Trio
+15
Alias
Filoria
Arwyn
PluDan
xxDila
TGR
Jeanette
nina
BJA
CrazyGrace
Caramba
Sweety
Pussycat
Mida4you
Zwoesj
19 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Trio
Natuurlijk vragen 'ze' het plagend. Ze willen eerst kijken hoe je reageert en de mogelijkheid houden om te zeggen dat het een grapje was, als 'ze' zie dat je het niets vindt.
Gast- Gast
Ik zou het niet willen, ik denk dat ik me er heel ongemakkelijk bij zou voelen, zowel bij twee mannen als bij een man en een vrouw. Niet mijn ding
Gast- Gast
Nee, niks voor mij. Ik ben 1x gevraagd door een stelletje om mee te gaan naar hun hotelkamer, die zagen het wel zitten. Maar ik durfde niet en daar ben ik achteraf best blij om. Seks met z'n tweetjes is genoeg.
Gast- Gast
Nee, niks voor mij. Ik hoef echt niet te zien hoe mijn vriend mijn iemand anders bezig is hoor, dat zou onze relatie van mijn kant geen goed doen!
M'n vriend heeft wel eens gezegd dat het hem wel wat leek. Heb aan hem gevraagd hoe het hem leek om mij seks te zien hebben met een andere man. Tsja, dat leek hem toch maar niks.. Toen tegen hem gezegd dat op het moment dat hij het geen enkel probleem meer zou vinden mij te zien met een andere man, dat we dan wel eens verder zouden praten, haha. Gaat niet gebeuren dus
Als je geen relatie hebt en je doet een trio, moet iedereen dat lekker zelf weten hoor, maar als je wel een relatie hebt en er gevoelens bij komen kijken, lijkt het mij toch een stuk lastiger! Ik zou er iig geen positieve gevoelens aan over houden..
M'n vriend heeft wel eens gezegd dat het hem wel wat leek. Heb aan hem gevraagd hoe het hem leek om mij seks te zien hebben met een andere man. Tsja, dat leek hem toch maar niks.. Toen tegen hem gezegd dat op het moment dat hij het geen enkel probleem meer zou vinden mij te zien met een andere man, dat we dan wel eens verder zouden praten, haha. Gaat niet gebeuren dus
Als je geen relatie hebt en je doet een trio, moet iedereen dat lekker zelf weten hoor, maar als je wel een relatie hebt en er gevoelens bij komen kijken, lijkt het mij toch een stuk lastiger! Ik zou er iig geen positieve gevoelens aan over houden..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ja lijkt me wel wat..
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben drie jaar geleden bijna in een trio beland. Ik was op de verjaardag van een ex uit Brabant en bleef slapen bij hem en zijn vriendin. Ik ging er van uit dat ze wel een matje ofzo voor me zouden hebben, maar uiteindelijk bleek het dus hun plan om met zn drieën in hetzelfde bed te gaan slapen.
En ik had niet eens meteen door wat ze van plan waren Pas toen zij zich heel opzichtig uit begon te kleden ging er een belletje rinkelen.
Had het echt superleuk gevonden: knappe ex, knap meisje, ze wonen ver weg dus geen ongemakkelijke momenten als je elkaar tegenkomt ofzo... ideaal.
Maar ik was toen (en nog steeds) heel gelukkig met mijn man én net een paar weken zwanger. Ik heb ze dat verteld en toen was de spannende sfeer meteen weg haha We hebben nog wel in dat bed geslapen met z'n drieën. Maar echt alleen geslapen.
En ik had niet eens meteen door wat ze van plan waren Pas toen zij zich heel opzichtig uit begon te kleden ging er een belletje rinkelen.
Had het echt superleuk gevonden: knappe ex, knap meisje, ze wonen ver weg dus geen ongemakkelijke momenten als je elkaar tegenkomt ofzo... ideaal.
Maar ik was toen (en nog steeds) heel gelukkig met mijn man én net een paar weken zwanger. Ik heb ze dat verteld en toen was de spannende sfeer meteen weg haha We hebben nog wel in dat bed geslapen met z'n drieën. Maar echt alleen geslapen.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ja met een stel. Heel leuk, relaxed sfeertje met openheid naar elkaar toe. En ja met hen zeker voor herhaling vatbaar, het is ook al vaker gebeurd .
Maar met anderen zo maar niet, het komt echt door een bepaalde klik en ik verwacht niet dat ik die snel nog eens met twee anderen zou hebben.
Maar met anderen zo maar niet, het komt echt door een bepaalde klik en ik verwacht niet dat ik die snel nog eens met twee anderen zou hebben.
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Alleen met Melis_je.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Een trio lijkt me nog weleens wat! Tenminste, op momenten dat ik opgewonden ben zou ik meteen 'JA' zeggen, maar anders niet zo snel.
deesje11- Zwijger
- Aantal berichten : 5
Punten : 7
Registratiedatum : 18-08-11
Heb ik een paar keer gedaan in mijn "losbollige tijd" ... Soms mis ik het wel, zeker nu ik een vaste relatie heb en een kind heb...
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Ik heb dat een keer gehad met 2 jongens. Een van die jongens is een goede vriend van me, de ander was zijn beste vriend die ik ook vrij goed ken. Niemand van ons had op dat moment een relatie.
Het is lastig uit te leggen maar op die avond waren de sfeer en de omstandigheden zodanig dat er seks van kwam met z'n 3en. Ik denk dat als er een detail anders was geweest, dit nooit gebeurd was. Ik beschouw die nacht als heel bijzonder en iets wat ik waarschijnlijk niet zo snel meer mee zal maken.
Het is lastig uit te leggen maar op die avond waren de sfeer en de omstandigheden zodanig dat er seks van kwam met z'n 3en. Ik denk dat als er een detail anders was geweest, dit nooit gebeurd was. Ik beschouw die nacht als heel bijzonder en iets wat ik waarschijnlijk niet zo snel meer mee zal maken.
Bex- Fluisteraar
- Aantal berichten : 74
Punten : 113
Registratiedatum : 28-09-11
Ik had destijds geen vaste relatie maar wel iemand met wie ik regelmatig afspraak en dat altijd op sex uitdraagde, het ging ook altijd puur om de sex!
Na een paar weken vroeg hij of ik een trio wilde samen met een vriend van hem erbij! Ik durfde het niet, haha ik voelde me nog zo een groentje ik was 20 en hun beide 30. Het is er dus uiteindelijk nooit van gekomen.
Daar heb ik ook geen spijt van vond dit toen al spannend genoeg!
Na een paar weken vroeg hij of ik een trio wilde samen met een vriend van hem erbij! Ik durfde het niet, haha ik voelde me nog zo een groentje ik was 20 en hun beide 30. Het is er dus uiteindelijk nooit van gekomen.
Daar heb ik ook geen spijt van vond dit toen al spannend genoeg!
Gast- Gast
Is bijna een keer gebeurd met een vriendin van me en een jongen, maar omdat die vriendin op dat moment nog maagd was, leek het me toch niet zo'n goed idee en heb ik die jongen maar de deur uitgeschopt. De week er na ben ik wel met 'm naar bed geweest
Binnen m'n relatie zou ik het niet willen. We hebben 't er wel eens over, zeker omdat ik gevoelens voor vrouwen kan hebben, en laatst was er een meisje wat ik echt heel erg mooi vond wat ik aan 'm gezegd had, maar nee..uiteindelijk wil ik m'n vriend niet delen. Ik denk dat ik het op het moment zelf niet leuk ga vinden om hem met een ander te zien.
Binnen m'n relatie zou ik het niet willen. We hebben 't er wel eens over, zeker omdat ik gevoelens voor vrouwen kan hebben, en laatst was er een meisje wat ik echt heel erg mooi vond wat ik aan 'm gezegd had, maar nee..uiteindelijk wil ik m'n vriend niet delen. Ik denk dat ik het op het moment zelf niet leuk ga vinden om hem met een ander te zien.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: