Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes

+7
Happydobby
Meeko
Bruintje Beer
Liadan
Susan
PapillonRose
yes1984
11 plaatsers

Ga naar beneden

Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes Empty Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes

Bericht  yes1984 za 14 mei 2011 - 6:57

Ik heb vandaag weer allemaal reclamefolders gekregen waaronder de Pampers in de aanbieding. En bij Kruidvat zag ik voordeel doos met billendoekjes.

Hoeveel pakken van maat 1 hebben jullie aangeschaft/gebruikt. Ik denk eraan om 2x maat 1 te kopen, en 1x maat 2... Maar hoor graag jullie advies.

En hebben jullie ervaring met de billendoekjes van het Kruidvat huismerk?
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes Empty Re: Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes

Bericht  PapillonRose za 14 mei 2011 - 6:59

Ik had 3 pakken luiers in maat 1 in huis. Nog geen maatje 2 dus. Het heeft ook best even geduurd voordat ze naar maat 2 ging. Maar je kan natuurlijk best een pak maat 2 op voorraad nemen, want je weet nooit hoe groot je kindje zal zijn bij de geboorte. Hier was ze 3250 gram en heeft een paar maanden in maatje 1 gezeten..

Met de billendoekjes van het Kruidvat heb ik geen ervaring.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes Empty Re: Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes

Bericht  Susan za 14 mei 2011 - 7:02

Volgens mij had ik voor Ezra alleen maar maat 2. Pampers overlappen elkaar in maat, de meeste pasgeboren baby's kunnen zowel maat 1 als maat 2 aan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes Empty Re: Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes

Bericht  Liadan za 14 mei 2011 - 7:09

Ik heb 4 pakken maat 1, maat 2 heb ik nog niet in huis.
Kruidvat billendoekjes vind ik vrij nat, ik vind ze niet slecht maar gebruik zelf liever de pampers sensitive.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes Empty Re: Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 7:11

Hier ook alleen maat 1 t/m 3 maanden daarna pas maat 2. Ook ik vind de doekjes van de kruidvat erg nat, gebruik meestal die van de Hema.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes Empty Re: Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes

Bericht  Bruintje Beer za 14 mei 2011 - 7:14

Ik had/heb ook alleen maat 1 gehaald. Daar kunnen ze in t/m 5 kilo.
Kruitvatdoekjes heb ik wel gebruikt was er wel tevreden over. Maar gebruik nu die van de Hema.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes Empty Re: Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 7:47

Ik zou niet teveel inslaan, als je kindje groot is bij de geboorte is hij / zij zo uit maat 1. Mijn dochter had eigenlijk al maat 2 toen ze geboren werd.

Ik koop de billendoekjes van de Kruidvat altijd in de aanbieding en dan sla ik gelijk een doos of twee / drie in. Je kunt er toch nooit genoeg van hebben! De doekjes zijn inderdaad behoorlijk nat, maar ik vind dat wel fijn en ze ruiken lekker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes Empty Re: Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes

Bericht  Meeko za 14 mei 2011 - 8:47

Ik had 2 pakken van maat 1. ze zit alweer een tijdje in maat 2, daar heb ik nog 1 pak van en dan kan ze denk ik alweer naar maat 3.
Luierdoekjes van kruidvat heb ik geen ervaring mee. Ik heb meestal Etos. en bij de Action hadden ze een doos met 9 stuks pampers doekjes voor 10 euro! Die vind ik ook goed.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes Empty Re: Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes

Bericht  Happydobby za 14 mei 2011 - 11:07

yes1983, ik heb ook twee pakken maat 1 en 1 pak maat 2. Het verschilt toch per baby, je merkt vanzelf wanneer je een grotere maat nodig hebt.
Billendoekjes kan je natuurlijk wel meer van aanschaffen maar ik wil eerst wat merken proberen, straks bevalt kruitvat niet en zit je met een hele doos.


Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes Empty Re: Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 21:04

Hier heeft ze 6 weken in de newborn luiers gezeten, dus als je alleen een paar pakken maat 1 haalt, is dat ook wel voldoende eerst. Billendoekjes heb je nooit teveel, ik koop één keer in de zoveel tijd een stuk of 8 3-pack billendoekjes van de hema, dan hebben we er ook 24 pakken op voorraad, komt wel op :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes Empty Re: Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes

Bericht  Limburg85 za 14 mei 2011 - 21:09

Wij hadden alleen maat 2 van Pampers gehaald maar die zijn veel te groot, nu nog steeds en dat blijft nog wel eventjes zo.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes Empty Re: Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 21:13

Ik had 2 pakken maat 1 in huis en 1 pak maat 2.

Je moet er van uit gaan dan je 1 pakje billendoekjes per week nodig hebt ongeveer.
Dus als je zo'n voordeelpak van de Kruidvat haalt heb je voorlopig wel genoeg. Ik vind de doekjes van de Kruidvat wel trouwens super fijn
en ik koop ze ook vaak in de aanbieding. Ik gebruik ze liever dan die van Pampers. De Zwitsaldoekjes zijn ook fijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes Empty Re: Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes

Bericht  Annemie za 14 mei 2011 - 22:23

Ik had 3 pakken maat new born in huis. Ik heb altijd de billendoekjes van pampers, die zijn bij de action heel goedkoop. 9 pakken voor 10 euro.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes Empty Re: Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes

Bericht  Annie24 zo 15 mei 2011 - 0:51

Y.estin heeft tot 8 weken in maatje 1 gezeten, dus er zijn hier genoeg pakken doorheen gegaan. Hij was wel 'maar' 2675gram bij zijn geboorte, dus dat verklaard een hoop angel Wij hadden 2 pakken maatje 1 en 1 pak maatje 2 gekocht. Luiers zijn immers zo bijgehaald.

Wat betreft doekjes: ik heb Hema, Kruidvat, Pampers en Etos geprobeerd, maar blijf toch bij de Etos (sensitive versie dan)
Misschien dat je beter eerst van alles iets kan kopen voordat je overgaat op van die voordeelaanbiedingen? Straks heb je ergens 20 pakjes van liggen en vind je de doekjes niet eens fijn Rolling Eyes

O....en voor de vieze plak poep luiers vind ik de oliedoekjes van de Kruidvat super handig. Y.estin heeft 9 van de 10x van die plakpoep en die krijg ik met 'normale' doekjes echt niet van zijn kont af, maar met die oliedoekjes wel Very Happy
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes Empty Re: Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes

Bericht  loesje ma 16 mei 2011 - 1:54

Hoeveel pakken van maat 1 hebben jullie aangeschaft/gebruikt. Ik denk eraan om 2x maat 1 te kopen, en 1x maat 2... Maar hoor graag jullie advies.

als ik jou was zou ik niet teveel luiers van te voren kopen want je weet niet hoe groot jou baby is en hoe snel hij/zei groeit.

En hebben jullie ervaring met de billendoekjes van het Kruidvat huismerk? ja die zijn prima. ik vind die van de lidl ook goed maar pampers doekjes sensetive vind ik echt stinken.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes Empty Re: Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum