Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trio

+15
Alias
Filoria
Arwyn
PluDan
xxDila
TGR
Jeanette
nina
BJA
CrazyGrace
Caramba
Sweety
Pussycat
Mida4you
Zwoesj
19 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Trio - Pagina 2 Empty Re: Trio

Bericht  TGR ma 23 mei 2011 - 3:14

Jen_ schreef:
TGR schreef:
Mama_van2 schreef:
Jen_ schreef:Nee absoluut niet. Niks voor mij, niks voor mijn vriend. Ik deel mijn vriend niet met anderen, en als vrijgezel vind ik het te goedkoop voor mezelf om te doen.

Mijn woorden, niets aan toe te voegen.

Zo voel ik het ook, misschien stom, want seks is best lekker.

Tuurlijk is seks lekker, dat heeft ook niks met bovenstaande te maken.

Klopt, maar ik denk dat een christelijke calvinistische opvoeding me erg weerhouden te genieten van seks en aandacht en ik daardoor constant bezig ben met mezelf een spiegel voor te houden als het gaat om normen, waarden en principes die ik heb overgehouden waardoor ik met heel de wereld rekening denk te moeten houden, behalve met wat ik wil en mogelijk fijn vind.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 3:28

TGR schreef: Klopt, maar ik denk dat een christelijke calvinistische opvoeding me erg weerhouden te genieten van seks en aandacht en ik daardoor constant bezig ben met mezelf een spiegel voor te houden als het gaat om normen, waarden en principes die ik heb overgehouden waardoor ik met heel de wereld rekening denk te moeten houden, behalve met wat ik wil en mogelijk fijn vind.

Maar er is toch niks mis met normen en waarden? Zouden meer mensen mogen hebben, normen en waarden.

Gast
Gast

Bericht  TGR ma 23 mei 2011 - 3:33

[quote="Jen_"]
TGR schreef:
TGR schreef: Klopt, maar ik denk dat een christelijke calvinistische opvoeding me erg weerhouden te genieten van seks en aandacht en ik daardoor constant bezig ben met mezelf een spiegel voor te houden als het gaat om normen, waarden en principes die ik heb overgehouden waardoor ik met heel de wereld rekening denk te moeten houden, behalve met wat ik wil en mogelijk fijn vind.

Maar er is toch niks mis met normen en waarden? Zouden meer mensen mogen hebben, normen en waarden.

Klopt, ben ik totaal met je eens. Maar ik ben altijd teveel bezig met dingen in mijn hoofd, waardoor de lol van gewoon iets doen er snel af is. Ook bij seks is dat lastig. Ik reken mensen (vooral als ik verliefd op ze ben of ze in ieder geval graag mag) erg af op hun seksleven als dat naar mijn maatstaven te plat of te promiscue is (geweest).

Edit: die aversie tegen seks om de seks komt deels voort uit mijn eigen onvermogen om dat te kunnen. Seks heeft bij mij altijd erg veel betekenis en ik wil me eigenlijk niet voorstellen dat er mensen bestaan voor wie het ook bekenisloos kan of zonder affectie/liefde.

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  nina ma 23 mei 2011 - 6:43

TGR schreef:
Edit: die aversie tegen seks om de seks komt deels voort uit mijn eigen onvermogen om dat te kunnen. Seks heeft bij mij altijd erg veel betekenis en ik wil me eigenlijk niet voorstellen dat er mensen bestaan voor wie het ook bekenisloos kan of zonder affectie/liefde.
Maar een trio kan toch ook mét liefde?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  TGR ma 23 mei 2011 - 6:54

nina schreef:
TGR schreef:
Maar een trio kan toch ook mét liefde?

Oh vast, maar dan beland ik in een rare driehoeksverhouding denk ik. Loyaliteit naar beide personen toe. Daar heb ik snel last van merk ik.

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 7:18

Goh TGR, ik denk dat wij een overeenkomst hebben dan..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 7:30

[quote="TGR"]
Jen_ schreef:
TGR schreef:

Klopt, ben ik totaal met je eens. Maar ik ben altijd teveel bezig met dingen in mijn hoofd, waardoor de lol van gewoon iets doen er snel af is. Ook bij seks is dat lastig. Ik reken mensen (vooral als ik verliefd op ze ben of ze in ieder geval graag mag) erg af op hun seksleven als dat naar mijn maatstaven te plat of te promiscue is (geweest).

Maar zolang je het bij jezelf houdt, dus seks houdt zoals jij het graag ziet: uit liefde, en met veel betekenis, dan is dat toch goed? Wil je perse je eigen grenzen verleggen dan? Als dat niet goed voelt, dan moet je dat toch ook niet willen?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 21:56

[quote="TGR"]
Jen_ schreef:
TGR schreef:

Waarom zou het meteen betekenisloos moeten zijn en zonder affectie als je niet een langdurige relatie hebt? Ik denk dat dat eigenlijk ook best kan zónder dat je een relatie hebt. Seks om de seks hoeft toch niet alleen maar om de seks te gaan?

On-topic: ik zou geen trio willen denk ik. Veel te druk en veel teveel gedoe. Lijkt me bij uitstek iets waarvan het idee leuker is dan de praktijk.

Gast
Gast

Bericht  xxDila di 24 mei 2011 - 8:18

Mama_van2 schreef:
Jen_ schreef:Nee absoluut niet. Niks voor mij, niks voor mijn vriend. Ik deel mijn vriend niet met anderen, en als vrijgezel vind ik het te goedkoop voor mezelf om te doen.

+ nog 1..
& daarbij zou ik er veel te jaloers voor zijn om een ander met mijn vriend bezig te zien zijn. Ik denk dat ik dr spontaan aanvlieg.. laughcry
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 9:33

Persephone schreef:

On-topic: ik zou geen trio willen denk ik. Veel te druk en veel teveel gedoe. Lijkt me bij uitstek iets waarvan het idee leuker is dan de praktijk.

Los van dat het niks voor mij is, lijkt het me veel te veel gedoe inderdaad angel Wat, wie, wanneer, hoeveel aandacht geef je dan aan die ene, enz. Ik zei tegen mijn ex die het wel wilde altijd 'joh jij weet soms niet eens wat je met mij moet doen, laat staan dat je 2 vrouwen in je bed hebt liggen nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 10:41

Een trio hoeft niet ingewikkeld te zijn hoor, het is maar net in welke formatie. Binnen een relatie zou ik t niet snel doen, maar buiten heb ik t wel gedaan. Lekker 2x zoveel aandacht, whahaha! En ik ben ook christelijk opgevoed, maar dat zit me niet dwars. Goedkoop voel ik me ook niet en normen en waarden heb ik echt wel

Ik ben t eens met degenen die zeggen dat je ook respectvol/liefdevol om kan gaan met je sekspartner (s) zonder dat je samen in een relatie hoeft te zitten. Buiten een relatie worden zaken als respect juist nóg belangrijker. Van mijn vriend wéét ik wel dat hij respect voor me heeft, dus is het makkelijker grenzen met hem te ontdekken.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 10:45

xxDila schreef:
Mama_van2 schreef:

+ nog 1..
& daarbij zou ik er veel te jaloers voor zijn om een ander met mijn vriend bezig te zien zijn. Ik denk dat ik dr spontaan aanvlieg.. laughcry

+1 voor alles wat getypt is in de quote.

Gast
Gast

Bericht  PluDan di 24 mei 2011 - 22:06

Helemaal mee eens. Ik wil er nog geen eens over nadenken.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 22:29

PluDan schreef:

Wat zouden jullie eigenlijk doen als je vriend dat zou voorstellen?

Gast
Gast

Bericht  TGR di 24 mei 2011 - 22:36

Noa schreef:
PluDan schreef:

Het lijkt me geen optie binnen de relatie dan. Hij mag het dan best bespreken, maar tot uitvoeren komt het toch niet lijkt me logisch.

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  Arwyn wo 25 mei 2011 - 0:25

TGR schreef:
Noa schreef:
PluDan schreef:

Het lijkt me geen optie binnen de relatie dan. Hij mag het dan best bespreken, maar tot uitvoeren komt het toch niet lijkt me logisch.

+1
Ik zou hem echt niet kunnen delen op die manier. Het is mijn vent en als zij een piemel wil, zoekt ze maar iemand anders Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 0:32

Ik denk er hetzelfde over hoor, binnen een relatie lijkt het me heel ingewikkeld. Een vriend van mij heeft wel eens aan me gevraagd of ik met hem en zijn vriendin een triootje wilde doen. Zij hadden al 4 jaar iets samen en ik had haar 2 keer gezien ofzo op een feestje, nooit veel met haar gesproken, maar ze stond er wel open voor... Nou ik heb het wel serieus overwogen, maar het leek me echt een beetje raar om zo als vreemdeling hun relatie in te stappen... Zij kennen elkaar en weten alles van elkaar op dat gebied en ik weet helemaal niks. Nee, ik wilde het niet en dat was denk ik grotendeels onzekerheid en het ongemakkelijk zijn met de situatie...

Maar buiten een relatie heb ik t dus wel gedaan. Dat was een heel spontane actie waarvan ik van tevoren nóóit had gedacht dat ik erin terecht zou komen, maar toen t gebeurde was het gewoon helemaal goed! Wel apart ook hoor, maar we hebben daarna met zijn 3 en gedoucht en heel hard gelachen en lol gehad en 't was gewoon erg vrij allemaal (beetje op zo'n hippie manier) en t was gewoon tof Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 1:26

Noa schreef:
Maar buiten een relatie heb ik t dus wel gedaan. Dat was een heel spontane actie waarvan ik van tevoren nóóit had gedacht dat ik erin terecht zou komen, maar toen t gebeurde was het gewoon helemaal goed! Wel apart ook hoor, maar we hebben daarna met zijn 3 en gedoucht en heel hard gelachen en lol gehad en 't was gewoon erg vrij allemaal (beetje op zo'n hippie manier) en t was gewoon tof Very Happy

Lijkt een beetje op hoe ik het gedaan heb. Gewoon heel relaxed en met mensen die geen relatie hadden. Maar niet met 2 mannen, dat is niks voor mij.

Gast
Gast

Bericht  PluDan wo 25 mei 2011 - 5:37

Noa schreef:
PluDan schreef:

Ik kan me niet voorstellen dat mijn vriend ooit met dat voorstel zal komen, want ik weet zeker dat hij het ook niks vind, maar stel dat hij dat wel zou doen, dan mag hij dat met mij bespreken, maar ik zal hem dan wel even goed duidelijk maken dat we het niet in de praktijk gaan brengen Laughing.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Caramba wo 25 mei 2011 - 10:45

Mijn vriend heeft het vaak genoeg voorgesteld, ook omdat hij het dus al eens heeft gedaan, hij had toen overigens geen relatie. Maar mijn antwoord is nee en blijft nee, ik wil hem gewoon niet met een ander delen en dat weet hij.
Maar in een gekke bui wil hij het nog wel eens vragen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 10:47

No way.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 10:53

Spetterdespat schreef:Mijn vriend heeft het vaak genoeg voorgesteld, ook omdat hij het dus al eens heeft gedaan, hij had toen overigens geen relatie. Maar mijn antwoord is nee en blijft nee, ik wil hem gewoon niet met een ander delen en dat weet hij.
Dat lijkt me best moeilijk eigenlijk, als ik een keer nee had gezegd en mijn vriend zou erover blijven beginnen, dan zou ik toch zoiets hebben van: heb je niet genoeg aan mij, ofzo? Of zovan: heb je iemand op t oog ofzo die je een keer wilt ne*ken? Suspect

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 3:45

Noa schreef:
PluDan schreef:

Dan zou ik heel erg teleurgesteld zijn, omdat ik dat niet van hem verwacht, en hij weet dat ik zo niet ben. Ik vind mezelf te classy daarvoor ook. Kan het niet anders zeggen, sorry.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 4:27

Sowieso niet binnen een relatie.

Als je partner zo'n voorstel doen zegt hij dus eigenlijk dat hij seks zou willen en kunnen hebben met een ander. Dat is iets om over na te denken.

Gast
Gast

Bericht  Caramba vr 3 jun 2011 - 4:43

Noa schreef:
Spetterdespat schreef:Mijn vriend heeft het vaak genoeg voorgesteld, ook omdat hij het dus al eens heeft gedaan, hij had toen overigens geen relatie. Maar mijn antwoord is nee en blijft nee, ik wil hem gewoon niet met een ander delen en dat weet hij.
Dat lijkt me best moeilijk eigenlijk, als ik een keer nee had gezegd en mijn vriend zou erover blijven beginnen, dan zou ik toch zoiets hebben van: heb je niet genoeg aan mij, ofzo? Of zovan: heb je iemand op t oog ofzo die je een keer wilt ne*ken? Suspect

Hij weet hoe ik reageer, en volgens mij is mijn reactie best grappig, want hij vraagd het plagend met een big smile.
En zoenen met een vrouw vond ik al niets, dus laat staan seks.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud