Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lekker zwemmen in de zee (filmpje)!

+2
Polly
banjer49
6 plaatsers

Ga naar beneden

Lekker zwemmen in de zee (filmpje)! Empty Lekker zwemmen in de zee (filmpje)!

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 8:52

http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Lekker-zwemmen-in-de-zee/m1cz7qrf865g

Hoe dom kun je zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker zwemmen in de zee (filmpje)! Empty Re: Lekker zwemmen in de zee (filmpje)!

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 8:54

Volgens mij waren de beesten banger voor haar dan zij voor hen. nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker zwemmen in de zee (filmpje)! Empty Re: Lekker zwemmen in de zee (filmpje)!

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 8:55

Ik had een visnetje meegenomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker zwemmen in de zee (filmpje)! Empty Re: Lekker zwemmen in de zee (filmpje)!

Bericht  banjer49 ma 16 mei 2011 - 8:56

dat zou ik dus noooooooooooooooooooooit doen Mad
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker zwemmen in de zee (filmpje)! Empty Re: Lekker zwemmen in de zee (filmpje)!

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 8:56

Dat zijn maar kleintjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker zwemmen in de zee (filmpje)! Empty Re: Lekker zwemmen in de zee (filmpje)!

Bericht  Polly ma 16 mei 2011 - 9:07

Ik zou daar niet bang voor zijn hoor.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker zwemmen in de zee (filmpje)! Empty Re: Lekker zwemmen in de zee (filmpje)!

Bericht  Guus ma 16 mei 2011 - 22:25

volgens mij zijn het nurse sharks, die zijn ook niet echt gevaarlijk. Zaten ook bij Curacao.

maargoed dan zou ik het nog niet doen, maar ik ben een lichtelijke lafbek in het water... schildpadden vond ik eigenlijk stiekem ook altijd heel eng om tegen te komen terwijl die helemaal niks doen, ik bleef ook altijd heel stoer doorzwemmen om dan quasi-ninchelant te kunnen zeggen dat ik met een schilpad had gezwommen terwijl mijn hart stiekem in mijn keel zat nerd

die ene keer dat ik mijn angst overwon en leuk tussen een school sardientjes ging snorkelen en daar ineens die barracuda doorheen schoot bleek dat je ook met een snorkel in je mond een gilletje kan produceren laughcry
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker zwemmen in de zee (filmpje)! Empty Re: Lekker zwemmen in de zee (filmpje)!

Bericht  Zora di 17 mei 2011 - 5:21

Lijken idd Nurse Sharks. Die zuigen hun prooi naar binnen. Ergste wat je kunt krijgen is een zuigzoen Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker zwemmen in de zee (filmpje)! Empty Re: Lekker zwemmen in de zee (filmpje)!

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 6:27

Blehh.. Mij niet gezien hoor!!
:face:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker zwemmen in de zee (filmpje)! Empty Re: Lekker zwemmen in de zee (filmpje)!

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 6:32

AAAAAAAAAAHHH! My worst nightmare!! :shock:

Ik zou echt helemaal in paniek raken... :affraid:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker zwemmen in de zee (filmpje)! Empty Re: Lekker zwemmen in de zee (filmpje)!

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 6:37

Ik snap denk ik niet zo goed wat daar eng aan is Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker zwemmen in de zee (filmpje)! Empty Re: Lekker zwemmen in de zee (filmpje)!

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 6:46

Zora schreef:Lijken idd Nurse Sharks. Die zuigen hun prooi naar binnen. Ergste wat je kunt krijgen is een zuigzoen Very Happy
Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker zwemmen in de zee (filmpje)! Empty Re: Lekker zwemmen in de zee (filmpje)!

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 7:05

Dijn82 schreef:Dat zijn maar kleintjes.

Tuurlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker zwemmen in de zee (filmpje)! Empty Re: Lekker zwemmen in de zee (filmpje)!

Bericht  Zora di 17 mei 2011 - 7:08

ProudMama schreef:
Zora schreef:Lijken idd Nurse Sharks. Die zuigen hun prooi naar binnen. Ergste wat je kunt krijgen is een zuigzoen Very Happy
Laughing

smile iig niet gevaarlijk. Ik heb wel eens met ze gezwommen. Of nouja, niet mét, maar ze waren er toevallig :p kon ze gewoon aanraken.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker zwemmen in de zee (filmpje)! Empty Re: Lekker zwemmen in de zee (filmpje)!

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 10:11

Was dat in gevangenschap? Dan is het wel anders omdat er ervaren mensen bij zijn en het is dom om in het wild op eigen houtje ze te gaan aaien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker zwemmen in de zee (filmpje)! Empty Re: Lekker zwemmen in de zee (filmpje)!

Bericht  Inge di 17 mei 2011 - 10:13

Ik ben op de Malediven tijdens het duiken en snorkelen ook haaien tegen gekomen (in het wild)... volgens mij de zusterhaai en nog een andere kleine haaisoort
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker zwemmen in de zee (filmpje)! Empty Re: Lekker zwemmen in de zee (filmpje)!

Bericht  Zora di 17 mei 2011 - 18:16

Caribbeanlover schreef:Was dat in gevangenschap? Dan is het wel anders omdat er ervaren mensen bij zijn en het is dom om in het wild op eigen houtje ze te gaan aaien.

Nee, was niet in gevangenschap. En dom viel wel mee hoor. We waren aan het snorkelen bij een rif midden op zee, zij kwamen gewoon even kijken (zijn wel wat gewend denk ik).
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker zwemmen in de zee (filmpje)! Empty Re: Lekker zwemmen in de zee (filmpje)!

Bericht  Jeanette di 17 mei 2011 - 21:48

Elodie schreef:Ik snap denk ik niet zo goed wat daar eng aan is Wink

+1
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker zwemmen in de zee (filmpje)! Empty Re: Lekker zwemmen in de zee (filmpje)!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 8:55

Caribbeanlover schreef:
Dijn82 schreef:Dat zijn maar kleintjes.

Tuurlijk!

Je ziet toch dat ze maar klein zijn in verhouding met die vrouw? Haaien die mensen aanvallen zijn meestal wel wat groter dan deze.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker zwemmen in de zee (filmpje)! Empty Re: Lekker zwemmen in de zee (filmpje)!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum