plannen op deze vrijdag avond? Zelf heb ik geen plannen vanaaf dus ik denk dat het lekker bankhangen word en dat ik de film van Harry Potter ga kijken.

Fijne avond allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 5:36

Ik heb een hardstyle feestje Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Blond vr 10 dec 2010 - 5:39

Ik ga op de bank hangen en kijken of er nog wat leuks op de harddiscrecorder staat.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 5:40

Niks. Ik wil heel veel, maar ben doodmoe & wil morgen naar een verjaardag, dus moet nu even rustig aan doen. Lekker samen met vriend; heb allemaal lekkere dingen gehaald ook, dus dat is wel gezellig. Even samen op de bank gekropen met de kerstlichtjes gezellig aan! En misschien ga ik de kerstkaarten nog wel schrijven, mocht ik zin hebben haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  studiebol vr 10 dec 2010 - 5:41

Er komt zo een vriendin eten, daarna zouden we ff gaan wii-en maar we willen ook the voice kijken.. haha dus het is maar ff zien hoe het gaat! Maar wel gezellig!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Try vr 10 dec 2010 - 5:42

_Donnaa schreef:Ik heb een hardstyle feestje Very Happy
Have fun!

Ik ga zometeen trainen maar de velden zijn afgekeurd dus we zullen op een parkeerplaats rondjes rennen/oefeningen doen (of de trap op en af rennen in de parkeergarage in de buurt Wink), heb eigenlijk wel zin om te trainen smile Daarna ga ik lekker op de bank hangen, misschien nog een huurfilmpje kijken die ik morgen moet terugbrengen.
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 5:48

@ Donna, have fun. hardstyle is altijd goed haha

@ Chance, hier nog iemand die niet van de bank afkomt Wink

@ Minella, dat klinkt als een fijn gezellig avondje samen met vriendlief.

@ Studie, veel plezier samen met je vriendin.

@ Try, bedoel je voetbaltraining. Mijn vriend zit ook op voetbal en baalt ook al een stekker dat hij niet kan trainen. Met als gevolg dat ik nu een stuiterballetje heb rondlopen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Eris vr 10 dec 2010 - 5:48

Na een drukke week gehad te hebben ben ik erg moe, dus ga op de bank The Voice kijken.
Fijne avond allemaal!

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Try vr 10 dec 2010 - 5:53

Cimic schreef:
@ Try, bedoel je voetbaltraining. Mijn vriend zit ook op voetbal en baalt ook al een stekker dat hij niet kan trainen. Met als gevolg dat ik nu een stuiterballetje heb rondlopen :P
Nee rugby smile Mannen zijn watjes Wink haha! Zelfs de rugbymannen trainen niet met dit weer!
Btw, bij ons zijn de voetbalvelden wel goedgekeurd om op te spelen..
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 5:55

Try schreef:
Cimic schreef:
@ Try, bedoel je voetbaltraining. Mijn vriend zit ook op voetbal en baalt ook al een stekker dat hij niet kan trainen. Met als gevolg dat ik nu een stuiterballetje heb rondlopen :P
Nee rugby smile Mannen zijn watjes Wink haha! Zelfs de rugbymannen trainen niet met dit weer!
Btw, bij ons zijn de voetbalvelden wel goedgekeurd om op te spelen..

Rugby...cool! Cool Hahah die van mij is ook een watje Wink Laat het hem maar niet horen haha. :P Hier zijn de velden wel afgekeurd. Te nat en drassig. Ach zondag gaan ze in de zaal trainen en mag hij zijn gang gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Fayebella vr 10 dec 2010 - 5:56

Ik ga op kraamvisite bij een collega en daarna nog wat drinken in de kroeg.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Try vr 10 dec 2010 - 5:58

Cimic schreef:
Rugby...cool! Cool Hahah die van mij is ook een watje Wink Laat het hem maar niet horen haha. :P Hier zijn de velden wel afgekeurd. Te nat en drassig. Ach zondag gaan ze in de zaal trainen en mag hij zijn gang gaan.
Ja, is ook echt heel erg leuk smile
haha, mannen he? Wink Ik heb zondag hopelijk een wedstrijd smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  SnowWhite vr 10 dec 2010 - 6:00

Ik ga nu lekker koken en vanavond The Voice kijken!

Iedereen veel plezier met wat je gaat doen Wink
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 6:15

Wij krijgen vanavond visite en gaan the voice kijken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Lies vr 10 dec 2010 - 6:22

Ik zit ook op de bank voor The Voice!
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  rapa nui vr 10 dec 2010 - 6:26

Ik twijfel nog tussen The Voice en Harry Potter en wil tussendoor ook mijn kerstkaarten nog schrijven zodat ze zondag bij de postlichting meegenomen worden en dan hoop ik dat ze eind volgende week over komen en dat TNT alleen dinsdagavond/woensdag maar weer gaat staken en niet langer.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 6:30

The Voice kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Lady4 vr 10 dec 2010 - 6:31

Ik ga SATC II kijken met mijn zusje en haar vriend en daarna moet ik werken.
Fijne avond all!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Zwerver vr 10 dec 2010 - 6:34

The voice kijken!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 6:36

Wat kijken toch veel mensen de Voice. Volgens mij ik een van de weinige die dit niet volgt :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 6:36

Zometeen club geven aan zo'n 25 stuiterballen in de leeftijd 10-12, waarvan slechts 2 meiden.
De jongens definiëren de clubavond zelf zo mooi "We komen om te rausen!!".
Vermoeiend, maar erg leuk en gezellig smile

Daarna lekker tv kijken met mijn mannetje en vroeg naar bed. Morgen om 8.30 in Leiden zijn voor het NK debatteren voor scholieren, jureren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Dribbel vr 10 dec 2010 - 6:37

Ik ga zometeen met een vriendin even de stad in smile
Dribbel
Dribbel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 137
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 6:40

Niet veel. Heb eindelijk eens een vrijdagavond niks te doen, dus daar wil ik van gaan genieten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 6:40

Cimic schreef:Wat kijken toch veel mensen de Voice. Volgens mij ik een van de weinige die dit niet volgt :P
Hier nog éen. Ik vind daar echt helemaal niks aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Rev3rie vr 10 dec 2010 - 6:42

planning; Douchen, stofzuigen en daarna op de bank neerploffen met hot choco (met slagroom) of een kop thee erbij...Heerlijk! Ik ga maar eens eerst douchen :P
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij doen op deze vrijdag avond? Empty Re: Wat ga jij doen op deze vrijdag avond?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum