Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie van deze jurk ?

+5
Melis_je
Zora
Arwyn
Mida4you
Rovine
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze jurk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze jurk ?

Bericht  Zwerver zo 15 mei 2011 - 3:29

Ik vind maxi's vaak wel mooi bij een ander, bij mij zelf niet. Ik ben ook veel te klein daar voor haha.

Ik vind 'm wel mooi
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze jurk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze jurk ?

Bericht  Blond zo 15 mei 2011 - 4:03

Ik vind de stof niet zo mooi. De kleur zou mij niet staan, maar als je getint bent vast wel smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze jurk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze jurk ?

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 5:48

Mamsie, die is ook leuk zeg ! Ik zag net op zalando inderdaad dat hij oranje is Rolling Eyes even afwachten in het echt want ik vind deze kleur juist wel mooi, eens wat anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze jurk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze jurk ?

Bericht  Zora zo 15 mei 2011 - 5:50

heb je 'm nu wel gehad? smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze jurk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze jurk ?

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 5:59

Ja heb je straks een pm terug gestuurd Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze jurk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze jurk ?

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 6:23

Ik hou van maxi jurken, maar vind deze niet zo heel mooi. Ik vind het mooier als ze dunne bandjes hebben, of strapless zijn.
Vond jij het zwart witte jurkje van Zalando ook wat tegenvallen trouwens? Het is een leuk jurkje daar niet van, maar de stof vond ik wat goedkopig in combinatie met de prijs, en ik vind hem ook wat te kort. Heb 'm wel gehouden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze jurk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze jurk ?

Bericht  Mamsie zo 15 mei 2011 - 7:34

Ja even de kleur afwachten idd. Ik heb vorige week een jurkje gekocht en die is groen, op de site staat hij als licht blauw. Ook zo vaag.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze jurk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze jurk ?

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 7:41

Ook bij Zalando ? Ik had een jurkje gekocht ik allerlei kleuren en in het echt ziet hij er veeeel anders uit dan op het plaatje bij Zalando, balen want hij leek me echt leuk.

Jen, een lange strapless in het zwart lijkt me ook mooi, weet jij waar je er eentje kan kopen ? Het jurkje heb ik trouwens ook gehouden, lde stof oogt inderdaad iets goedkoper dan ik had verwacht maar het blijft een leuk jurkje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze jurk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze jurk ?

Bericht  Mamsie zo 15 mei 2011 - 7:52

Nee niet van Zalando. Maar ik vind dat vaak de kleuren niet overheen komen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze jurk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze jurk ?

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 8:49

Mama_van2 schreef:Ook bij Zalando ? Ik had een jurkje gekocht ik allerlei kleuren en in het echt ziet hij er veeeel anders uit dan op het plaatje bij Zalando, balen want hij leek me echt leuk.

Jen, een lange strapless in het zwart lijkt me ook mooi, weet jij waar je er eentje kan kopen ? Het jurkje heb ik trouwens ook gehouden, lde stof oogt inderdaad iets goedkoper dan ik had verwacht maar het blijft een leuk jurkje.

Ja mooi een lange strapless in het zwart! Ik weet er zo geen, maar ik zal mijn ogen voor je openhouden smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze jurk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze jurk ?

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 9:38

Dank je !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze jurk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze jurk ?

Bericht  Mamsie ma 16 mei 2011 - 7:19

He ik zag in de folder van de Hunkemoller een zwarte strapless jumpsuit.

http://www.hunkemoller.nl/nachtmode/jumpsuit-maat-s-xl-3.html

bandje kan eraf
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze jurk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze jurk ?

Bericht  Mamsie ma 16 mei 2011 - 7:21

ooh laat maar hij blijkt bruin te zijn.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze jurk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze jurk ?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum