Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nachtlampje

+2
piene1983
Floor
6 plaatsers

Ga naar beneden

nachtlampje Empty nachtlampje

Bericht  Floor di 8 mei 2012 - 20:26

Wat voor nachtlampje hebben jullie?

Wij hebben er 1 in het stopcontact op de overloop (precies tussen onze slaapkamerdeur en die van onze zoon), als we 's nachts even willen kijken bij hem of we willen naar beneden lopen dan hoeft er niet perse een lamp aan gemaakt te worden. Het lampje staat dag en nacht bij ons aan (inderdaad niet milieubewust maar wij vinden het handig). Nu gebruiken wij dit type lampje al een jaar of 6 maar de lampjes/fittingen zelf gaan erg vaak stuk.
Zo ook nu weer, nu moet ik weer naar de winkel om nieuwe te kopen maar ik vind het wel erg prijzig worden.
http://www.leuke-kinderlamp.nl/nachtlampje-stopcontact-basic-p-550.html?osCsid=1f1c50a4357caba28508e6cf240fb5d1
deze hebben we nu

Ben dus op zoek naar een ander (led?) nachtlampje.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nachtlampje Empty Re: nachtlampje

Bericht  piene1983 di 8 mei 2012 - 21:42

De ikea heeft nachtlampjes die reageren op licht, die gaan pas aan als het donker genoeg is. Niet heel duur en ze gaan erg lang mee, ik gebruik ze hier ook omdat ik niet zo van een hele donkere gang houd. Ze zijn niet zo heel leuk, maar wel functioneel.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Floor di 8 mei 2012 - 21:51

moet daar ook een gewoon lampje in? want ik ben het beu dat ik die lampjes praktisch nergens kan kopen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  piene1983 di 8 mei 2012 - 22:25

Ik heb even op de site gekeken, alleen degene die ik wilde laten zien hebben ze niet meer. Wel een ander soort, die schijn je als stekker te kunnen gebruiken. Ook met een sensor, er hoeven geen andere lampjes in. Die van ons doet het wel echt al heel lang.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Annemie di 8 mei 2012 - 22:26

Ik heb een ledlampje voor in het stopcontact in een babyzaak gekocht,die was 5,95 en gaat alleen aan in het donker,volgens mij was die van safety 1st.. je hoeft dan geen lampje ofzo te vervangen en gaat jaren mee.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Makamba di 8 mei 2012 - 23:49

Ik heb een (draagbaar) lieveheersbeestjes nachtlampje! Zodra mijn dochter beweegt gaat het lampje automatisch aan. Daarna valt ie automatisch uit. Mijn moeder had het voor haar gekocht, vindt het een heel handig lampje. Als ik 'snachts bij haar wil gaan kijken gaat het lampje dus vanzelf aan, ook erg makkelijk dat ik dan geen groot licht aan hoef te doen.

http://www.kinderlampenstore.nl/nachtlampen-philips-guidelight-lieveheersbeestje

Laatst aangepast door Makamba op di 8 mei 2012 - 23:51; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor di 8 mei 2012 - 23:51

annemie, dat is in elk geval niet duur voor zo'n lampje. Ik heb al op verschillende site's gekeken maar betaal natuurlijk overal pakketkosten om te verzenden, dan wordt het een duur lampje. Toch binnenkort maar naar een babywinkel toe dan.

makamba, gaat hij dan echt pas aan als je er echt bij staat of ook van grotere afstand?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Makamba di 8 mei 2012 - 23:53

Floor schreef:annemie, dat is in elk geval niet duur voor zo'n lampje. Ik heb al op verschillende site's gekeken maar betaal natuurlijk overal pakketkosten om te verzenden, dan wordt het een duur lampje. Toch binnenkort maar naar een babywinkel toe dan.

makamba, gaat hij dan echt pas aan als je er echt bij staat of ook van grotere afstand?

Hij staat op haar nachtkastje naast haar bed. Zodra ik naast haar bed sta of zij omhoog komt gaat hij aan. Heb nog even snel een link voor je geplaatst.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  red rose wo 9 mei 2012 - 0:01

Wij het lieveheersbeest lampje ook er zijn er erg blij mee. Geeft net genoeg licht om even bij haar te kunnen kijken.
red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587

Bericht  M@niek wo 9 mei 2012 - 0:31

Wij hebben een dimschakelaar in f.elice dr kamertje. Geeft heel zacht licht af als we gaan kijken.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud