Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Babyboom weer op NL1

+19
Sneeuwwitje
-Ieniemienie-
Teddyaapje
Happydobby
PapillonRose
Linda
Annemie
Bruintje Beer
Monnie
Flip Fluitketel
Poisongirl
meisjesmama
Vancity_girl
sabje
Parisienne
moepie
Annie24
Inge
Nana
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Babyboom weer op NL1 - Pagina 2 Empty Re: Babyboom weer op NL1

Bericht  moepie do 19 mei 2011 - 0:42

Ik heb het net gekeken.... volgens mij heb ik bijna de hele tijd zitten huilen :o
Wat een verhaal over hen die met 22 weken hun kindje verloren. En inderdaad veel die in de medische molen zitten, geloof inderdaad het aantal wat hierboven genoemd wordt. Vind die mensen wel positief hoor! Heel knap!! Kan ik nog wel wat van leren!
Ben nu al benieuwd naar de aflevering van volgende week, het stel waarbij de jongen kanker blijkt te hebben vlak voordat zij zwanger wordt (zo zeiden ze het toch?) kwamen gelijk al herkenbare beelden voorbij. (wij hadden soort gelijke situatie)
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom weer op NL1 - Pagina 2 Empty Re: Babyboom weer op NL1

Bericht  Bruintje Beer do 19 mei 2011 - 0:53

_MamaRosa_ schreef:
Bruintje Beer schreef:
Flip Fluitketel schreef:
Bruintje Beer schreef:Ik was van plan te kijken. Tot ik er achterkwam dat het op mijn crimeavond val. Dus hier morgen even Uitzending gemist kijken.
Heb de vorige van 2007 ook helemaal gevolgd.

Joh BB bij jou ook crime avond!! Vast van huis uit me gekregen of niet??


Muts!!
Heb het van huis meegekregen ja.....

Laughing Ben benieuwd of onze dames later ook zo op een forum reageren, haha!

Wie weet MR....

Je zal je gaan verbazen hoe ze soms met elkaar omgaan.... Nu al en later..Heel anders dan een normale broer en zus of zussen
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom weer op NL1 - Pagina 2 Empty Re: Babyboom weer op NL1

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 0:53

Ja, het viel mij ook op dat veel mensen zich zo sterk hielden en positief bleven. Dat vond ik ook bij het stel die hun kindje verloren waren met 22 weken, na een negatieve test zei zij dat ze er nog alle vertrouwen in had dat het goed ging komen. Volgens mij was het bij echt een enorm tranendal geworden, ik heb sowieso al zo vaak gehuild na een negatieve test, terwijl ik niet eens zoiets verschrikkelijks heb meegemaakt. Heel knap dat ze zo positief kunnen blijven.

Dat lesbische stel vond ik ook erg leuk, de liefde voor elkaar spatte er echt af, leuk om te zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom weer op NL1 - Pagina 2 Empty Re: Babyboom weer op NL1

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 1:25

Weet er iemand hoe oud dat stel is met die wat oudere man met zijn jongere vriendin? Alex en Marianne? (of is dat niet bekend gemaakt?)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom weer op NL1 - Pagina 2 Empty Re: Babyboom weer op NL1

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 1:27

Razz_ schreef:Weet er iemand hoe oud dat stel is met die wat oudere man met zijn jongere vriendin? Alex en Marianne? (of is dat niet bekend gemaakt?)

die zijn 27 en 47, als ik het goed begrepen heb was dat meisje de oppas van de dochter uit zijn eerste huwelijk en zijn ze samen gekomen toen ze 21 en 41 waren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom weer op NL1 - Pagina 2 Empty Re: Babyboom weer op NL1

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 1:27

In de serie van 2007 waren ze 35 en 57, dus reken maar uit Wink (ben toevallig die serie aan het terugkijken)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom weer op NL1 - Pagina 2 Empty Re: Babyboom weer op NL1

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 1:29

FS, volgens mij hebben wij het niet over hetzelfde stel :P Razz, welke bedoel je, die uit 2007 of die van nu (met de man die een hersteloperatie had gedaan)?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom weer op NL1 - Pagina 2 Empty Re: Babyboom weer op NL1

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 1:30

Volgens mij heeft Dromertje gelijk smile Dat meisje ziet er namelijk niet ouder uit dan 30

edit ik bedoel die van nu (kale man en blond meisje)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom weer op NL1 - Pagina 2 Empty Re: Babyboom weer op NL1

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 1:34

Dromertje schreef:FS, volgens mij hebben wij het niet over hetzelfde stel :P Razz, welke bedoel je, die uit 2007 of die van nu (met de man die een hersteloperatie had gedaan)?

Oh haha, dan heb ik niks gezegd hoor :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom weer op NL1 - Pagina 2 Empty Re: Babyboom weer op NL1

Bericht  Teddyaapje do 19 mei 2011 - 1:47

Ik heb het ook half gezien, normaal heb ik er bijna nooit last van, maar ik had de tranen ook in mn ogen staan!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom weer op NL1 - Pagina 2 Empty Re: Babyboom weer op NL1

Bericht  -Ieniemienie- do 19 mei 2011 - 1:49

Whahha aook hier flink lopen huilen haha!
Maar wat een mooi programma, en word je weer even met de neus op de feiten gedrukt.
En wat een sterke mensen zeg!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom weer op NL1 - Pagina 2 Empty Re: Babyboom weer op NL1

Bericht  Sneeuwwitje do 19 mei 2011 - 3:48



Laatst aangepast door Sneeuwwitje op di 31 mei 2011 - 5:55; in totaal 1 keer bewerkt

Sneeuwwitje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 95
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom weer op NL1 - Pagina 2 Empty Re: Babyboom weer op NL1

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 3:58

Ik ga het ook volgen!
Heb de vorige versie in 2009 ofzo teruggekeken op uitzendinggemist ..

Vind het stel met het grote leeftijdsverschil echt wel schattig samen hoor, maar het principe dat ze al stapels kleren heeft, een kinderkamer en weet ik het wat, terwijl ze nog niet eens zwanger is, vind ik een beetje fanatiek persoonlijk! Zo maak je jezelf alleen maar lekkerder, terwijl er nog niks is .. Mijn vriend had het ook niet toegelaten denk ik, maar aan die man merkte je gewoon dattie zich ontzettend schuldig voelt! Dat meisje heeft ook weinig gezegd over haar stiefdochter, en dat meisje dr kamer moet maar gewoon even 'weg' ..

Heb aan het einde bij de gezamelijke test wel een paar traantjes gelaten moet ik zeggen, je gunt het mensen zó!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom weer op NL1 - Pagina 2 Empty Re: Babyboom weer op NL1

Bericht  L!ND@ do 19 mei 2011 - 4:34

Parels schreef:
Vind het stel met het grote leeftijdsverschil echt wel schattig samen hoor, maar het principe dat ze al stapels kleren heeft, een kinderkamer en weet ik het wat, terwijl ze nog niet eens zwanger is, vind ik een beetje fanatiek persoonlijk! Zo maak je jezelf alleen maar lekkerder, terwijl er nog niks is .. Mijn vriend had het ook niet toegelaten denk ik, maar aan die man merkte je gewoon dattie zich ontzettend schuldig voelt! Dat meisje heeft ook weinig gezegd over haar stiefdochter, en dat meisje dr kamer moet maar gewoon even 'weg' ..

Heb aan het einde bij de gezamelijke test wel een paar traantjes gelaten moet ik zeggen, je gunt het mensen zó!

Over dat stel wilde ik net ook over beginnen! Ik kreeg er een beetje de kriebels van silent Maar, pfff.....wat een emoties! Ik heb de vorige keer niet alle afleveringen gezien, ga ze denk ik nog terug kijken.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom weer op NL1 - Pagina 2 Empty Re: Babyboom weer op NL1

Bericht  Lejow do 19 mei 2011 - 6:26

Volgens mij hadden ze nog niet alles, maar wisten ze precies hoe en wat ze wilden!

Ik vond het echt een heel leuk progamma, vooral dat massaal samen testen. Ik was gewoon plaatsvervangend nerveus hahaha!!
En 27 van de 100 stellen zwanger, dat is echt goed!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom weer op NL1 - Pagina 2 Empty Re: Babyboom weer op NL1

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 21:03

L!ND@ schreef:
Parels schreef:
Vind het stel met het grote leeftijdsverschil echt wel schattig samen hoor, maar het principe dat ze al stapels kleren heeft, een kinderkamer en weet ik het wat, terwijl ze nog niet eens zwanger is, vind ik een beetje fanatiek persoonlijk! Zo maak je jezelf alleen maar lekkerder, terwijl er nog niks is .. Mijn vriend had het ook niet toegelaten denk ik, maar aan die man merkte je gewoon dattie zich ontzettend schuldig voelt! Dat meisje heeft ook weinig gezegd over haar stiefdochter, en dat meisje dr kamer moet maar gewoon even 'weg' ..

Heb aan het einde bij de gezamelijke test wel een paar traantjes gelaten moet ik zeggen, je gunt het mensen zó!

Over dat stel wilde ik net ook over beginnen! Ik kreeg er een beetje de kriebels van silent Maar, pfff.....wat een emoties! Ik heb de vorige keer niet alle afleveringen gezien, ga ze denk ik nog terug kijken.

Ik vond hun ook een beetje doorslaan idd. En als ik haar zag moest ik continu aan een dalmatiër denken Embarassed

Maar ik heb ook zitten huilen hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom weer op NL1 - Pagina 2 Empty Re: Babyboom weer op NL1

Bericht  SleepingBeauty do 19 mei 2011 - 22:27

Ik heb het de vorige keer ook gevolgd nu maar even uitzending gemist kijken Wink
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom weer op NL1 - Pagina 2 Empty Re: Babyboom weer op NL1

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 6:40

Lize schreef:
L!ND@ schreef:
Parels schreef:
Vind het stel met het grote leeftijdsverschil echt wel schattig samen hoor, maar het principe dat ze al stapels kleren heeft, een kinderkamer en weet ik het wat, terwijl ze nog niet eens zwanger is, vind ik een beetje fanatiek persoonlijk! Zo maak je jezelf alleen maar lekkerder, terwijl er nog niks is .. Mijn vriend had het ook niet toegelaten denk ik, maar aan die man merkte je gewoon dattie zich ontzettend schuldig voelt! Dat meisje heeft ook weinig gezegd over haar stiefdochter, en dat meisje dr kamer moet maar gewoon even 'weg' ..

Heb aan het einde bij de gezamelijke test wel een paar traantjes gelaten moet ik zeggen, je gunt het mensen zó!

Over dat stel wilde ik net ook over beginnen! Ik kreeg er een beetje de kriebels van silent Maar, pfff.....wat een emoties! Ik heb de vorige keer niet alle afleveringen gezien, ga ze denk ik nog terug kijken.

Ik vond hun ook een beetje doorslaan idd. En als ik haar zag moest ik continu aan een dalmatiër denken Embarassed

Maar ik heb ook zitten huilen hoor.

Dalmatier, vanwege de grote puppy-ogen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom weer op NL1 - Pagina 2 Empty Re: Babyboom weer op NL1

Bericht  pantuf vr 20 mei 2011 - 6:58

Lejow schreef:Volgens mij hadden ze nog niet alles, maar wisten ze precies hoe en wat ze wilden!


Hij zei dat hij binnenkort aan de kamer zou beginnen. En volgens mij hadden ze al wel wat kleertjes, verder nog niks (maar ze wisten idd wel welke kamer, kinderwagen etc.). Vond het ook ver gaan. Ook dat ze geregeld tegen hem zei dat het zijn schuld was o.i.d.

@ twellie: ik denk dat ze bedoeld door haar vele sproeten?
pantuf
pantuf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom weer op NL1 - Pagina 2 Empty Re: Babyboom weer op NL1

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum