Lekker zwemmen in de zee (filmpje)!
+2
Polly
banjer49
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Lekker zwemmen in de zee (filmpje)!
http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Lekker-zwemmen-in-de-zee/m1cz7qrf865g
Hoe dom kun je zijn?
Hoe dom kun je zijn?
Gast- Gast
Re: Lekker zwemmen in de zee (filmpje)!
Volgens mij waren de beesten banger voor haar dan zij voor hen.
Gast- Gast
dat zou ik dus noooooooooooooooooooooit doen
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Ik zou daar niet bang voor zijn hoor.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
volgens mij zijn het nurse sharks, die zijn ook niet echt gevaarlijk. Zaten ook bij Curacao.
maargoed dan zou ik het nog niet doen, maar ik ben een lichtelijke lafbek in het water... schildpadden vond ik eigenlijk stiekem ook altijd heel eng om tegen te komen terwijl die helemaal niks doen, ik bleef ook altijd heel stoer doorzwemmen om dan quasi-ninchelant te kunnen zeggen dat ik met een schilpad had gezwommen terwijl mijn hart stiekem in mijn keel zat
die ene keer dat ik mijn angst overwon en leuk tussen een school sardientjes ging snorkelen en daar ineens die barracuda doorheen schoot bleek dat je ook met een snorkel in je mond een gilletje kan produceren
maargoed dan zou ik het nog niet doen, maar ik ben een lichtelijke lafbek in het water... schildpadden vond ik eigenlijk stiekem ook altijd heel eng om tegen te komen terwijl die helemaal niks doen, ik bleef ook altijd heel stoer doorzwemmen om dan quasi-ninchelant te kunnen zeggen dat ik met een schilpad had gezwommen terwijl mijn hart stiekem in mijn keel zat
die ene keer dat ik mijn angst overwon en leuk tussen een school sardientjes ging snorkelen en daar ineens die barracuda doorheen schoot bleek dat je ook met een snorkel in je mond een gilletje kan produceren
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Lijken idd Nurse Sharks. Die zuigen hun prooi naar binnen. Ergste wat je kunt krijgen is een zuigzoen
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
AAAAAAAAAAHHH! My worst nightmare!!
Ik zou echt helemaal in paniek raken... :affraid:
Ik zou echt helemaal in paniek raken... :affraid:
Gast- Gast
Zora schreef:Lijken idd Nurse Sharks. Die zuigen hun prooi naar binnen. Ergste wat je kunt krijgen is een zuigzoen
Gast- Gast
ProudMama schreef:Zora schreef:Lijken idd Nurse Sharks. Die zuigen hun prooi naar binnen. Ergste wat je kunt krijgen is een zuigzoen
iig niet gevaarlijk. Ik heb wel eens met ze gezwommen. Of nouja, niet mét, maar ze waren er toevallig :p kon ze gewoon aanraken.
Zora- Ratel
Was dat in gevangenschap? Dan is het wel anders omdat er ervaren mensen bij zijn en het is dom om in het wild op eigen houtje ze te gaan aaien.
Gast- Gast
Ik ben op de Malediven tijdens het duiken en snorkelen ook haaien tegen gekomen (in het wild)... volgens mij de zusterhaai en nog een andere kleine haaisoort
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Caribbeanlover schreef:Was dat in gevangenschap? Dan is het wel anders omdat er ervaren mensen bij zijn en het is dom om in het wild op eigen houtje ze te gaan aaien.
Nee, was niet in gevangenschap. En dom viel wel mee hoor. We waren aan het snorkelen bij een rif midden op zee, zij kwamen gewoon even kijken (zijn wel wat gewend denk ik).
Zora- Ratel
Elodie schreef:Ik snap denk ik niet zo goed wat daar eng aan is
+1
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Caribbeanlover schreef:Dijn82 schreef:Dat zijn maar kleintjes.
Tuurlijk!
Je ziet toch dat ze maar klein zijn in verhouding met die vrouw? Haaien die mensen aanvallen zijn meestal wel wat groter dan deze.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: