Dagcafé
+21
Zwerver
Lotus_
Serena
Luthien
Spring
Atelier Madame
Moezie
VeryCherry
Lotus
Jeanette
Caroow
Suus
Minx
Chocolate Cookie
Lejow
Jordana
ExpressoB
Burn
Sjaantje
Zwoesj
Qiara
25 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
@Reva, hmm ik lus een aantal dingen niet. zoals koffie
Maar eet je dan helemaal geen aardappels
Op zich zou ik het wel willen proberen maar je mag wel erg weinig eten ( en ik weet dat als ik dit m´n vriend laat zien dat ik het niet eens mag volgen )
Op zich zou ik het wel willen proberen maar je mag wel erg weinig eten ( en ik weet dat als ik dit m´n vriend laat zien dat ik het niet eens mag volgen )
Gast- Gast
Ik hen ook ff gekeken.
Dit is gewoon uithongering voor jezelf..
Dit is gewoon uithongering voor jezelf..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik geloof niet zo in dieeten, ik geloof meer in gezonde keuzes maken.
En, als ik niet kan blokkeren, dan reageer ik wel gewoon niet. Niet heel aardig van mezelf maar goed..
En, als ik niet kan blokkeren, dan reageer ik wel gewoon niet. Niet heel aardig van mezelf maar goed..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Reva schreef:Caroow schreef:Hmm nu gaat iemand mijn whatsappen waar ik helemaal geen zin in heb.. Kan ik ook gewoon 1 iemand blokkeren ofzo?
In je lijst met contacten die ene lang indrukken. Dan kan je t instellen ...tenminste, bij mij.d
Ze staat niet tussen mijn contactpersonen. Het is iemand van vroeger en je moet je achterste in het verleden laten vind ik
Dan zou ik dr eerst even tijdelijk accepteren als contactpersoon. Dus bij vernieuwen contacten/bijwerkingen ofzo. Zo heb ik t iig gedaan met een paar mannen. Ik zit niet op hyves en Facebook etc en.ook niet te benaderen via mail maar blijkbaar een aantal mannen die wel na jaren nog mijn nummer in telefoon hebben. Vind het wel raar dat ik daar geen toestemming voor hoef te geven of dat kan instellen. Heb geen zin in allemaal mensen die opeens opduiken.
Gast- Gast
Patriesje schreef:@Reva, hmm ik lus een aantal dingen niet. zoals koffie
Haha nou ik eet sowieso denk ik niet eens 1 keer in de maand aardappels
Zit nu op dag drie, het valt me alles mee.
Gast- Gast
Maar je moet ontbijten.. Dit is de belangrijkste van de dag!! En je kan de dag toch niet door met een kop koffie..
Aan mij word al gevraagd hoe ik de dag doorkom met 2 crackers.. Dan ga ik me dat bij jou wel heel erg afvragen!!
Aan mij word al gevraagd hoe ik de dag doorkom met 2 crackers.. Dan ga ik me dat bij jou wel heel erg afvragen!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
LP. Ik snap dat ook niet zo goed, ik ontbijt niet altijd, maar dan eet ik om 10u ofzo zeker iets!
Burn- Lady Post-a-lot
Kort vraagje, is de zorgtoeslag een euro omhoog gegaan? Ik heb nu 70 euro ipv 69 ontvangen, of heeft dit te maken met afronding?
Gast- Gast
Reva schreef:
Haha nou ik eet sowieso denk ik niet eens 1 keer in de maand aardappels
Zit nu op dag drie, het valt me alles mee.
Ik bedoelde het meer in de zin van aardappels/pasta/rijst.
Oftewel je eet er niks bij.
Maar het lijkt mij op zich ook wel wat om te proberen gewoon om even op te starten om af te vallen.
Ben je al wat afgevallen of heb je nog niet op de weegschaal gestaan?
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Kort vraagje, is de zorgtoeslag een euro omhoog gegaan? Ik heb nu 70 euro ipv 69 ontvangen, of heeft dit te maken met afronding?
Afronding..
De meeste maanden krijg je 69 euro en een paar maanden 70
Gast- Gast
Burn schreef:LP. Ik snap dat ook niet zo goed, ik ontbijt niet altijd, maar dan eet ik om 10u ofzo zeker iets!
Ja inderdaad, Als ik smorgens echt te laat ben opgestaan moet ik wat eten als ik op mn werk ben!! Ondertussen drink ik wel een liter water (stilt de honger)
Anders ben ik niks waard!!
Daarom snap ik niet dat ze koffie wel oke vinden plaats dat ze dan crackers of iets dergelijks neer zetten...
Moezie- Kletskop
Patriesje schreef:SunnyScience schreef:Kort vraagje, is de zorgtoeslag een euro omhoog gegaan? Ik heb nu 70 euro ipv 69 ontvangen, of heeft dit te maken met afronding?
Afronding..
De meeste maanden krijg je 69 euro en een paar maanden 70
dankje dacht al zoiets. Heb nu mijn mama blij gemaakt met 70 euro ipv 69, zij betaalt namelijk mijn verzekering!
Gast- Gast
Ik snap echt niks van die zorgtoeslag. Dat krijgen wij dus gewoon niet, terwijl we nou niet bepaald topfuctie's hebben.
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Ik snap echt niks van die zorgtoeslag. Dat krijgen wij dus gewoon niet, terwijl we nou niet bepaald topfuctie's hebben.
Ik ook niet :S Wij verdienen ook niet bepaald veel. en m`n vriend krijgt niks en ik nog 30 euro geloof ik.
Gast- Gast
Ik krijg ook 69 euro.. @ Caroow hoezo jullie krijgen dat niet? Bijna iedereen krijgt dat toch...
Moezie- Kletskop
Wij krijgen niks. Of nouja, het minimale en dat sluizen we maar linea recta door naar de spaarrekening, want we moeten het toch elk jaar weer terug betalen.Lily schreef:Caroow schreef:Ik snap echt niks van die zorgtoeslag. Dat krijgen wij dus gewoon niet, terwijl we nou niet bepaald topfuctie's hebben.
Ik ook niet :S Wij verdienen ook niet bepaald veel. en m`n vriend krijgt niks en ik nog 30 euro geloof ik.
Gast- Gast
loontjes-power schreef:Maar je moet ontbijten.. Dit is de belangrijkste van de dag!! En je kan de dag toch niet door met een kop koffie..
Maar 8 van de 13 dagen eet je twee boterhammen als ontbijt hoor. En ik ben bewust op zaterdag begonnen, waardoor de dagen met alleen koffie als ontbijt op zaterdag (dag 1 en en zondag (dag 2 en 9) vallen en ik dus niet chaotisch aan het werk ben.
Patriesje, heb nog niet op de weegschaal gestaan. En als ik echt trek zou krijgen neem ik wel wat noten of een rauwe paprika.
Gast- Gast
Ja zo stom. We krijgen ook geen huurtoeslag, niks. Als ik minder zou werken zouden we het wel krijgen en zouden we evenveel overhouden. Zo stom.
Maar, ik wil niet minder werken, ik vind mijn werk leuk. Hoewel er vast genoeg mensen zijn die het werk voor geen goud zouden willen doen..
Maar, ik wil niet minder werken, ik vind mijn werk leuk. Hoewel er vast genoeg mensen zijn die het werk voor geen goud zouden willen doen..
Caroow- Lady Post-a-lot
Wij krijgen ook geen zorgtoeslag.
En ik lees net dat als ik volgend jaar geen baan heb we ook geen kinderopvangtoeslag meer ontvangen. Als je geen baan hebt, maar je kind toch naar de opvang brengt moet je dat uit eigen zak betalen. Blabla. Wat nou als ik geen werk kan vinden? Of in de ziektewet zit omdat ik in behandeling zit? Ik mag hopen dat daar ook aan gedacht wordt.
En ik lees net dat als ik volgend jaar geen baan heb we ook geen kinderopvangtoeslag meer ontvangen. Als je geen baan hebt, maar je kind toch naar de opvang brengt moet je dat uit eigen zak betalen. Blabla. Wat nou als ik geen werk kan vinden? Of in de ziektewet zit omdat ik in behandeling zit? Ik mag hopen dat daar ook aan gedacht wordt.
Gast- Gast
Dat is inderdaad slim wat je doet Reva!! Zorg altijd dat je wt bij je hebt!!
Maar dan nog ben ik niet zo blij met het zien van dit dieet...
En dan ben ik nog wel iemand die alles uitprobeerd
Succes in ieder geval.. Wil wel weten of je er mee afvalt en niet bijkomt...
Maar dan nog ben ik niet zo blij met het zien van dit dieet...
En dan ben ik nog wel iemand die alles uitprobeerd
Succes in ieder geval.. Wil wel weten of je er mee afvalt en niet bijkomt...
Moezie- Kletskop
He Alex..
Hoe was je vakantie ?
Hoe was je vakantie ?
Moezie- Kletskop
Hmm. Ik mag naar het feest een stel of een vriendin meenemen, maar ik heb geen idee wie!
Burn- Lady Post-a-lot
Wat voor feest Burn?
Caroow- Lady Post-a-lot
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40