Welk nachtlampje?
+11
knets
Wennes
pantuf
duckie
Meeko
Annemie
Parisienne
loesje
Mida4you
Mamsie
Spring
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Welk nachtlampje?
Ik ben op zoek naar een leuk nachtlampje.
Welke heb jij voor jouw kindje?
Het liefst met een foto er bij!
Welke heb jij voor jouw kindje?
Het liefst met een foto er bij!
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Welk nachtlampje?
Geen, hier houden ze er niet van. Ik heb wel even een spookje gehad van de ikea voor de middelste.
Zelf wou ik eerst deze kopen voor de jongste maar vond het toch zn geld niet waard omdat ik al een voorgevoel had dat hij het niks zou vinden.
twilight Turtle
Zelf wou ik eerst deze kopen voor de jongste maar vond het toch zn geld niet waard omdat ik al een voorgevoel had dat hij het niks zou vinden.
twilight Turtle
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben 2 van deze nachtlampjes en dan zonder opdruk. Doen het prima
* Sorry voor het grote plaatje
* Sorry voor het grote plaatje
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
wij hebben er eentje van winnie the pooh maar hebben we heel kort gebruikt want meneer slaapt niet met een lichtje aan dan blijft hij wakker.....
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
N. heeft vaak een nachtlampje aan om in slaap te vallen. Op onze babyfoon zit een lampje, deze zet ik dan aan.. ideaal! Als ik naar bed ga doe ik hem bij haar uit.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
We hebben alleen een nachtlampje op de overloop. Eentje van de Blokker met LED-licht.
http://s3.amazonaws.com/voordeelmuis/642/642879.gif
http://s3.amazonaws.com/voordeelmuis/642/642879.gif
Gast- Gast
Wij gebruiken het nachtlampje van de babyfoon.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
die turtle zag ik ook! leuk! is via ebay te koop voor 1.40! verzendkosten iets van 4euro. komt uit hongkong..
lijkt te mooi om waar te zijn maar deze persoon heeft al tigduizend positieve feedbacks.
kan wel alleen betaald worden via paypal.
ik ga hem bestellen iig.
(al zoek ik ook nog een stopcontact lampje)
lijkt te mooi om waar te zijn maar deze persoon heeft al tigduizend positieve feedbacks.
ik ga hem bestellen iig.
Spring- Kletskop
Senna heeft deze voor haar verjaardag gekregen. Erg leuk. Hij staat nu steeds aan samen met haar andere nachtlampje (een tafellamp met kap) want ze vind m niet licht genoeg.
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
Biancy schreef:die turtle zag ik ook! leuk! is via ebay te koop voor 1.40! verzendkosten iets van 4euro. komt uit hongkong..
ik ga hem bestellen iig.
ben benieuwd of je hem binnenkrijgt want het lijkt mij ook wel leuk
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Wij hebben een stopcontact lampje en het lampje op de babyfoon is aan.
pantuf- Fluisteraar
- Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11
Wij hebben een kabouterlampje van beaba en zijn zeer tevreden. hij geeft een zacht licht en is overal te plaatsen.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Bij mij zijn ze beide bang in het donker. Ik heb overal spaarlampjes in de stopcontacten. 2 bij Jordan op de kamer en 1 op de overloop. 2 bij Jason op de kamer en 1 in het halletje bij hem op zolder.. Ik heb de lampjes gekocht bij de gamma..
knets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10
knets schreef:Bij mij zijn ze beide bang in het donker. Ik heb overal spaarlampjes in de stopcontacten. 2 bij Jordan op de kamer en 1 op de overloop. 2 bij Jason op de kamer en 1 in het halletje bij hem op zolder.. Ik heb de lampjes gekocht bij de gamma..
Ik dacht dat jouw jongens samen op de kamer sliepen omdat ze bang waren! Of werd het iets te gezellig
Gast- Gast
Meeko schreef:Senna heeft deze voor haar verjaardag gekregen. Erg leuk. Hij staat nu steeds aan samen met haar andere nachtlampje (een tafellamp met kap) want ze vind m niet licht genoeg.
Deze hebben wij ook voor de oudste, maar dan in het blauw. Voor de jongste hebben we van hetzelfde merk ook zo'n soort lampje maar dan is het een pinguin.
Ze zijn van het merk Lumilove en wel wat prijzig (ergens tussen de 35 en 40 euro). Je kind kan hem ook bij zich in bed nemen (kan geen kwaad, daar zijn ze voor bedoeld) of meenemen als hij/zij 's nachts naar de wc moet. Er zit een lader bij en na geloof ik 4 uur laden blijft hij iets van 12 uur branden.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Punk'd schreef:knets schreef:Bij mij zijn ze beide bang in het donker. Ik heb overal spaarlampjes in de stopcontacten. 2 bij Jordan op de kamer en 1 op de overloop. 2 bij Jason op de kamer en 1 in het halletje bij hem op zolder.. Ik heb de lampjes gekocht bij de gamma..
Ik dacht dat jouw jongens samen op de kamer sliepen omdat ze bang waren! Of werd het iets te gezellig
Jordan is heel vaak wakker snachts en dan werd Jason daar ook vaak wakker van en hij kwam dan soms nooit meer in slaap. Dus hij werd daar helemaal kriebelig van en irriteerde zich daar dan aan (logisch). Dus toen was hij het zo zat dat hij vroeg of hij toch terug naar zolder mocht.. Maar dan met veel lampjes want hij blijft angstig. We hebben het eerst geprobeerd op het logeerbed (voordat we alles zouden verhuizen en hij vond het toch te eng) en dat ging goed dus na een week besloot hij dat hij op zolder wilde blijven...
knets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10
knets schreef:Punk'd schreef:knets schreef:Bij mij zijn ze beide bang in het donker. Ik heb overal spaarlampjes in de stopcontacten. 2 bij Jordan op de kamer en 1 op de overloop. 2 bij Jason op de kamer en 1 in het halletje bij hem op zolder.. Ik heb de lampjes gekocht bij de gamma..
Jordan is heel vaak wakker snachts en dan werd Jason daar ook vaak wakker van en hij kwam dan soms nooit meer in slaap. Dus hij werd daar helemaal kriebelig van en irriteerde zich daar dan aan (logisch). Dus toen was hij het zo zat dat hij vroeg of hij toch terug naar zolder mocht.. Maar dan met veel lampjes want hij blijft angstig. We hebben het eerst geprobeerd op het logeerbed (voordat we alles zouden verhuizen en hij vond het toch te eng) en dat ging goed dus na een week besloot hij dat hij op zolder wilde blijven...
Wat goed van hem dat hij het toch weer geprobeerd heeft! Kan me voorstellen dat je er kriebelig van wordt. Nachtrust is juist zo fijn
Gast- Gast
Ik vind deze ook erg leuk !
S. heeft er nu een van Ernie en Bert (klein rond lampje voor stopcontact) maar die geeft nauwlijks licht af dus ik wil straks een andere.
Misschien die van hierboven
S. heeft er nu een van Ernie en Bert (klein rond lampje voor stopcontact) maar die geeft nauwlijks licht af dus ik wil straks een andere.
Misschien die van hierboven
Gast- Gast
duckie schreef:Biancy schreef:die turtle zag ik ook! leuk! is via ebay te koop voor 1.40! verzendkosten iets van 4euro. komt uit hongkong..
ik ga hem bestellen iig.
ben benieuwd of je hem binnenkrijgt want het lijkt mij ook wel leuk
Ik laat het wel weten!
Spring- Kletskop
Wij hebben een paar nachtlampjes (allemaal al voor de geboorte gekregen), maar we gebruiken ze niet. Die van Barbapapa zijn wel erg leuk trouwens.
(Wij hebben de koe)
En dan nog een nachtlampje op de babyfoon.
(Wij hebben de koe)
En dan nog een nachtlampje op de babyfoon.
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: