Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is jouw favoriete dag van de week?

+28
Sugarfall
Sweety
Nana
Caramba
Jelin
Travelgurly
dolfijntje24
Toet
Lady4
Error
Jeanette
Sushi
Janelie
Pussycat
Flinder
Shoe-addict
Susan
Roxi3
Blond
Phileine
Jude
Monte
Suus
Zora
Happydobby
Benthe
Mamsie
Bliss
32 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat is jouw favoriete dag van de week? - Pagina 3 Empty Re: Wat is jouw favoriete dag van de week?

Bericht  Arwyn ma 16 mei 2011 - 7:45

De vrijdag en de zaterdag (mits ik dat weekend niet hoef te werken, haha).
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw favoriete dag van de week? - Pagina 3 Empty Re: Wat is jouw favoriete dag van de week?

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 8:46

Zondag; ik hou van mijn lazy sundays! Dan houd ik regelmatig een pyjamadag en doe ik helemaal niks I love you Enerzijds wil ik ook wel zaterdag zeggen, omdat ik dan vaak zowel kan uitslapen als laat opblijven, maar die dag wordt hier meestal een boodschappendag vol huishouden, familiebezoek en andere shit Very Happy

Dus; zondag om 't luieren ennn woensdag vind ik ook wel fijn; 't idee dat de week weer doormidden is en 't bijna weekend (En dus mijn lazysunday) is, geeft me weer nieuwe energie!

Gast
Gast

Bericht  Kaboutertje ma 16 mei 2011 - 9:46

Voor mij ligt dat anders denk ik, aangezien ik in het weekend werk. Als iedereen WEEKEND !! roept, denk ik "ja leuk, ik moet nog beginnen". :P
Maargoed, toch is mijn "lievelingsdag" I love you een dag uit het weekend, de vrijdag of de zaterdag denk ik.
Zaterdag lekker uitslapen, lekker rommelen in huis. Smiddags wat leuks doen met vriendlief of vriendinnen.
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 10:22

Dinsdag, want dan zie ik mn lief vriendje weer! Very Happy Ik ben echt een verliefde puber! I love you bounce

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: