Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+28
Moezie
Janelie
Kaboutertje
Minx
Xanna
Jordana
Zwoesj
Qiara
ekiaam87
Atelier Madame
Lotus
Oasis
Try
Serena
Rovine
Chili2011
Pien
Zininzon
ExpressoB
Chocolate Cookie
Suus
Mida4you
Burn
VeryCherry
girli
Merai
Sjaantje
May
32 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 30 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Chocolate Cookie ma 16 mei 2011 - 10:14

Ik zou een knuffel ook wel fijn vinden eigenlijk Embarassed Voel me nog steeds zo slecht...
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Zwoesj ma 16 mei 2011 - 10:15

Kan ik me voorstellen, jullie situatie is ook verre van ideaal momenteel.. Het is dat je zover weg woont..
Maar in ieder geval een dikke knuffel!
Weet je man wel hoe erg het jou eigenlijk allemaal dwars zit en hoe jij je eronder voelt?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Zwoesj ma 16 mei 2011 - 10:15

Een grouphug dan maar!

hug
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 10:15

Je kunt bij ons aankloppen, Maple. Het is niet iets wat een echte knuffel kan geven, maar misschien kunnen we iets van surogaat spelen? Ik weet hoe je je voelt. Het is niet echt, het is niet echt wat je zoekt, maar hoop dat we een beetje kunnen bijdragen aan wat je voelt.

Mijn woorden van vrijdag staan nog steeds als paal boven water. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 10:16

Maple: hug
Hier mag je altijd van je af schrijven hoor!!

CC: ook voor jou een dikke hug

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 10:17

Dames, ik wens jullie een hele fijne week, en tot volgende week!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 10:17

Isabella schreef:Dames, ik wens jullie een hele fijne week, en tot volgende week!

Veel plezier met wat je gaat doen! Ik neem aan vakantie? Veel plezier! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Chocolate Cookie ma 16 mei 2011 - 10:19

ProudMama schreef:Maple: hug
Hier mag je altijd van je af schrijven hoor!!

CC: ook voor jou een dikke hug

Dankjewel meid! Jij ook hug

En ook voor ieder ander die het nodig heeft of gewoon verdient! hug
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 10:19

Ik heb het in elk geval niet bespreekbaar naar hem gemaakt. Wil m niet met nòg meer zorgen opzadelen dan hij al heeft. Ik kwam net wel dood oe en met hoofdpijn en zuchtend van werk, en ik denk dat hij daardoor wel weet dat het niet helemaal oké is hoor. En vorige week had ik even een breakdown en toen konden we wel even praten. Maar morgen zet ik weer m'n zonnige gezicht op, schuif ik jezelf aan de kant en ben ik weer sterk voor hem.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 10:20

Ik ga morgen naar Alanya; waar Alex ook vertoeft Wink

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj ma 16 mei 2011 - 10:21

Maple schreef:Ik heb het in elk geval niet bespreekbaar naar hem gemaakt. Wil m niet met nòg meer zorgen opzadelen dan hij al heeft. Ik kwam net wel dood oe en met hoofdpijn en zuchtend van werk, en ik denk dat hij daardoor wel weet dat het niet helemaal oké is hoor. En vorige week had ik even een breakdown en toen konden we wel even praten. Maar morgen zet ik weer m'n zonnige gezicht op, schuif ik jezelf aan de kant en ben ik weer sterk voor hem.

Cijfer jezelf ook niet helemaal weg he... Jij bent er ook nog, en dat moet je vooral niet vergeten! Je moet hier samen doorheen, en niet alleen doordat jij je sterk moet houden, ook al snap ik dat het zo wel voelt.
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 10:21

Ook een dikke knuffel van mij voor iedereen die het gebruiken kan hug hug hug

Gast
Gast

Bericht  Chocolate Cookie ma 16 mei 2011 - 10:21

Fijne vakantie Isabella!!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 10:22

Weet je, momenteel zit ik ietwat met mezelf in de knoop. Maar mezelf verwoorden naar mensen die ik "ken", maar niet echt ken, maakt het voor mij altijd heel erg moeilijk.

Momenteel zou ik heel erg graag in de armen kruipen van mijn vaste scharrel. Hij heeft me zojuist uitgenodigd. Maar ik kan het niet. Als ik dit vertel aan mensen die mij kennen, mijn streken kennen, dan krijg ik een hard woordje, waarna mensen mij kunnen begrijpen. Dat zou ik van hier nooit mogen verwachten. Het blijft een geschreven woord. Mijn geschrift is anders dan mijn woorden ooit zullen zijn. En hier ben ik ook vaker gekke ABE, dan het meisje dat ik daadwerkelijk ben. Dat vind ik eigenlijk soms weleens moeilijk.

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj ma 16 mei 2011 - 10:26

Mag ik vragen waarmee je in de knoop zit ABE?

Wees niet bang om jezelf te uiten hier, ook al zijn woorden geschreven, ze kunnen daardoor soms juist wel een goede en nuchtere kijk op dingen geven. En misschien juist omdat we je wel maar toch niet kennen, kunnen we met dingen komen waar je zelf nooit aan gedacht zou hebben.

Je bent niet altijd gekke ABE, je bent ook maar eens mens, en ieder mens heeft z'n dolle maar ook z'n serieuze en moeilijke momenten. En je bent een lieve meid hug
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 10:30

Zwoesj schreef:
Maple schreef:Ik heb het in elk geval niet bespreekbaar naar hem gemaakt. Wil m niet met nòg meer zorgen opzadelen dan hij al heeft. Ik kwam net wel dood oe en met hoofdpijn en zuchtend van werk, en ik denk dat hij daardoor wel weet dat het niet helemaal oké is hoor. En vorige week had ik even een breakdown en toen konden we wel even praten. Maar morgen zet ik weer m'n zonnige gezicht op, schuif ik jezelf aan de kant en ben ik weer sterk voor hem.

Cijfer jezelf ook niet helemaal weg he... Jij bent er ook nog, en dat moet je vooral niet vergeten! Je moet hier samen doorheen, en niet alleen doordat jij je sterk moet houden, ook al snap ik dat het zo wel voelt.
haha, het erge is dat ik hier geloof ik mensen er steeds van bewust probeer te maken dat ze zichzelf niet weg moeten cijferen. Maar volgens mij doe ik het zelf dubbel zo hard, haha.

Maar het gaat beter dan ruim een week terug. Toen zag ik het allemaal écht even niet meer, en nu ik weet dat hij alles op alles zet om een nieuwe baan te vinden, durf ik het wat neer los te laten. En soms denk ik: hallo, wat maken we ons druk, het is maar een baan, niet ons complete leven wat afgenomen wordt... Maar als hij het er zo moeilijk mee heeft, dat vind ik gewoon rot. Ik weet op een gegeven moment ook niet meer hoe erop te reageren en mis soms gewoon iemand die sterk voor mij is en waar ik mezelf gewoon even kan laten gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 10:31

Ik snap gewoon niet wat ik afgelopen weekend heb gedaan. Het was niet nodig. Het was zelfs zeer onnodig.

Er zijn twee mannen waarbij ik me zeer geborgen voel. Bij man 1 omdat hij mijn beste vriend is en nooit iets meer van me verwacht dan ik kan geven en man 2 omdat hij mij meer wil geven, maar ik dat niet kan aannemen. Daarnaast kwam ik er vandaag nog weer eens achter dat ik geen relatie-materiaal ben. Sja, draag mij maar weg. Wat wil ik nou, dan?

Gast
Gast

Bericht  Kaboutertje ma 16 mei 2011 - 10:32

Isabella schreef:Ik ga morgen naar Alanya; waar Alex ook vertoeft Wink

Geniet ervan! Ik zou daar ook wel willen vertoeven I love you
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Zwoesj ma 16 mei 2011 - 10:34

Angel Blue Eyes schreef:Ik snap gewoon niet wat ik afgelopen weekend heb gedaan. Het was niet nodig. Het was zelfs zeer onnodig.

Er zijn twee mannen waarbij ik me zeer geborgen voel. Bij man 1 omdat hij mijn beste vriend is en nooit iets meer van me verwacht dan ik kan geven en man 2 omdat hij mij meer wil geven, maar ik dat niet kan aannemen. Daarnaast kwam ik er vandaag nog weer eens achter dat ik geen relatie-materiaal ben. Sja, draag mij maar weg. Wat wil ik nou, dan?

Ik weet dat ik blond ben, maar waarom zou jij geen relatiemateriaal zijn??? Wat maakt jou dat jij voorbestemd bent om alleen te blijven? Nee sorry ABE, maar daar geloof ik niet in.
Waarom kun je niet aannemen wat man 2 je meer kan geven? Wat houdt je tegen (sorry als je dit allemaal al eens hebt gepost, maar heb dat nooit meegekregen)?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 10:35

Maar ik ga slapen, het is al half 12 geweest!!

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj ma 16 mei 2011 - 10:36

Maple schreef:
Zwoesj schreef:

haha, het erge is dat ik hier geloof ik mensen er steeds van bewust probeer te maken dat ze zichzelf niet weg moeten cijferen. Maar volgens mij doe ik het zelf dubbel zo hard, haha.

Maar het gaat beter dan ruim een week terug. Toen zag ik het allemaal écht even niet meer, en nu ik weet dat hij alles op alles zet om een nieuwe baan te vinden, durf ik het wat neer los te laten. En soms denk ik: hallo, wat maken we ons druk, het is maar een baan, niet ons complete leven wat afgenomen wordt... Maar als hij het er zo moeilijk mee heeft, dat vind ik gewoon rot. Ik weet op een gegeven moment ook niet meer hoe erop te reageren en mis soms gewoon iemand die sterk voor mij is en waar ik mezelf gewoon even kan laten gaan.

Ik ben ook hypocriet hoor door dit te zeggen, cijfer mezelf ook heel snel weg. Maar juist in dit soort situaties moeten jullie elkaar steunen, en niet de een meer dan de ander.
Het is niet niks, je baan kwijt raken, maar wat je zegt, als hij alles op alles zet om een nieuwe baan te vinden, dan komt het echt wel goed, daar heb ik alle vertrouwen in. Volgens mij zijn jullie samen erg sterk, jullie kunnen dit aan.
Je weet ons te vinden meis, we willen altijd naar je verhalen luisteren, al kan dat alleen maar virtureel, maar we zijn er voor je!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Zwoesj ma 16 mei 2011 - 10:37

Slaap lekker Maple smile
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 10:39

Zwoesj schreef:
Angel Blue Eyes schreef:Ik snap gewoon niet wat ik afgelopen weekend heb gedaan. Het was niet nodig. Het was zelfs zeer onnodig.

Ik weet dat ik blond ben, maar waarom zou jij geen relatiemateriaal zijn??? Wat maakt jou dat jij voorbestemd bent om alleen te blijven? Nee sorry ABE, maar daar geloof ik niet in.
Waarom kun je niet aannemen wat man 2 je meer kan geven? Wat houdt je tegen (sorry als je dit allemaal al eens hebt gepost, maar heb dat nooit meegekregen)?

Ik houd lang genoeg van één man tot de lol eraf is. Denk ik, weet ik niet. Ik weet niet hoe ik een relatie in mijn leven moet passen. Hoe kan ik één man in mijn leven laten. Hoe kan hij zorgen voor de rust die ik nu niet voel. Man 2 is ontzettend lief, perfecte match, maar wat kan ik hem nu bieden. Behalve dan wat ik niet te bieden ben, geen vastig leven. En dat zoekt hij wel. Ik wil geen consessies doen in mijn leven. Dit is mijn leven en ik voel en ik doe, en ik voel voor hem en ik doe met hem. Maar na afgelopen weekend, wie heb ik uberhaupt nog iets te bieden. (Lekker vaag... :S)

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 10:43

Hoe kwam je er vandaag achter dat je geen relatie materiaal bent ABE? Ik vind dat je gewoon niet zo moet zeuren. Je wilt een man, hij nodigt je uit; ga er dan gewoon heen! Ook al zit je nog ergens mee, als je thuis blijft zitten veranderd er zeker niets in de situatie.

Ik vond mijn fiets vandaag weer terug met losgedraaide fentieltjes. Echt zo irritant! Alle andere fietsen hadden wel nog harde banden, die van mij waren compleet leeg. Nog blij dat de fentieltjes dit keer niet weggegooid waren... Ik word er echt sjaggo van. Het is blijkbaar persoonlijk maar ik weet niet wie het is...

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj ma 16 mei 2011 - 10:45

Ik snap denk ik wel een beetje wat je bedoeld.
Maar misschien moet je het eens toelaten, hoe eng en moeilijk dat misschien ook is. Zit er niet een stukje bindingsangst bij je? Ben je niet bang dat je pijn gedaan wordt, of dat je iemand pijn gaat doen? Ben je bang om te falen? Twijfel je over jezelf of je wel leuk genoeg bent?

Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud