Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

+4
Jeanette
Melis_je
Arwyn
sprookjesprinses
8 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! Empty Hoe dit jurkje te combineren + foto?

Bericht  sprookjesprinses di 17 mei 2011 - 8:06

Dag meiden!

Ik lees eigenlijk al jarenlang mee, en dacht nu moet het er maar eens van komen. Een account aanmaken, voel ik me ook niet meer zo stiekum Wink.
Ik heb jullie hulp nodig voor een nette gelegenheid heb ik dit Dept jurkje gekocht.
Maar weet niet goed hoe dit te combineren. Ik heb er nu een donkerblauwe legging onder. Maar mocht het wat kouder zijn wil ik er ook nog iets boven maar wat? Een gewone bolero is niet mooi omdat dat te strak zit die zwierige mouwtjes.
Zou een witte korte blazer een idee zijn?
Ik hoop op jullie reacties, en ik hoop dat de foto bijvoegen in 1x is gelukt.

Liefs,

Sprookjesprinses
sprookjesprinses
sprookjesprinses
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 47
Registratiedatum : 17-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  sprookjesprinses di 17 mei 2011 - 8:09

Hm foto erbij plaatsen is dus niet in 1x gelukt Sad . Wie kan mij even helpen?
sprookjesprinses
sprookjesprinses
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 47
Registratiedatum : 17-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  Arwyn di 17 mei 2011 - 8:11

De foto moet je eerst even uploaden (bv MijnAlbum, PhotoBucket).
Dan kun je hem via de link hier plaatsen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  sprookjesprinses di 17 mei 2011 - 8:15

Dank je voor het geven van een antwoord. Misschien stel ik nu wel een domme vraag 👅 maar kan het niet rechtstreeks vanaf de computer bijvoorbeeld uit 'Mijn afbeeldingen'?
sprookjesprinses
sprookjesprinses
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 47
Registratiedatum : 17-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 8:17

Nee dat kan niet. Je kan op deze server niets uploaden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  sprookjesprinses di 17 mei 2011 - 8:25

http://www.vifjeans.nl/dames/dress-tuniek/m9900.36.46.html?keyword=dept

Even een link gepost, hoop dat jullie het jurkje via hier kunnen bekijken. Dan ga ik eerst maar eens even een MijnAlbum aanmaken haha.
sprookjesprinses
sprookjesprinses
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 47
Registratiedatum : 17-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 9:27

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! M99003646-1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 9:40

Ik zou er geen blauwe legging onder doen, maar een mooie panty. En boven een cobertje/blazer die je dan gewoon open hangt. In de winter eventueel een longsleeve onder de jurk met v hals, zodat je alleen de mouwen ziet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  sprookjesprinses di 17 mei 2011 - 9:47

Dank je Megara voor het plaatsen van die foto Very Happy .
James bedankt voor je advies, ik vind een panty iets te 'sexy' het is namelijk voor Belijdenis doen in de kerk. Ik had inderdaad ook al een colbertje in mijn hoofd alleen wat voor kleur? Blauw moeilijk om dezelfde tint als het jurkje te krijgen? Rood, wanneer doe je dat nog meer aan? Wit blijft dan over zou dat wat zijn en dan witte chique sandaaltjes eronder?
sprookjesprinses
sprookjesprinses
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 47
Registratiedatum : 17-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  Melis_je di 17 mei 2011 - 9:53

Een panty lijkt mij ook mooier, zeker wanneer je het chique wil dragen. Ik vind leggings niet chique. Een wit colbertje lijkt me erg mooi, maar die zalmroze tint die erin zit is ook in de mode, dus misschien is daar ook wel een colbertje in te krijgen. En ik vind een kleurtje standaard leuker dan wit/zwart/grijs/bruin.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  sprookjesprinses di 17 mei 2011 - 9:59

Das ook nog een goede die roze tint die er in zit daar had ik nog niet aan gedacht. Ohja de legging is meer van panty stof dat wat iets glanst om t maar even zo uit te leggen van dat dunnere stof smile . Een gewone legging zou inderdaad niet mooi zijn dat haalt t chique dr juist van af.
sprookjesprinses
sprookjesprinses
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 47
Registratiedatum : 17-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  Jeanette di 17 mei 2011 - 10:23

Ik weet niet wat voor schoenen je er onder doet, maar je hebt ook leggings van pantystofachtige spul. Dat zou er ook leuk onder staan. Er boven zou ik een leuk colbertje doen. Het leukste is een colbertje in de kleur van je panty/legging.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  sprookjesprinses wo 18 mei 2011 - 1:11

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! Album=IYVTW7SM

Zo nu zelfs met 'aan' foto. Ik kwam nog een witte bolero in mijn kast tegen met pof mouwtjes wat vinden jullie daarvan?
En de blauwe 'legging' is er één van pantystof geworden wat jullie ook adviseerden smile
sprookjesprinses
sprookjesprinses
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 47
Registratiedatum : 17-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  sprookjesprinses wo 18 mei 2011 - 1:14

http://www.mijnalbum.nl/Album=IYVTW7SM

Ok nu snap ik dus nog niet hoe ik de foto van mijn album in een post kan krijgen Neutral ben echt een kluns met dit soort dingen.
sprookjesprinses
sprookjesprinses
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 47
Registratiedatum : 17-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  Melis_je wo 18 mei 2011 - 1:27

Je gaat naar je foto in mijnalbum.nl, je klikt met rechts op 'eigenschappen'. Dan zie je bij 'Adres (URL) een webadres dat eindigt op .jpg. Dat is de locatie van je afbeelding. Als je dat adres zou kopieren naar je adresbalk, dan zou je alleen het plaatje zien en niet jouw album. Wil je het plaatje hier plakken, dan klik je op 'post reply' en dan is het het plaatje van de boom. Daar plak je dat adres dat eindigt op .jpg in. Snap je? Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! Foto-UGC4INXP

Als ik twee posts hierboven met rechts klik op het rode kruisje, zie ik bij 'eigenschappen' dat je het hele album hebt geplakt.


Laatst aangepast door Melis_je op wo 18 mei 2011 - 1:28; in totaal 1 keer bewerkt
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  Antibes wo 18 mei 2011 - 1:28

Nevermind, Melisje had het al gedaan..


Laatst aangepast door Antibes op wo 18 mei 2011 - 1:28; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 1:28

Je hebt nu de albumlink en je hebt de fotolink nodig.. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  Melis_je wo 18 mei 2011 - 1:29

Het staat je trouwens erg leuk.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  sprookjesprinses wo 18 mei 2011 - 1:32

Bedankt voor jullie reacties, top meiden die ff zo meedenken!
Ik denk dat ik met deze uitleg in staat ben om een foto te plaatsten haha super. En thanx voor het compliment, pff kan daar zo eeuwig over dralen, wel leuk niet leuk Wink ...
sprookjesprinses
sprookjesprinses
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 47
Registratiedatum : 17-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  Inge wo 18 mei 2011 - 1:34

Staat je goed
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  Floor wo 18 mei 2011 - 1:44

Staat erg leuk!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 1:44

Ik zou i.p.v. deze legging een dikkere blauwe panty aantrekken. En dan zou ik blauwe pumps daarbij dragen. Krijg je langere benen van en 't is meer één geheel. Verder staat het je heel leuk.

Ga je zelf belijdenis doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  sprookjesprinses wo 18 mei 2011 - 1:57

Dank voor jullie reacties tot nu toe Very Happy. Ik merk dat ik dan toch wat minder twijfel haha.
Gloria ik ga zelf inderdaad belijdenis doen, dit met pinksteren. En pinksteren en belijdenis doen speelt rood als kleur een rol, vandaar dat ik iets wilde met rood erin. En dat viel nog niet mee want ik ben meer een zwart-wit-grijs miepje.
Blauwe pumps, goeie tip inderdaad dan krijg je een eheel.
Iemand hier nog ideeën voor misschien met foto? Ik wil een niet te hoge pump.
sprookjesprinses
sprookjesprinses
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 47
Registratiedatum : 17-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  Antibes wo 18 mei 2011 - 2:25

Ongelooflijk wat een keuze.. :o

http://www.zalando.nl/damesschoenen-pumps/_blauw/
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  sprookjesprinses wo 18 mei 2011 - 2:30

Haha dankje wel antibes ik zie vaak zelf door de bomen t bos niet meer vandaar smile , maar dat k alleen nog de shoes hoeft scheelt al wel...
sprookjesprinses
sprookjesprinses
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 47
Registratiedatum : 17-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto! Empty Re: Hoe dit jurkje te combineren nu met AAN foto!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum