Wat is jouw favoriete dag van de week?
+28
Sugarfall
Sweety
Nana
Caramba
Jelin
Travelgurly
dolfijntje24
Toet
Lady4
Error
Jeanette
Sushi
Janelie
Pussycat
Flinder
Shoe-addict
Susan
Roxi3
Blond
Phileine
Jude
Monte
Suus
Zora
Happydobby
Benthe
Mamsie
Bliss
32 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat is jouw favoriete dag van de week?
Zaterdag en ik vind de maandag en dinsdag over het algemeen de minst leuke dagen van de week.
Gast- Gast
Vrijdag. Ik voel me vooral 's avonds helemaal bevrijd van het werk.
Ook vind ik dinsdagmiddag een mooi moment, want dan is de kop van de werkweek er écht af en is het weekeinde weer bijna in zicht
Ook vind ik dinsdagmiddag een mooi moment, want dan is de kop van de werkweek er écht af en is het weekeinde weer bijna in zicht
Gast- Gast
Vrijdag omdat iedereen op het werk melig is en zin heeft in het weekend. Ik vind het heerlijk om op vrijdag te werken! En zondag want dan hoef ik meestal helemaal niets behalve wijn drinken met vriendinnen.
Gast- Gast
Youandi schreef:Vrijdag. Ik voel me vooral 's avonds helemaal bevrijd van het werk.
Ja dat is zo hè? Ik vind dinsdag de vervelendste dag om te werken eigenlijk. Vanaf komend schooljaar werk ik de woensdag niet meer, dus dan zal het wel weer anders zijn! Vrijdagavond is ook lekker ja, ben dan wel helemaal kapot altijd, maar heerlijk gevoel dat ik twee dagen uit kan slapen!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind vrijdag ook de fijnste dag van de week. Het weekend voor de deur ook al ben ik in het weekend vaak wel druk. Het gevoel komt wel van vroeger, op vrijdag mocht ik lekker lang bij een vriendinnetje spelen en aten we altijd wat lekkers.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Over het algemeen vind ik zaterdag de fijnste dag van de week.
Maar soms vind ik de dinsdag ook heerlijk (maar dan alleen in de periode van Desperate Housewives haha), want dan ga ik samen met vriendinnen koken en daarna Desperate Housewives kijken met rosé'tjes erbij
Maar soms vind ik de dinsdag ook heerlijk (maar dan alleen in de periode van Desperate Housewives haha), want dan ga ik samen met vriendinnen koken en daarna Desperate Housewives kijken met rosé'tjes erbij
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Dat is verschillend, aangezien ik onregelmatige tijden werk.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:Dat is verschillend, aangezien ik onregelmatige tijden werk.
+1.
Als ik het weekend vrij heb, kan ik wel lekker genieten van de zaterdag. Uitslapen, boodschappen doen, en 's avonds leuke dingen doen met vrienden enzo.. Plus dan de gedachte dat ik zondag weer lekker kan uitslapen!
Ohja, en als ik donderdagavond vrij heb, kan ik daar ook van genieten. Altijd leuk tv-avondje!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ook ik werk onregelmatig en kan niet een bepaalde dag van de week noemen die favoriet is. Ik vind een vrije doordeweekse dag heerlijk, maar ook een vrije zondag. Het hangt er helemaal van af wanneer ik werk.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
De vrijdag en 1 x per 2 weken de donderdag, want dan ben ik (1x per 2 wkn dus) vrij.
Gast- Gast
Vrijdag. Ik heb dan nog geen weekend, maar dan luid Paultje Pils wel het weekend in bij Coen en Sander en daar word ik wel erg vrolijk van altijd
TOET TOET TOEEEEEEEEEEEEEEET HET IS WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!
Gast- Gast
Ik denk zaterdag, dan ben ik bijna altijd vrij. 'S ochtends lekker uitslapen, daarna voetbal kijken, of de stad in/terrasje pakken of iets anders leuks met vriendinnen. Dan eten en daarna lekker uitgebreid douchen/opmaken/harendoen en dan 's avonds borrelen met vriendinnen en op stap.
Verder vind ik zondag ook een heerlijke dag, alleen moet ik dan bijna altijd werken. Als ik een keer vrij ben ga ik 's avonds altijd uit eten. Vrijdag is trouwens ook relaxed, inderdaad het gevoel dat je nog het hele weekend hebt en vrijdagavond de kroeg in!
Verder vind ik zondag ook een heerlijke dag, alleen moet ik dan bijna altijd werken. Als ik een keer vrij ben ga ik 's avonds altijd uit eten. Vrijdag is trouwens ook relaxed, inderdaad het gevoel dat je nog het hele weekend hebt en vrijdagavond de kroeg in!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Vrijdag. Ik verheug me altijd op vrijdag. Ik moet dan wel werken, maar als ik dan 's avonds thuis kom is het heerlijk relaxt op de bank met een glas wijn.
Aan zondag heb ik een hekel. Dat vind ik een verveeldag. Maandag heb ik niet zo'n hekel, dan ben ik altijd vrij.
Aan zondag heb ik een hekel. Dat vind ik een verveeldag. Maandag heb ik niet zo'n hekel, dan ben ik altijd vrij.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
vrijdags! zeker weten!
Dan komt mijn vriend weer thuis (doordeweeks op de kazerne)
tellen altijd de uren af tot we elkaar weer zien
Dan komt mijn vriend weer thuis (doordeweeks op de kazerne)
tellen altijd de uren af tot we elkaar weer zien
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Zero schreef:Vrijdag. Ik heb dan nog geen weekend, maar dan luid Paultje Pils wel het weekend in bij Coen en Sander en daar word ik wel erg vrolijk van altijd
Jaaa Paultje Pils = cool
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Punk'd schreef:Maandag,
Heerlijk vrij, 'S ochtends boodschappen doen, S' middags meestal even naar stad of naar de markt.. Of naar de ikea (En overal is het lekker rustig want iedereen werkt).. en dan 'S avonds uitgebreid koken met de boodschappen die ik voor de hele week gehaald heb. De kasten staan dan altijd weer lekker vol en alles is vers. Heerlijk.
'S avonds kruip ik even achter de pc als mijn vriend voetbal international kijkt en om half 10 kijk ik dan Project Runway..
Een perfect dagje
Hier ook maandag, eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal behalve dat ik ga shoppen haha.. Ow ja en mijn man kijkt geen VI, maar dat kijk ik soms zelf.. haha..
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Ik werk onregelmatig. Nu op het moment is dit mijn favo dag, omdat ik vrij ben. Aankomend weekend zal zaterdag mijn favo dag zijn. Favo dagen heb ik niet. Wel heb ik 1 favo avond van de week, dat is donderdags, dan ga ik altijd sporten.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ben momenteel thuis tot 1 oktober! Dus nu zijn zaterdag en zondag mijn favo dagen. Dan is mijn mannetje lekker vrij van zijn werk en ondernemen we vaak leuke dingen!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Bij mij verschillend. Soms de donderdag want dan ben ik vrij maar als ik zaterdag vrij ben dan die dag.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Vrijdag, dan heb ik al de hele dag een weekend gevoel, en ik vind de vrijdagavond ook altijd heel gezellig.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Ik vind het lastig, want op het moment heb ik druk en dus niet echt een vrije dag. Maandag is leuk omdat ik dan ga paardrijden en naar spinning, de dinsdagavond is leuk omdat mijn vriend dan komt, vrijdag ook paardrijden. Ik vind het altijd heerlijk om op een doordeweekse dag vrij te zijn, lekker in alle rust winkelen, uitslapen als anderen aan het werk zijn. Voor mij geeft dat meer een gevoel van vrijheid dan op zaterdag/zondag vrij zijn. Ik kan me ook eerlijk gezegd niet voorstellen dat ik ooit een maandag-vrijdag baan zou hebben. Vind het heerlijk om 2 banen te hebben, waarvan ook 1 in het weekend. Dagje in weekend vrij en dagje doordeweeks vrij is voor mij perfect.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Zeker wel zaterdag! Lekker weekend, uitslapen, thuis lekker aanrommelen, lekker naar de stad of leuke dingen doen, savonds stappen en savonds vooral niet op tijd mijn bed in duiken!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is jouw favoriete...
» Wat is jouw favoriete pizzatopping?
» Wie is jouw favoriete cabaretier?
» Jouw favoriete webshop?
» Wat is jouw favoriete dooddoener?
» Wat is jouw favoriete pizzatopping?