Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

+4
Jeanette
Melis_je
Arwyn
sprookjesprinses
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! - Pagina 2 Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  Antibes wo 18 mei 2011 - 2:35

sprookjesprinses schreef:Haha dankje wel antibes ik zie vaak zelf door de bomen t bos niet meer vandaar smile , maar dat k alleen nog de shoes hoeft scheelt al wel...

Ik ook niet hoor en ik heb er ook totaal geen verstand van welke schoenen hier leuk bij staan of niet (niet zonder het zelf aan te hebben in ieder geval).

Was meer dat ik zwaar onder de indruk was hoeveel blauwe pumps er op één site kunnen staan.. nerd
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! - Pagina 2 Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 2:37

sprookjesprinses schreef:Gloria ik ga zelf inderdaad belijdenis doen, dit met pinksteren. En pinksteren en belijdenis doen speelt rood als kleur een rol, vandaar dat ik iets wilde met rood erin. En dat viel nog niet mee want ik ben meer een zwart-wit-grijs miepje.
Ik vind dat je écht iets leuks hebt uitgekozen. En ik weet niet in wat voor gemeente je belijdenis gaat doen, maar dit jurkje is echt niet te sexy hoor. Onlangs heb ik nog een dopeling de kerk ingebracht en toen had ik een zwart jurkje aan dat tien cm boven mijn knie kwam (wel met dikke zwarte panty) en behoorlijk hoge pumps. Stond hartstikke netjes Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! - Pagina 2 Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 2:38

Antibes schreef:Was meer dat ik zwaar onder de indruk was hoeveel blauwe pumps er op één site kunnen staan.. nerd
Nou, ik ook! Ik wist niet dat blauw zo in de mode was. Ik zou trouwens een pump kiezen die qua kleur dicht bij je legging komt. De legging zou ik sowieso vervangen door een blauwe panty-maillot of dikke panty. Beetje raar, zo'n lange legging, stukje huid en dan een schoen Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! - Pagina 2 Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  sprookjesprinses wo 18 mei 2011 - 2:42

Antibes: Jaa idioot veel gewoon he niet normaal meer, terwijl ik vaak iets simpels wil maar dat kan ik nog amper vinden, schoenen durf ik niet online te kopen ik denk dat ik daar maar eens n middagje voor uit ga trekken en mn jurkje en panty voor meeneem. Och weer een excuus om de stad in te gaan angel , en kan je nu al zeggen dat ik dan waarschijnlijk niet alleen met pumps thuis kom mijzelf kennende 👅 .

Gloria: Ik ga in een Gereformeerde gemeente belijdenis doen. Vaak denken mensen huh Gereformeerd dat is toch heel zwaar, maar bij ons in t dorp is t juist andersom Gerefomeerden zijn veel lichter en kan veel meer en mag veel meer dan bij de Hervormden. Alleen maar opwekkingsliederen met de belijdenis ( ik en de andere dame mochten alles zelf samenstellen).
Terug naar het onderwerp, wat een eer om een dopeling naar voren te mogen brengen. Zwart is inderdaad ook gewoon altijd goed, en met een dikke panty of legging kan al snel heel veel. Ik zou nu ook weer bijna voor zwart zijn gegaan maar he ik heb het kunnen weerstaan.
sprookjesprinses
sprookjesprinses
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 47
Registratiedatum : 17-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! - Pagina 2 Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  sprookjesprinses wo 18 mei 2011 - 2:45

Ik denk trouwens ook dat ik voor drie kwart panty ga, deze kan ik opzich ook wel opheisen naar 3/4 en de rest gewoon 'wegrimpelen' onder mijn jurkje, das mooier inderdaad anders een klein stukje huid en dan weer een pump daar wordt het juist weer goedkoop van.
sprookjesprinses
sprookjesprinses
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 47
Registratiedatum : 17-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! - Pagina 2 Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 2:49

sprookjesprinses schreef:Gloria: Ik ga in een Gereformeerde gemeente belijdenis doen. Vaak denken mensen huh Gereformeerd dat is toch heel zwaar, maar bij ons in t dorp is t juist andersom Gerefomeerden zijn veel lichter en kan veel meer en mag veel meer dan bij de Hervormden. Alleen maar opwekkingsliederen met de belijdenis ( ik en de andere dame mochten alles zelf samenstellen).
Terug naar het onderwerp, wat een eer om een dopeling naar voren te mogen brengen. Zwart is inderdaad ook gewoon altijd goed, en met een dikke panty of legging kan al snel heel veel. Ik zou nu ook weer bijna voor zwart zijn gegaan maar he ik heb het kunnen weerstaan.
Ik denk dat je bedoelt dat je lid bent van de Gereformeerde Kerk (PKN) en niet van de Gereformeerde Gemeenten? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je in de Ger.Gem. opwekking mag zingen. Weet 110% zeker dat dat niet kan Very Happy. Mensen hebben wel vaker een niet kloppend beeld bij de term gereformeerd. Dat kan zoveel zijn nl.

Ik vind zwart heel mooi, maar inderdaad niet voor een belijdenisdienst. Zelf droeg ik een witte rok, een beige/nude truitje en lichtbruine pumps. Wilde per se iets wittigs, omdat me dat herinnerde aan de doop. Ik hoop dat je een fijne dienst hebt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! - Pagina 2 Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 2:50

Hè, wat bedoel je met een driekwart panty?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! - Pagina 2 Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  sprookjesprinses wo 18 mei 2011 - 3:04

Uh ja Gloria ik bedoel inderdaad wat jij zegt PKN haha. Ben daar nog allemaal niet zo in thuis angel. Wat je zegt mensen denken bij Gereformeerd gelijk aan hoedjesdragers en veel zwart enzo Wink. Klinkt mooi wat je aan had zeg, en mooie gedachte van dat witte in je kleding, want hoe ik het zie is dat je met belijdenis zelf als volwassene je doop bevestigt dat je daar zelf 'ja' tegen zegt. Nou er zit ook nog eens wit in mn jurkje komt dat even goed uit haha.
sprookjesprinses
sprookjesprinses
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 47
Registratiedatum : 17-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! - Pagina 2 Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  sprookjesprinses wo 18 mei 2011 - 3:06

Ohja over de driekwart panty, wat ik nu aan heb is een legging vorm die van panty stof is gemaakt om t maar zo te zeggen, helemaal zonder naden. Deze komt van Pieces, misschien dat het je dan wat zegt? Zo als ik het nu draag op de foto is het wat te lang, maar als ik hem omhoog hijs voilá 3/4 Very Happy
sprookjesprinses
sprookjesprinses
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 47
Registratiedatum : 17-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! - Pagina 2 Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  Arwyn wo 18 mei 2011 - 5:33

Ik vind het jurkje bij jou leuker staan dan op dat eerste plaatje!
Zelf zou ik er geen legging onder aan doen denk ik, maar juist een dikke panty en dan een blauwe pump, zodat je dus helemaal geen blote huid meer ziet. Een legging maakt het wat sportiever, terwijl een belijdenis juist wel iets is om netjes voor de dag te komen denk ik!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! - Pagina 2 Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  Jeanette wo 18 mei 2011 - 21:52

Ik vind het leuk staan hoor! smile
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! - Pagina 2 Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  Atelier Madame wo 18 mei 2011 - 21:55

ja leuk hoor!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! - Pagina 2 Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 23:22

Ik vind het heel leuk, ik zou alleen zoals iemand hierboven al zegt kiezen voor een dichte panty en geen legging.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! - Pagina 2 Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 23:34

Storm schreef:Ik vind het heel leuk, ik zou alleen zoals iemand hierboven al zegt kiezen voor een dichte panty en geen legging.
Juist.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! - Pagina 2 Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum