Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je moet van dit shirt houden...

+10
Jeanette
Chocoholic
Blond
Shisha
Feline
Tyrael
Jerry
Highway
Sanne_86
Sjaantje
14 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Je moet van dit shirt houden... - Pagina 4 Empty Re: Je moet van dit shirt houden...

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 7:48

Oh ja en mijn oma kijkt ook BBT en is echt te ubercool. Dan zit ze aan me te vertellen over Penny en Sheldon, en ze snapt alle grappen. I love her.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Je moet van dit shirt houden... - Pagina 4 Empty Re: Je moet van dit shirt houden...

Bericht  _Lacey_ zo 22 mei 2011 - 7:52

Fauve schreef:Omdat ik, als ik eenmaal een serie leuk vind, obsessief feitjes ga zitten lezen nerd
Whahaha, dat doe ik ook. Word meestal voor gek verklaard...

Leuk t-shirt trouwens.
Die van de White Rabbit uit Alice in Wonderland vind ik ook cool.

Laatst aangepast door _Lacey_ op zo 22 mei 2011 - 7:53; in totaal 1 keer bewerkt

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 7:53

Marin schreef:Oh ja en mijn oma kijkt ook BBT en is echt te ubercool. Dan zit ze aan me te vertellen over Penny en Sheldon, en ze snapt alle grappen. I love her.

Mijn moeder vindt 't ook leuk en zong gister de hele tijd 't Kitty liedje Very Happy En ze wilt ook een Kitty t-shirt :P

Gast
Gast

Bericht  Arwyn zo 22 mei 2011 - 7:56

Echt veel leuke shirtjes op die site!
Als er weer eens iemand gaat bestellen.. angel
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 7:56

Jaa die van de Rabbit uit Alice in Wonderland is ook echt gaaf. Ik heb al een Alice shirt, omdat ik Alice fan ben smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 7:59

Mijn Hello Kitty obsessie komt voort uit het feit dat ik tot 2 jaar geleden aan toe altijd K.itty genoemd. Nu papa overleden is, wordt ik ineens door mijn familie weer zo genoemd.

Dussss ik heb weer een Kitty item erbij!! *Doet dansje*

Gast
Gast

Bericht  Arwyn zo 22 mei 2011 - 8:04

Leaf: Iets dergelijks heb ik met Mickey Mouse.
Mijn mama noemt mij heel vaak Mickey en ik heb echt een stapel Mickey/Minnie shirtjes, hihi.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: