Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heeft iemand een Billy hoekgedeelte?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Heeft iemand een Billy hoekgedeelte? Empty Heeft iemand een Billy hoekgedeelte?

Bericht  Prosecco zo 15 mei 2011 - 5:29

In m'n studeerkamer wil ik een kastenwand gaan maken waarin 2 hoeken zitten. Eerst dacht ik gewoon de Billy kasten zo neer te zetten dat de hoek een loze ruimte bleef, maar bij nader inzien zag ik op de Ikea site dat je ook hoekgedeeltes hebt.

Alleen op de site kan ik het alleen maar vinden in combinatie met een heel gedeelte er aan vast en dat is nu net niet de bedoeling. Ik heb nu al 2 kastjes die ik er in wil zetten en ik wil dat gewoon aanvullen tot een kast die daar mooi past.

Is er iemand die het hoekgedeelte heeft? En kun je dat ook gewoon los kopen?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand een Billy hoekgedeelte? Empty Re: Heeft iemand een Billy hoekgedeelte?

Bericht  Sushi zo 15 mei 2011 - 9:58

Ik was vandaag nog bij de Ikea en zag wel een hoekkast (van Billy? Weet ik niet zeker...), maar ik heb er eigenlijk niet op gelet of je de hoekgedeeltes los kan kopen.
Ik ga over een aantal weken weer naar de Ikea, dus wil dan wel voor je kijken? Als je dat dan zelf nog niet bij de Ikea bent geweest :P
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Heeft iemand een Billy hoekgedeelte? Empty Re: Heeft iemand een Billy hoekgedeelte?

Bericht  Sushi zo 15 mei 2011 - 10:00

Ik keek net nog even snel op de site van de Ikea maar daar zie ik van Billy geen losse hoekgedeeltes...
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Prosecco zo 15 mei 2011 - 10:01

Dat is lief van je maar ik ga denk ik morgen even kijken. Het probleem is dat ik zeer weinig geduld heb en het dus liever nu wil weten dan morgen :P

Edit op de site kan ik ze ook niet vinden, maar op marktplaats staat er dan weer wel een. Dus nu snap ik het niet meer
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sushi zo 15 mei 2011 - 10:19

Prosecco schreef:Dat is lief van je maar ik ga denk ik morgen even kijken. Het probleem is dat ik zeer weinig geduld heb en het dus liever nu wil weten dan morgen :P

Edit op de site kan ik ze ook niet vinden, maar op marktplaats staat er dan weer wel een. Dus nu snap ik het niet meer
Herkenbaar, zo ben ik ook. Als ik iets wil, dan wil ik het niet volgende week of morgen, maar NU DIRECT! Ik ben soms te ongeduldig.
Succes morgen in de Ikea, ik hoop voor je dat ze 't hebben smile
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  girli zo 15 mei 2011 - 10:27

Ik weet het niet van Billy, maar ik heb een Ivar kast van de IKEA en dan heb je wel alleen een hoek. Ik kan em alleen niet vinden op de site. Ik zie alleen de hoekplank staan. Het is wel minder aangekleed dan Billy.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Minx zo 15 mei 2011 - 10:42

J heeft er een gedeelte voor dvd's/cd's toen neer gezet. Inmiddels heb ik zijn woonkamer zo aangepast dat de kast niet meer in een hoek staat maar dat is een ander verhaal :P
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rebecca ma 16 mei 2011 - 3:00

Wij hebben een hoekgedeelte van Billy. Je koopt dan gewoon de kast(en) die je wilt en voor de hoek heb je dan voor op de grond ijzeren dingen waar je de poten in zet. Wij hadden de kast eerst alleen maar plat tegen de muur, maar nadat we verhuisd zijn hebben we die hoekijzers gekocht.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 4:52

Hoe ziet dat eruit? Ben wel benieuwd.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 5:20

Fauve schreef:Hoe ziet dat eruit? Ben wel benieuwd.
Zo..!! (Er is dus ook een opzetstuk voor de hoek)
Heeft iemand een Billy hoekgedeelte? D9Jx3W1Pfnkhz6Or42+Usw==

Gast
Gast

Bericht  Rebecca ma 16 mei 2011 - 8:22

Fauve schreef:Hoe ziet dat eruit? Ben wel benieuwd.
Dit is onze kast:
Heeft iemand een Billy hoekgedeelte? GroteFoto-URO7ZHLS
Heeft iemand een Billy hoekgedeelte? GroteFoto-ZEXCTXDV
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Prosecco ma 16 mei 2011 - 11:48

De hebben de hoekelementen uit het assortiment gehaald :shock:
Nu moet je dus je Billy van 40 cm in de hoek zetten, beetje jammer...
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: