Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Foto's met bekenden op het forum plaatsen

+7
Jeanette
Pompoen
Caramba
Bazinga
Blond
Ella
Poubelle
11 plaatsers

Ga naar beneden

Foto's met bekenden op het forum plaatsen Empty Foto's met bekenden op het forum plaatsen

Bericht  Poubelle wo 26 dec 2012 - 3:03

Een aantal forummers plaatst wel eens foto's van zichzelf met familie of vrienden.
Ik vraag me af of die familie en vrienden het weten, dat die foto's hier geplaatst worden.
Ik knip vrienden altijd van de foto's af, sommigen zullen het niet erg vinden om hier te staan maar ik vind het toch niet netjes.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's met bekenden op het forum plaatsen Empty Re: Foto's met bekenden op het forum plaatsen

Bericht  Ella wo 26 dec 2012 - 3:24

Daarom plaats ik sowieso geen foto's van andere mensen. Zou het ook niet leuk vinden als ik mezelf op internet ergens tegenkom.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Foto's met bekenden op het forum plaatsen Empty Re: Foto's met bekenden op het forum plaatsen

Bericht  Blond wo 26 dec 2012 - 3:53

Ja dit vraag ik me ook regelmatig af. Zelf plaats ik geen foto's waar ik op sta, en ik zou het ook bijzonder vervelend vinden als vriendinnen van mij, foto's van mij op het internet plaatsten.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bazinga wo 26 dec 2012 - 3:53

Ik heb maar 2 vriendinnen met wie ik op foto's sta.. En andere vriendinnen zijn van 't forum Wink M'n familie vindt 't niet erg, ze zijn op de hoogte van 't forum en vinden 't prima.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Caramba wo 26 dec 2012 - 4:19

Ik plaats sowieso amper foto's op het forum en als ik een foto plaats dan sta ik er alleen op.
Wil familie en vrienden niet op het forum showen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast wo 26 dec 2012 - 4:36

Ik plaats heel af en toe een foto van mijn zus of haar kindjes. Ik heb dit wel eerst aan haar gevraagd en dat vindt ze niet erg.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 dec 2012 - 7:17

Mijn vriendinnen vinden het niet erg smile en als ik het niet weet vraag ik het even.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen wo 26 dec 2012 - 7:48

De enige foto's die ik van anderen plaats, heel af en toe, zijn die van mij en mijn man. Over het algemeen vraag ik toestemming en soms als hij toestemming heeft gegeven het op facebook te zetten zet ik het ook wel eventjes hier neer. Maar meestal doe ik het gewoon niet.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jeanette wo 26 dec 2012 - 11:38

Ik post nooit geen andere foto's van mensen die ik ken.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Toet wo 26 dec 2012 - 23:29

Ik post bijna nooit foto's waar bekenden op staan, als dat wel zo is haal ik ze sowieso snel weer weg. Ik zie het probleem niet zo, het zijn niet echt hele privé foto's ofzo. Er staat niks verkeerds op en er staat geen naam bij.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast wo 26 dec 2012 - 23:31

Nee, ik zou het ook niet erg vinden als vriendinnen dat met foto's zouden doen waar ik op sta. Zolang er niet teveel prive informatie bij staat kun je toch niks met zo'n foto.

Gast
Gast

Bericht  Poubelle wo 26 dec 2012 - 23:37

Ik ben dan zo'n schijterd die voor zich ziet dat iemand de dag erna naar die vriendin gaat en zegt 'hey, ik zag jouw foto laatst op internet staan!'
Lijkt me niets.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Elliot wo 26 dec 2012 - 23:38

Ik zou dolgraag hele topics volspammen met foto's van mijn kleine neefje, maar ik denk niet dat mijn zus het op prijs stelt. Daarom doe ik het dus ook niet. Ik heb wel eens een foto van mijn vriend geplaatst, maar dat wist hij ook gewoon en hij vond het niet erg. Foto's van vriendinnen of familie plaats ik niet. Ik weet niet of ze het wel ok vinden en ik heb geen zin om het aan iedereen te vragen omdat ik niet wil dat iedereen weet dat ik hier zit (ivm meelezen).
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Exogenesis wo 26 dec 2012 - 23:39

Als ik het doe, doe ik het heel kort. Maar over het algemeen plaats ik alleen foto's met alleen mezelf er op, om de reden die Poubelle hierboven noemt.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Winegum do 27 dec 2012 - 1:36

Nee, dat doe ik niet. Ik zou het zelf ook niet leuk vinden als andere mensen dat doen zonder mijn toestemming.
Maar ik plaats eigenlijk helemaal geen foto's.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 2:31

Ik plaats soms foto's van mezelf en soms met mijn vriend. Ik haal ze na een tijdje er altijd weer af. Mijn vriend weet dit.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: