Boxspring kopen
+7
Floor
silly-one
Mida4you
Highway
ChocoChip
Penny Blossom
SoGood
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Boxspring kopen
Wij willen al een tijdje een boxspring (of een ander, soort gelijk bed?) aanschaffen maar stelden dit eigenlijk steeds uit voor ons toekomstige nieuwe huis. Omdat ons huidige huis nog steeds niet verkocht is en we toch een nieuw bed willen hebben we besloten om er dan nu maar 1 aan te schaffen..
Alleen waar moet ik op letten? Ik ben nu op internet aan het kijken en ik zie een hoop boxsprings, ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen maar kijk naar de kleur en hoe gezellig het zou staan in onze slaapkamer. Ik heb geen idee wat allemaal belangrijk is, iemand die daar verstand van heeft? Ik heb nu bijvoorbeeld een hele gave gezien bij Wehkamp.. Maar ja.. Wie koopt er nou een bed bij Wehkamp. Anyway, ik weet het niet meer! Help mij!
Alleen waar moet ik op letten? Ik ben nu op internet aan het kijken en ik zie een hoop boxsprings, ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen maar kijk naar de kleur en hoe gezellig het zou staan in onze slaapkamer. Ik heb geen idee wat allemaal belangrijk is, iemand die daar verstand van heeft? Ik heb nu bijvoorbeeld een hele gave gezien bij Wehkamp.. Maar ja.. Wie koopt er nou een bed bij Wehkamp. Anyway, ik weet het niet meer! Help mij!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Boxspring kopen
Ik weet niet goed waar je op moet letten. Mijn tips zijn alleen: ga proberen. Ga proefliggen en ervaar het matras. Een tweede tip, laat je adviseren in een beddenspeciaalzaak.
Wij hebben dit ook gedaan. En uiteindelijk een bed van de ikea gekocht, wel een hele dure. Ben zo blij dat we dat toen hebben gedaan. Mijn eerste intentie was ook bestellen via de Wehkamp, maarja wat krijg je dan?
Wij hebben dit ook gedaan. En uiteindelijk een bed van de ikea gekocht, wel een hele dure. Ben zo blij dat we dat toen hebben gedaan. Mijn eerste intentie was ook bestellen via de Wehkamp, maarja wat krijg je dan?
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben besteld bij de wehkamp, haha, en het heeft goed uitgepakt. Ik weet niet precies welke, iig hebben we de luxe uitvoering, en het bed had heel veel goede recensies. Dus op gevoel gekocht, en het bevalt super..
Ik zal nog ff kijken welke het is..
Edit: we hebben van wehkamp.nl het helsinki bed, 180 x 200.
Ik zal nog ff kijken welke het is..
Edit: we hebben van wehkamp.nl het helsinki bed, 180 x 200.
ChocoChip- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 158
Registratiedatum : 03-01-11
We hebben een bed bij swiss sense gehaald, meningen zijn erg verdeeld over de zaak maar tot nu toe zijn wij heel erg tevreden met ons bed. We werden ook fijn geholpen en geadviseerd, bed was er op tijd en tot op heden werkt alles naar behoren en hij ligt heerlijk (electrisch verstelbaar)
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik zou zelf nooit een boxspring via internet kopen. Dan zou ik eerst van te voren gaan testen. Het is natuurlijk erg belangrijk dat het bed ook goed ligt. Ik werk in een woonwinkel en verkoop ook boxsprings en mijn ervaring daarvan is om echt te gaan testen voordat je iets koopt!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ja klopt, we gaan eerst naar een winkel. Dit bed kopen we voor een langere tijd dus moet wel goed zijn.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
En ga proefliggen in de ochtend. Dan ben je moe en dan voel je beter of een matras lekker ligt of niet. Na een dag werken ligt vaak alles goed.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Wij hebben een bed van Tempur. Wij vinden het heerlijk liggen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Highway schreef:We hebben een bed bij swiss sense gehaald, meningen zijn erg verdeeld over de zaak maar tot nu toe zijn wij heel erg tevreden met ons bed. We werden ook fijn geholpen en geadviseerd, bed was er op tijd en tot op heden werkt alles naar behoren en hij ligt heerlijk (electrisch verstelbaar)
Wij hebben ook en boxspring van swiss sense. Service in de winkel was prima. Daar waren we erg tevreden over.
De Klantenservice is er waardeloos. Dat is onze ervaring., niks terug horen als je informeert. Ze kwamen afspraken niet na.
Verder ben ik niet tevreden over de hoeslakens met split.
Zin er al een aantal gescheurd. In de winkel krijgen we telkens wel weer nieuwe, maat het lijkt mij niet de bedoeling dat het stuk gaat na maar een aantal maanden gebruik. En zeker niet als je ziet wat ze kosten.
Het bed slaapt heerlijk, maar mij zullen ze er niet zien als ik een nieuw bed wil.
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
Vervelend! Wij hebben de molton en hoeslakens ergens anders gehaald, vond ze daar veel te duur!
Highway- Ratel
Waar heb jij die vandaan als is vragen mag?
Kreeg niks verzonnen waar ze die met split verkopen..
Vind ze ook vreselijk duur. Al hadden ze leuke actie toen we kochten.
Theezakje13- Prater
Volgens mij is het toch ook bij een boxspring zo dat het matras de boel maakt of breekt. Je kunt nog zo'n duur onderstel kopen, als de matrassen niet goed zijn, heb je er nog weinig aan.
Wij hebben onze boxspring bij Beter Bed gekocht. De boxsping zelf was verre van duur, in de aanbieding. Op de matrassen hebben we niet bespaard, omdat iksnel last heb van mijn nek en rug.
We hebben ons bed nu 3 jaar en hij ligt nog steeds heerlijk.
Wij hebben onze boxspring bij Beter Bed gekocht. De boxsping zelf was verre van duur, in de aanbieding. Op de matrassen hebben we niet bespaard, omdat iksnel last heb van mijn nek en rug.
We hebben ons bed nu 3 jaar en hij ligt nog steeds heerlijk.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Klopt, Arwyn! Het onderstel is verre van belangrijk, maar met een 'normaal' bed, is de onderkant ook minder belangrijk dan 't matras. Ik geloof dat een goed matras goede veringen heeft, vrij dik is, zodat 't goed kan ventileren en een goede schuim-afdekking heeft, waardoor alles goed blijft zitten en de veringen niet losspringen of zo.
Ik weet iig wel dat een boxspring van 500,- niet veel kan voorstellen! Ik heb mijn boxspring gekregen van mijn vader, die kreeg 'm tegen inkoopprijs van een vriend, ik heb een 140 (of 160, weet niet meer..) bij 2 en inkoop was al 1100,- Nou had ik wel een superdeluxe gekregen, want m'n vader slooft zich graag uit. Maar goed... Die vent liet weten kwaliteitbedden te hebben en bedden in te kopen va. 500,- dus de kleinste inkoop, is al 500,- en dan wil hij er natuurlijk ook nog op verdienen.... Dus een bed van 500,- verkoopprijs, zou ik afraden.
Maar daar kunnen de meningen over verschillen
Ik weet iig wel dat een boxspring van 500,- niet veel kan voorstellen! Ik heb mijn boxspring gekregen van mijn vader, die kreeg 'm tegen inkoopprijs van een vriend, ik heb een 140 (of 160, weet niet meer..) bij 2 en inkoop was al 1100,- Nou had ik wel een superdeluxe gekregen, want m'n vader slooft zich graag uit. Maar goed... Die vent liet weten kwaliteitbedden te hebben en bedden in te kopen va. 500,- dus de kleinste inkoop, is al 500,- en dan wil hij er natuurlijk ook nog op verdienen.... Dus een bed van 500,- verkoopprijs, zou ik afraden.
Maar daar kunnen de meningen over verschillen
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Daar ben ik het niet helemaal met je eens Bazinga. Wij verkopen in de winkel ook boxspings vanaf 500 euro tot wel 1600 euro. Dat wil niet zeggen dat boxsprings van 500 of 600 euro slecht zijn. We verkopen ze heel veel en we horen zelden klachten oid. Ik heb er zelf ook 1 in huis en het is een heerlijk bed!
Maar net zoals jij zegt, daar zullen de meningen wel over verschillen
Maar net zoals jij zegt, daar zullen de meningen wel over verschillen
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Theezakje13 schreef:Waar heb jij die vandaan als is vragen mag?
Bij textielwereld.nl, volgens mij hebben we die van romanette, bevallen erg goed!
Highway- Ratel
Highway schreef:Theezakje13 schreef:Waar heb jij die vandaan als is vragen mag?
Bij textielwereld.nl, volgens mij hebben we die van romanette, bevallen erg goed!
Bedankt voor de tip. Ga ik die ook eens proberen.
Theezakje13- Prater
Wij hebben afgelopen weekend een boxspring gekocht! We hebben op heeeeeeeel veel verschillende bedden gelegen, heeeeel veel verkooppraatjes gehoord. Uiteindelijk een bed gekozen wat ons goed beviel, op internet gekeken en vervolgens een offerte bij een webwinkel gevraagd. Met deze offerte weer naar de eerste winkel gegaan en daar tot een goed compromis gekomen.
http://www.hetslaaphuyshoorn.nl/page.php?id=100 en dan de gold versie met een latex topper.
http://www.hetslaaphuyshoorn.nl/page.php?id=100 en dan de gold versie met een latex topper.
Lady1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 255
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: