Wat is lekker bij een kaasfondue/
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is lekker bij een kaasfondue/
Ik heb in mijn hoofd gehaald dat ik wil gaan kaas fonduen vanavond... Maar wat is daar nou lekker bij! Stokbrood natuurlijk! Brocolli en champignons had ik bedacht!
Maar hebben jullie nog meer goede ideeen?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat is lekker bij een kaasfondue/
Wij doen er als frisse tegenhanger omdat het vrij machtig is vaak wat fruit bij en kerstomaatjes bijvoorbeeld om te snoepen. Ook kan je er geblancheerde broccoli of bloemkool bijdoen bijvoorbeeld.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb laatst ook kaasfondue gegeten, en had er kleine knakworstjes bij gedaan, cherrytomaatjes, champignons, gebakken krieltjes, pasta, en natuurlijk stokbrood. Was HEERLIJKstudiebol schreef:Ik heb in mijn hoofd gehaald dat ik wil gaan kaas fonduen vanavond... Maar wat is daar nou lekker bij! Stokbrood natuurlijk! Brocolli en champignons had ik bedacht!
InweCulnamo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 234
Punten : 315
O ja,, en ook kleine gehaktballetjes
InweCulnamo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 234
Punten : 315
Naast wat er al genoemd is: Ananas! Zowel vers als uit blik, beide is het er lekker bij.
Daarnaast: reepjes wortel, komkommer, selderij... dat soort dingen krijg je er weleens bij in restaurants. Al vind ik champignons, broccoli en cherrytomaatjes zelf lekkerder
Daarnaast: reepjes wortel, komkommer, selderij... dat soort dingen krijg je er weleens bij in restaurants. Al vind ik champignons, broccoli en cherrytomaatjes zelf lekkerder
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: