Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+22
Lotus_
Lotus
Minx
girli
Coccinelle
Mida4you
Suus
SnowWhite
Pussycat
Serena
Raindrop
Lejow
TukTuk
Sjaantje
Zwoesj
Try
Burn
ExpressoB
Merai
Jordana
Bimbam
Caroow
26 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 40 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Qiara zo 22 mei 2011 - 5:52

Angel Blue Eyes schreef:Ow, en de vergadering bestaat uit vier regionen. Zuid wordt vertegenwoordigd door Jordana, West door Maple, Oost door Zwoesj en ik neem het noorden voor mijn rekening. En dan is het de bedoeling dat we samenkomen in het midden van het land.

Zo! Zijn alle geheimen de deur uit! smile

Voor mij was het geen geheim, ik had meegelezen en ik had al het vermoeden toen jullie het erover hadden Wink
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 5:52

Hoi dames! Alles goed hier?

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj zo 22 mei 2011 - 5:52

Vooral belangrijk inderdaad dat we genoeg animo krijgen om het ook echt op poten te zetten.

Daarom hebben we ook mensen uit de 4 regio's gepakt, zodat we qua vervoer e.d. ook wat kunnen regelen voor onze eigen regio
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 5:52

ik wil ook! Dagcafé - Pagina 40 394967

Goedenavond allemaal1 :P

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 22 mei 2011 - 5:53

ABE, over meeting gesproken, ik heb zo'n idee dat ik eind juni even pizzaatje kom eten smile Als dat uitkomt, natuurlijk. Heb nog geen specifieke dag in de planning maar heb eind juni/begin juli vakantie. Ga dan ook naar Texel en probeer even een aantal noordelijke vriendinnen te combineren.
Kun jij vast reserveren bij V.? angel
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lejow zo 22 mei 2011 - 5:54

Qiara schreef:
Lejow schreef:Het regelen is geen probleem, zorgen dat alle mensen uit eindelijk komen is een tweede.. (sprak zij uit ervaring)

Daar heb je inderdaad wel een punt...

Ja, ik heb jaren geleden met Sparkling Eyes een meeting georganiseerd in Utrecht, er kwamen echt wel 25 meiden denk ik. We zouden eten en bowlen. Hoe dichterbij de datum kwam, hoe meer er af zeiden.. uiteindelijk bleven we met 4 over. Ik, SE en 2 meiden waar we nooit meer wat van hoorden.... toen zijn we samen maar gaan winkelen hehehe

Al was het toen nog niet zo 'hecht' als dat het nu is hier.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Zwoesj zo 22 mei 2011 - 5:54

Ja Jade, kom jij ook? Very Happy Kijk hoe meer zielen hoe meer vreugde! cheers
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Zwoesj zo 22 mei 2011 - 5:55

We zeiden ook al, de meeting gaat toch minimaal uit 4 bestaan, dus niemand eindigd alleen :P
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 5:55

Zwoesj schreef:
Daarom hebben we ook mensen uit de 4 regio's gepakt, zodat we qua vervoer e.d. ook wat kunnen regelen voor onze eigen regio
Mja. Ben dan wel 'rayonhoofd' en ik zou dolgraag van hot naar her willen rijden om de mensen te krijgen waar ze wezen moeten, maar ik heb én een auto, én geen rijbewijs, dus ben ik dan stiekem niet nutteloos? laughcry Maar ik heb wel een mooie mand op m'n fiets en ik wil gewoon heeeeeeel graag meedoen met regelen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 5:56

Sjaantje schreef:ABE, over meeting gesproken, ik heb zo'n idee dat ik eind juni even pizzaatje kom eten smile Als dat uitkomt, natuurlijk. Heb nog geen specifieke dag in de planning maar heb eind juni/begin juli vakantie. Ga dan ook naar Texel en probeer even een aantal noordelijke vriendinnen te combineren.

Je bent welkom. Laat het me maar weten. smile

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj zo 22 mei 2011 - 5:57

Maple schreef:
Zwoesj schreef:
Mja. Ben dan wel 'rayonhoofd' en ik zou dolgraag van hot naar her willen rijden om de mensen te krijgen waar ze wezen moeten, maar ik heb én een auto, én geen rijbewijs, dus ben ik dan stiekem niet nutteloos? laughcry Maar ik heb wel een mooie mand op m'n fiets en ik wil gewoon heeeeeeel graag meedoen met regelen.

Ah jij kunt toch aanvoerder van de NS ploeg worden? :P Problem solved!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Sjaantje zo 22 mei 2011 - 5:57

Angel Blue Eyes schreef:
Sjaantje schreef:ABE, over meeting gesproken, ik heb zo'n idee dat ik eind juni even pizzaatje kom eten smile Als dat uitkomt, natuurlijk. Heb nog geen specifieke dag in de planning maar heb eind juni/begin juli vakantie. Ga dan ook naar Texel en probeer even een aantal noordelijke vriendinnen te combineren.

Je bent welkom. Laat het me maar weten. smile
cheers Je hoort het nog van me. Ik gok rond 26 / 27 juni ergens.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Qiara zo 22 mei 2011 - 5:57

Maple schreef:
Zwoesj schreef:

Hihi, ga ik rijden in jouw auto :P
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  Qiara zo 22 mei 2011 - 5:58

Lejow schreef:
Qiara schreef:
Lejow schreef:Het regelen is geen probleem, zorgen dat alle mensen uit eindelijk komen is een tweede.. (sprak zij uit ervaring)

Daar heb je inderdaad wel een punt...

Ja, ik heb jaren geleden met Sparkling Eyes een meeting georganiseerd in Utrecht, er kwamen echt wel 25 meiden denk ik. We zouden eten en bowlen. Hoe dichterbij de datum kwam, hoe meer er af zeiden.. uiteindelijk bleven we met 4 over. Ik, SE en 2 meiden waar we nooit meer wat van hoorden.... toen zijn we samen maar gaan winkelen hehehe

Al was het toen nog niet zo 'hecht' als dat het nu is hier.

Wow, zoveel afmeldingen :shock:
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 5:58

Zwoesj schreef:
Maple schreef:
Zwoesj schreef:

Ah jij kunt toch aanvoerder van de NS ploeg worden? :P Problem solved!
Ik kleed wel even een leuke mannelijke conducteur uit en dan trek ik zijn conducteurspak wel aan. Goed idee Exclamation Idea

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 5:59

Maple schreef:
Zwoesj schreef:

Hahahah Very Happy

Zelf moet ik 30 km om bij een station te komen. Mocht er iemand in de regio liggen die ook geen station in de buurt heeft, dan kan deze meereizen. Maar het belangrijkste voor noord, zoals ik het nu zie, is dat we allemaal gelijk opstappen. Noord meld je, want ik bedenk me opeens dat ik ook als Remi kan gaan. :P

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=8527

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen