Leuk?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Leuk?
Voor de zomer wil ik eigenlijk zwartje sandaaltjes voor onder jurkjes, zodat ik die ook wat netter kan dragen dan met slippers.
Nou kwam ik deze tegen en deze zijn niet zo duur (29,95). ik wil er namelijk niet teveel aan uit geven, omdat ik dit soort schoenen niet bepaald dagelijks draag.
Wat vinden jullie, zijn ze wel een beetje leuk? En kan deze kleur wel onder zwart/grijze en eventueel blauwe jurkjes?
Nou kwam ik deze tegen en deze zijn niet zo duur (29,95). ik wil er namelijk niet teveel aan uit geven, omdat ik dit soort schoenen niet bepaald dagelijks draag.
Wat vinden jullie, zijn ze wel een beetje leuk? En kan deze kleur wel onder zwart/grijze en eventueel blauwe jurkjes?
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Leuk?
Ik vind ze leuk! Kan best onder zwart en blauw hoor. Ik zou er alleen zelf niet op kunne lopen, ik loop nooit op hakken.
Hebben ze ze niet in het zwart?
Hebben ze ze niet in het zwart?
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk, maar alleen als je slanke kuiten hebt.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Arwyn schreef:Voor de zomer wil ik eigenlijk zwartje sandaaltjes voor onder jurkjes, zodat ik die ook wat netter kan dragen dan met slippers.
Leuk hoor! En je hoeft hier naar mijn mening niet per se dunne kuiten voor te hebben..
Gast- Gast
ik vind ze ook wel leuk
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ze zijn er helaas niet in het zwart nee, wel donkerblauw en wit, maar dan lijkt dit me toch neutraler.
Qua kuiten zit het wel goed. Ik heb wel een buikje en brede heupen, maar mijn (onder)benen zijn best mooi al zeg ik het zelf
Qua kuiten zit het wel goed. Ik heb wel een buikje en brede heupen, maar mijn (onder)benen zijn best mooi al zeg ik het zelf
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk!
Deze kleur kan juist heel goed onder zwart en blauw.
Deze kleur kan juist heel goed onder zwart en blauw.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk?
» Leuk of niet leuk?
» Leuk of niet leuk?
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk?
» Leuk of niet leuk?
» Leuk of niet leuk?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: