Zwitsal of pampers billendoekjes
+14
Pandora
Jelin
ekjir@M
sheila123
Flip Fluitketel
Chelle
maiadebij
PapillonRose
Teddyaapje
Parisienne
Susan
Mida4you
loesje
Schism
18 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zwitsal of pampers billendoekjes
Ik wil zo'n lekkere grote doos billendoekjes in gaan slaan die bij de kruidvat altijd in de aanbieding zijn. Op mijn werk gebruiken we pampers sensitive doekjes, maar ik heb de neiging om zwitsal te kopen, omdat die zo lekker ruiken, maar heb geen idee of die goed zijn.
Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Voordat ik met een hele doos doekjes zit die op moeten terwijl ze niet fijn zijn
Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Voordat ik met een hele doos doekjes zit die op moeten terwijl ze niet fijn zijn
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Re: Zwitsal of pampers billendoekjes
pampers sensitive doekjes vind ik persoonlijk stinken en zwitzal heb ik zelf nooit gebruikt. Ik zal dan eerder doekjes van de etos halen
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Weinig verschil kwa gebruik, maar mijn voorkeur gaat naar zwitsal. Vind namelijk de pamper doekjes niet lekker ruiken.
Gast- Gast
Wij hebben een hele poos Pamper billendoekjes gebruikt. Ook Zwitsal hebben we een poos gebruikt en die ruikt veel lekkerder dan die van Pampers.
Nu gebruiken we al een hele poos de billendoekjes van de Aldi en die bevallen erg goed.
Nu gebruiken we al een hele poos de billendoekjes van de Aldi en die bevallen erg goed.
Laatst aangepast door Mirjam4you op di 5 jul 2011 - 19:09; in totaal 1 keer bewerkt
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik neem meestal doekjes van Euroshopper, maar als ik ze van een merk neem dan zijn het die van Pampers.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wij hebben ze van Zwitsal, maar de laatste keer hadden we een hele doos waarvan na elk doekje de volgende bleef zitten en dat is zwaar irritant.
Nu hebben we die van Pampers weer.
Die komen er goed uit, ruiken lekker. Ik vind ze alleen erg nat.
Nu hebben we die van Pampers weer.
Die komen er goed uit, ruiken lekker. Ik vind ze alleen erg nat.
Gast- Gast
Ik heb altijd Zwitsal. Vind ze erg fijn en ze ruiken ook onwijs lekker!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wij gebruiken die van de Aldi, vind ze erg fijn. Ook die van de Action zijn goed te gebruiken (helaas ligt die hier niet in de buurt want die zijn nóg goedkoper). Die van de etos heb ik ook eens gehad en ook die bevielen goed.
pampers en zwitsaldoekjes heb ik nog nooit gebruikt.
even offtopic: Hoe gaat t met je schism? Je gaat al aardig richting het einde!
pampers en zwitsaldoekjes heb ik nog nooit gebruikt.
even offtopic: Hoe gaat t met je schism? Je gaat al aardig richting het einde!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Heb ze beiden gebruikt heel in het begin. Vond aan beiden niet veel aan eerlijk gezegd. De pampers doekjes vond ik stinken, maar waren verder wel fijn in gebruik. De Zwitsal doekjes roken juist weer lekker, maar vond ik vrij droog.
Nu zit ik even aan de Etos sensitive doekjes vanwege rode billetjes, maar normaal gesproken gebruik ik hier doekjes van Natusan of Huggies (hangt er vanaf waar een doos van in de aanbieding is). Ruiken lekker en zijn vochtig genoeg.
Nu zit ik even aan de Etos sensitive doekjes vanwege rode billetjes, maar normaal gesproken gebruik ik hier doekjes van Natusan of Huggies (hangt er vanaf waar een doos van in de aanbieding is). Ruiken lekker en zijn vochtig genoeg.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Kruidvat heeft juist nu de pamperdoekjes niet in de aanbieding ik was er ook al voor geweest. Ik heb nu Kruidvat eigen merk meegenomen en net 2 billetjes gepoets (eigenlijk 4 ) en ze bevielen zo op het eerste gezicht best goed!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
ik gebruik die van pampers. Zijn best nat ja, maar reinigen goed!
In het babypakket van c1000 die ik had gekregen zaten ook doekjes, die heb ik in mijn luiertas en zijn ook erg goed vind ik!
In het babypakket van c1000 die ik had gekregen zaten ook doekjes, die heb ik in mijn luiertas en zijn ook erg goed vind ik!
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Ik gebruikte Zwitsal, die vond ik erg fijn. Een aantal maanden geleden waren de Pampers billendoekjes in de aanbieding en toen heb ik die meegenomen. En daar ben ik ook erg tevreden over.
Gast- Gast
Heb vanaf de geboorte van J. Pampers Sensetive gebruikt. Had een flinke voorraad ingeslagen toen ze een keer in de aanbieding waren bij de Action. Nu zijn ze bijna op en heb ik van de week de billendoekjes van de Kruidvat eigen merk. Ben benieuwd!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Zwitsal,die van Pampers zijn erg nat en stinken vind ik. Dus mijn voorkeur gaat uit naar Zwitsal.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Wij gebruiken pampers billen doekjes...
ze zijn nu overigens in de reclame bij de makro... 15 pakken voor 21,00
liefs
ze zijn nu overigens in de reclame bij de makro... 15 pakken voor 21,00
liefs
Gast- Gast
Ik haal altijd de pampers baby fresh doekjes. Ze ruiken dan wat minder lekker dan de zwitsal maar de zwitsal doekjes zijn al bijna droog als ze uit de verpakking komen.
Ik haal ze altijd bij makro in de aanbieding eens in de zoveel tijd hebben ze winstpakkers met de luiers en doekjes. De doekjes zitten daar in een box ipv een doos. Dat vindt ik een struk makkelijker.
Ik haal ze altijd bij makro in de aanbieding eens in de zoveel tijd hebben ze winstpakkers met de luiers en doekjes. De doekjes zitten daar in een box ipv een doos. Dat vindt ik een struk makkelijker.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Ik heb nog nooit merkdoekjes gebruikt. Ik haal mijn billendoeken altijd bij de Action.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Ik vind ze beide wel goed, alleen vind ik de sensitive wat Zwitsal persoonlijk wat aan de droge kant. De "normale" doekjes van Zwitsal zijn wel erg fijn. Ik gebruik momenteel die van Pampers en Aldi doorelkaar, maar de Aldi doekjes vind ik ook wat aan de droge kant.
Ik heb ook een hele tijd doekjes van "bumblies" gebruikt, is volgens mij een eigen merk van o.a. de Plus, vond ik ook wel fijn.
Ik heb ook een hele tijd doekjes van "bumblies" gebruikt, is volgens mij een eigen merk van o.a. de Plus, vond ik ook wel fijn.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
+1Snoepy87 schreef:Die van pampers, ik vind die van zwitsal te droog!
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik heb in het begin altijd pampers gebruikt en het afgelopen jaar die van zwitsal. Had daar toen een grote plastic box vol van gekocht. Nu heb ik daar nog 1 pak van over.
Ik vind ze allebei wel goed. Hierna koop ik in elk geval niet meer zo'n grote doos. Hoop dat we niet al te lang meer luiers nodig zullen hebben .
Ik zie wel wat er in de aanbieding is tegen de tijd dat het laatste pak ook op is.
Ik vind ze allebei wel goed. Hierna koop ik in elk geval niet meer zo'n grote doos. Hoop dat we niet al te lang meer luiers nodig zullen hebben .
Ik zie wel wat er in de aanbieding is tegen de tijd dat het laatste pak ook op is.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Ik vind eigenlijk alle doekjes waardeloos. Ik gebruik vooral hydrofielwashandjes bij poepluiers, werkt veel beter. Ik ken alleen de doekjes van zwitsal, maar dan heb ik toch liever die van de hema.
Gast- Gast
Ik vind die van pampers ook erg nat. Maar juist wel fijn. Heb van alles wat uitgeprobeerd en vind die wel heel fijn. Maar ook duur. Van de hema zijn ze ook wel goed vind ik. Euro per pak.
Die van zwitsal zijn gigantisch duur en veel dunner dan die van pampers.
Die van zwitsal zijn gigantisch duur en veel dunner dan die van pampers.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Ik gebruik altijd die van pampers, zwitsal vind ik aan de droge kant.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Billendoekjes Zwitsal.
» pampers of zwitsal
» Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes
» Wehkamp: Pampers en Zwitsal, 4 halen 3 betalen
» Pampers baby dry vs pampers active fit
» pampers of zwitsal
» Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes