Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Douchegordijn H&M

+2
Penny Blossom
Sushi
6 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Douchegordijn H&M Empty Douchegordijn H&M

Bericht  Sushi zo 15 mei 2011 - 3:45

Hi meiden,

Ik zag maaaanden geleden zo'n leuk douchegordijn in het boekje van de H&M, baalde toen zo dat ik nog geen eigen huisje had.

Nu heb ik een eigen huisje en tot mijn grote verrassing zie ik dat ze dat douchegordijn nog op de site hebben staan!
Nu vraag ik me af: zijn de douchegordijnen van de H&M een beetje van goede kwaliteit? Kan je er doorheen kijken?
Vallen ze niet na drie weken al uit elkaar?

En: de maat is 1.80 m bij 2.00 m. Is dat en standaardmaat of doe ik er goed aan om nog even voor de zekerheid mijn douche op te meten? Ik denk eigenlijk wel dat ie 2 meter hoog is... Dus dan lijkt me wel dat 't past (ik wil echt niet dat 't douchegordijn over de grond sleept, dat vind ik viezig).
Ik vind het douchegordijn zo leuk en zou hem het liefste meteen al bestellen...

Ik heb 't trouwens over deze:
Douchegordijn H&M DXL896_78805_55002_51_1234


Laatst aangepast door _Suus_ op zo 15 mei 2011 - 3:49; in totaal 1 keer bewerkt
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchegordijn H&M Empty Re: Douchegordijn H&M

Bericht  Sushi zo 15 mei 2011 - 3:48

En moet je kijken wat een schattige badmatjes:

Douchegordijn H&M MLHB06_0099_002R_66848
Douchegordijn H&M MLHA02_0120_001R_80445
Douchegordijn H&M MLHA26_0437_001R_82648
Douchegordijn H&M MLHA26_0438_001R_82649

Ik denk alleen dat de aardbeienmat niet zo goed bij het douchegordijn past... Sad
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchegordijn H&M Empty Re: Douchegordijn H&M

Bericht  Penny Blossom zo 15 mei 2011 - 3:53

Wij hebben een douchegordijn van H&M.

Wij hebben wel een doorzichtige met roze vlinders, dus over jouw douchegordijn kan ik er weinig van zeggen. De kwaliteit is prima, zeker qua prijs/kwaliteit verhoudingen. Onze is wel behoorlijk stug, niet zo'n dunne kartoenen maar echt plastic.
1.80 bij 2.00 is volgens mij een standaart maat, maar dat weet ik niet zeker.

En zeker leuke badmatjes, ga ik zo even checken...
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchegordijn H&M Empty Re: Douchegordijn H&M

Bericht  Sushi zo 15 mei 2011 - 3:56

BlackRabbit schreef:Wij hebben een douchegordijn van H&M.

Wij hebben wel een doorzichtige met roze vlinders, dus over jouw douchegordijn kan ik er weinig van zeggen. De kwaliteit is prima, zeker qua prijs/kwaliteit verhoudingen. Onze is wel behoorlijk stug, niet zo'n dunne kartoenen maar echt plastic.
1.80 bij 2.00 is volgens mij een standaart maat, maar dat weet ik niet zeker.

En zeker leuke badmatjes, ga ik zo even checken...

Degene die ik plaatste is van polyester, dus zal misschien wat dunner zijn dan die van jou.
Ik kan 'm natuurlijk ook gewoon bestellen (ik wil echt niet de kans lopen dat ie zometeen weg is, hij is zo leuk!) en mocht het nou niet goed zijn, kan ik altijd nog ruilen!

En dan denk ik dat ik de twee roze matjes erbij doe... smile Ik denk nog even na maar ik ga 't denk ik wel doen Very Happy
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchegordijn H&M Empty Re: Douchegordijn H&M

Bericht  Bliss zo 15 mei 2011 - 4:09

Dat is idd een standaard maat, dus ik zou hem gewoon lekker bestellen! Vind t ook echt wat voor jou, van hoe ik je hier van het forum ken smile Die badmatjes zijn ook leuk! Die aardbei vind ik het leukst (maar die past idd niet bij het gordijn).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchegordijn H&M Empty Re: Douchegordijn H&M

Bericht  Sushi zo 15 mei 2011 - 4:17

Bliss schreef:Dat is idd een standaard maat, dus ik zou hem gewoon lekker bestellen! Vind t ook echt wat voor jou, van hoe ik je hier van het forum ken smile Die badmatjes zijn ook leuk! Die aardbei vind ik het leukst (maar die past idd niet bij het gordijn).
Haha wat schattig Very Happy I love make-up dus ik denk dat dit gordijn echt iets voor mij is inderdaad :P
ik vind de aardbei ook het leukst Sad Maar goed, jammer dan, dan bestel ik het hartje en het bloemetje erbij smile

De "You look nice today"-mat hebben ze ook als voordeurmat. Misschien dat ik die later nog eens bestel, is wel leuk!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchegordijn H&M Empty Re: Douchegordijn H&M

Bericht  Bliss zo 15 mei 2011 - 4:18

Ooh deze vind ik leuk:

Douchegordijn H&M DXLA26_82651_D0838_41_6152

En idd die badmat met "You look nice today"! Daar hebben ze ook een deurmat van. Misschien moet ik die allebei maar kopen, krijg ik misschien nog eens wat meer zelfvertrouwen Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchegordijn H&M Empty Re: Douchegordijn H&M

Bericht  Sushi zo 15 mei 2011 - 4:37

Bliss schreef:Ooh deze vind ik leuk:

Douchegordijn H&M DXLA26_82651_D0838_41_6152

En idd die badmat met "You look nice today"! Daar hebben ze ook een deurmat van. Misschien moet ik die allebei maar kopen, krijg ik misschien nog eens wat meer zelfvertrouwen Wink
Ja die is ook leuk he! En daar staat die aardbeienmat ook hartstikke leuk bij!
Haha ik denk dat zo'n matje best wat doet voor je zelfvertrouwen, is toch leuk om dat telkens te lezen.
Moet nu ineens denken aan een vriendin van me, zij heeft op haar spiegel een post-it geplakt en daarop geschreven: "Je mag er wezen!" Zo schattig smile

Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchegordijn H&M Empty Re: Douchegordijn H&M

Bericht  Sushi zo 15 mei 2011 - 4:39

By the way: ik heb het douchegordijn besteld met de twee roze matjes en een boel roze handdoeken en gezichtsdoekjes e.d. Ik wil mijn badkamer een roze stijl geven :P
Op de wasmachine ga ik dan leuke roze mandjes neerzetten met daarin voorraadjes en natuurlijk wasmiddel :P
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchegordijn H&M Empty Re: Douchegordijn H&M

Bericht  Bliss zo 15 mei 2011 - 4:59

Leuk! Zo'n badmat past volgens mij helemaal niet in mn minibadkamertje, maar misschien dat ik die deurmat nog wel koop.
Ik heb trouwens ook al jaren een bierviltje bij mn spiegel hangen, waar ooit een vent (van rond de 50) in de kroeg het volgende op heeft geschreven: "Sluit jezelf niet af, je bent mooier dan dat je zelf over je denkt." Dat raakte me toen echt en ik kan gewoon geen afstand van dat viltje doen. Denk dat ik hem maar weer mee verhuis naar het nieuwe huis!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchegordijn H&M Empty Re: Douchegordijn H&M

Bericht  Prosecco zo 15 mei 2011 - 5:17

[quote="Bliss"]Leuk! Zo'n badmat past volgens mij helemaal niet in mn minibadkamertje, maar misschien dat ik die deurmat nog wel koop.
Ik heb trouwens ook al jaren een bierviltje bij mn spiegel hangen, waar ooit een vent (van rond de 50) in de kroeg het volgende op heeft geschreven: "Sluit jezelf niet af, je bent mooier dan dat je zelf over je denkt." Dat raakte me toen echt en ik kan gewoon geen afstand van dat viltje doen. Denk dat ik hem maar weer mee verhuis naar het nieuwe huis![/quote]

Dat zou ik zeker doen, super leuk juist!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchegordijn H&M Empty Re: Douchegordijn H&M

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 5:24

Ow, wat een leuke dingen. Volgens mij wordt het een heel leuk huis.

Prosecco, hoe gaat het bij jou? Ben zo benieuwd!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Douchegordijn H&M Empty Re: Douchegordijn H&M

Bericht  Prosecco zo 15 mei 2011 - 5:26

Smikkell schreef:Ow, wat een leuke dingen. Volgens mij wordt het een heel leuk huis.

Prosecco, hoe gaat het bij jou? Ben zo benieuwd!!

Een beetje te langzaam :P Hoewel het nu opzich wel aardig op begint te schieten. Gisteren heb ik m'n deuren geverfd en morgen doe ik de rest nog even. Over twee weken behangen en als dat klaar is sauzen en vloer leggen. Dan zal het ineens wel hard gaan denk ik.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchegordijn H&M Empty Re: Douchegordijn H&M

Bericht  Zwerver zo 15 mei 2011 - 5:26

Wat een leuk douchegordijn!!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchegordijn H&M Empty Re: Douchegordijn H&M

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 5:46

Leuk douchegordijn! Ik heb er ook één van H&M en hij is toppie! Heb 'm al 1.5 jaar en was hem 1x per 3 weken ongeveer op 40 graden en dan is ie weer helemaal schoon!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Douchegordijn H&M Empty Re: Douchegordijn H&M

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 5:56

Prosecco schreef:
Smikkell schreef:Ow, wat een leuke dingen. Volgens mij wordt het een heel leuk huis.

Prosecco, hoe gaat het bij jou? Ben zo benieuwd!!

Een beetje te langzaam :P Hoewel het nu opzich wel aardig op begint te schieten. Gisteren heb ik m'n deuren geverfd en morgen doe ik de rest nog even. Over twee weken behangen en als dat klaar is sauzen en vloer leggen. Dan zal het ineens wel hard gaan denk ik.
Je bent nog best veel aan het klussen, of niet? Doe je ook iets aan de keuken/badkamer? Trek je het klussen en werken samen nog?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Douchegordijn H&M Empty Re: Douchegordijn H&M

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 6:41

Ja! Super leuk suus! Very Happy je krijgt echt zo een gezellig vrouwenhuisje! heerlijk! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Douchegordijn H&M Empty Re: Douchegordijn H&M

Bericht  Sushi zo 15 mei 2011 - 6:42

Bliss schreef:Leuk! Zo'n badmat past volgens mij helemaal niet in mn minibadkamertje, maar misschien dat ik die deurmat nog wel koop.
Ik heb trouwens ook al jaren een bierviltje bij mn spiegel hangen, waar ooit een vent (van rond de 50) in de kroeg het volgende op heeft geschreven: "Sluit jezelf niet af, je bent mooier dan dat je zelf over je denkt." Dat raakte me toen echt en ik kan gewoon geen afstand van dat viltje doen. Denk dat ik hem maar weer mee verhuis naar het nieuwe huis!

Wat ontzettend leuk! Je moet dat ding zeker meenemen!

Smik: Dankjewel! smile

Reeza: Thanks voor je reactie! Ik vind het prettig om te weten dat ie in de wasmachine kan!
Brrr ik kan me nog het douchegordijn herinneren dat vroeger bij mijn opa en oma hing. Het was al zo'n fout douchegordijn, heel ouderwets, beige... En aan de onderkant was het helemaal bruin door alle schimmel, echt zooo smerig! Krijg er weer kippenvel van als ik er aan denk:P
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchegordijn H&M Empty Re: Douchegordijn H&M

Bericht  Sushi zo 15 mei 2011 - 6:43

FoolishSam schreef:Ja! Super leuk suus! Very Happy je krijgt echt zo een gezellig vrouwenhuisje! heerlijk! Very Happy

Haha echt he! Ik heb me vorige week nog afgevraagd of het niet té "wijverig" werd... Maar ach, kan mij het boeien! Het is mijn paleisje en ik houuu van roze smile
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchegordijn H&M Empty Re: Douchegordijn H&M

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 6:46

_Suus_ schreef:
FoolishSam schreef:Ja! Super leuk suus! Very Happy je krijgt echt zo een gezellig vrouwenhuisje! heerlijk! Very Happy

Haha echt he! Ik heb me vorige week nog afgevraagd of het niet té "wijverig" werd... Maar ach, kan mij het boeien! Het is mijn paleisje en ik houuu van roze smile

Daarom! Very Happy als ik alleen zou wonen zou ik precies hetzelfde doen! Lekker sfeervol en gezellig! Dan maar wijverig Wink haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Douchegordijn H&M Empty Re: Douchegordijn H&M

Bericht  Prosecco zo 15 mei 2011 - 6:48

Smikkell schreef:
Prosecco schreef:
Smikkell schreef:Ow, wat een leuke dingen. Volgens mij wordt het een heel leuk huis.

Prosecco, hoe gaat het bij jou? Ben zo benieuwd!!

Een beetje te langzaam :P Hoewel het nu opzich wel aardig op begint te schieten. Gisteren heb ik m'n deuren geverfd en morgen doe ik de rest nog even. Over twee weken behangen en als dat klaar is sauzen en vloer leggen. Dan zal het ineens wel hard gaan denk ik.
Je bent nog best veel aan het klussen, of niet? Doe je ook iets aan de keuken/badkamer? Trek je het klussen en werken samen nog?

Ik doe wel vaak 's avonds nog even iets, en sowieso natuurlijk de hele zaterdag en afhankelijk van wat er te doen is de zondag nog erbij.

Afgelopen weken trok ik het allemaal echt niet meer, maar dit weekend heb ik toevallig net een heerlijk weekend gehad en ziet het er gewoon allemaal weer wat rooskleuriger uit Wink
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchegordijn H&M Empty Re: Douchegordijn H&M

Bericht  Sushi zo 15 mei 2011 - 6:53

FoolishSam schreef:
_Suus_ schreef:
FoolishSam schreef:Ja! Super leuk suus! Very Happy je krijgt echt zo een gezellig vrouwenhuisje! heerlijk! Very Happy

Haha echt he! Ik heb me vorige week nog afgevraagd of het niet té "wijverig" werd... Maar ach, kan mij het boeien! Het is mijn paleisje en ik houuu van roze smile

Daarom! Very Happy als ik alleen zou wonen zou ik precies hetzelfde doen! Lekker sfeervol en gezellig! Dan maar wijverig Wink haha

Haha, precies!

Prosecco: ik vind het knap, én werken én klussen. Ik ga dat natuurlijk ook doen, maar heb nu nog geen idee hoe dat aan zal voelen. Ik vrees wel dat er een moment komt dat ik een dipje krijg Wink Maar goed, dat hoort er nou eenmaal een beetje bij denk ik dan ook maar. Heb jij ook een huis-topic? Ben erg benieuwd!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchegordijn H&M Empty Re: Douchegordijn H&M

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 6:56

Maar moet jij zoveel klussen dan Suus?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Douchegordijn H&M Empty Re: Douchegordijn H&M

Bericht  Prosecco zo 15 mei 2011 - 7:12

_Suus_ schreef:
FoolishSam schreef:
_Suus_ schreef:
FoolishSam schreef:Ja! Super leuk suus! Very Happy je krijgt echt zo een gezellig vrouwenhuisje! heerlijk! Very Happy

Haha echt he! Ik heb me vorige week nog afgevraagd of het niet té "wijverig" werd... Maar ach, kan mij het boeien! Het is mijn paleisje en ik houuu van roze smile

Daarom! Very Happy als ik alleen zou wonen zou ik precies hetzelfde doen! Lekker sfeervol en gezellig! Dan maar wijverig Wink haha

Haha, precies!

Prosecco: ik vind het knap, én werken én klussen. Ik ga dat natuurlijk ook doen, maar heb nu nog geen idee hoe dat aan zal voelen. Ik vrees wel dat er een moment komt dat ik een dipje krijg Wink Maar goed, dat hoort er nou eenmaal een beetje bij denk ik dan ook maar. Heb jij ook een huis-topic? Ben erg benieuwd!

Ik heb geen huis-topic, helaas geen tijd om het bij te houden ;-)
Opzich doe ik het allemaal in m'n eigen tempo hoor, dus als ik het niet trek ga ik een avondje (of 2 :P) niet. Op sommige momenten is het heel zwaar, vooral omdat ik ook regelmatig moet overwerken. Maar goed, ik ben er natuurlijk zelf bij!

Overigens zit ik wel je topic te vervuilen, maar heb ik nog niks over je huisje gezegd Embarassed
Het ziet er echt super leuk uit! En dat het wijverig zou zijn maakt toch niet uit? Het is jouw huis, en daar kun je mee doen wat jij wilt! Zelf doe ik veel zachtroze en grijs in m'n huis. M'n vriend heeft een hekel aan roze, maar ja, pech voor hem :P
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchegordijn H&M Empty Re: Douchegordijn H&M

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 7:22

Het is jouw huis en het huis was er eerder dan hij Douchegordijn H&M 166342
Kun je ook eindelijk je Oilily servies een mooie plek geven...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Douchegordijn H&M Empty Re: Douchegordijn H&M

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum