Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand ervaring met de volgende auto's?

+7
Middleme
aardbeitje
Beachgirl
Zonnetje
_Femme
Gizmo
anneajax
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Iemand ervaring met de volgende auto's? - Pagina 2 Empty Re: Iemand ervaring met de volgende auto's?

Bericht  Gizmo zo 15 mei 2011 - 19:16

_Donnaa schreef:De lengte van op en afritten zijn wettelijk bepaald en dus allemaal lang genoeg om fatsoenlijk om snelheid te kunnen komen.. Laughing
En dat kan ook gewoon met een kleine motorinhoud..

Jemig, dan geloven jullie me toch niet... Ik klets echt niet uit mijn nek hoor, er zit ook nog een haarspeld bocht voor, waardoor je met een hele lage snelheid de bocht door gaat. Ooit gereden op de a44?

Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met de volgende auto's? - Pagina 2 Empty Re: Iemand ervaring met de volgende auto's?

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 23:25

Floor schreef:
Purple schreef:
Lize schreef:

Het wordt ook zeker geen Aygo, 107 of C1 hier. Simpelweg omdat mijn vriend er in de hoogte niet in past. En omdat ik hem gewoon te klein vind.
Waarom vraag je hier dan naar ervaringen over de Aygo?

Inderdaad dat vraag ik me dan ook af.
Ik heb al 3.5 jaar een Aygo, iedereen past tot nu toe prima in mijn auto, een vriend van mij rijdt er ook vaker in, hij is 1.95 en past er prima in. De auto is inderdaad vrij klein, vooral in kofferbak maar verder vind ik het prima te doen (5 deurs).
Maar je schrijft al dat het zeker geen aygo wordt dus hoef ik geen verdere ervaringen over de aygo te melden.

Sjonge zeg. We hebben pas na het openen van dit topic besloten dat het geen aygo wordt. Omdat ik die toch te klein vind.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 23:26

Gizmo schreef:
_Donnaa schreef:De lengte van op en afritten zijn wettelijk bepaald en dus allemaal lang genoeg om fatsoenlijk om snelheid te kunnen komen.. Laughing

Jemig, dan geloven jullie me toch niet... Ik klets echt niet uit mijn nek hoor, er zit ook nog een haarspeld bocht voor, waardoor je met een hele lage snelheid de bocht door gaat. Ooit gereden op de a44?

Op zon haarspeldbocht maak ik met mijn 1.6 nog maar net genoeg snelheid om in te voegen naar mijn idee. Misschien lijkt die gewoon korter ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 0:10

Ik rij zelf in een Toyota Yaris 1.3 en dat is echt een lekker powerbakkie! Echt een fijn ding. Helaas moeten we hem binnenkort toch weg doen vrees ik...Hij is uit 2006 trouwens.

Gast
Gast

Bericht  Floor di 17 mei 2011 - 0:53

Lize schreef:
Floor schreef:
Purple schreef:
Lize schreef:

Het wordt ook zeker geen Aygo, 107 of C1 hier. Simpelweg omdat mijn vriend er in de hoogte niet in past. En omdat ik hem gewoon te klein vind.
Waarom vraag je hier dan naar ervaringen over de Aygo?

Inderdaad dat vraag ik me dan ook af.
Ik heb al 3.5 jaar een Aygo, iedereen past tot nu toe prima in mijn auto, een vriend van mij rijdt er ook vaker in, hij is 1.95 en past er prima in. De auto is inderdaad vrij klein, vooral in kofferbak maar verder vind ik het prima te doen (5 deurs).
Maar je schrijft al dat het zeker geen aygo wordt dus hoef ik geen verdere ervaringen over de aygo te melden.

Sjonge zeg. We hebben pas na het openen van dit topic besloten dat het geen aygo wordt. Omdat ik die toch te klein vind.

Dat was me niet echt duidelijk, tot je het nu zo schrijft. Maar succes met zoeken naar een geschikte auto!
Ik kan je wel vertellen over onze andere auto maar dat is weer een grotere, dus misschien te groot (skoda fabia combi)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kqip di 17 mei 2011 - 1:05

Gizmo schreef:

Ik ken de opritten op de A44 en ik moet zeggen dat die best kudt zijn allemaal. Jij bedoelt die bij afrit Sassenheim/ Noordwijkerhout of niet bij die benzinepomp? Die is helemaal shit aangelegd. Reed er met lessen vaak, voegde meestal in met krap 100..dus 20 te langzaam om het zo maar te zeggen.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gizmo di 17 mei 2011 - 1:44

Kqip schreef:
Gizmo schreef:

Ik ken de opritten op de A44 en ik moet zeggen dat die best kudt zijn allemaal. Jij bedoelt die bij afrit Sassenheim/ Noordwijkerhout of niet bij die benzinepomp? Die is helemaal shit aangelegd. Reed er met lessen vaak, voegde meestal in met krap 100..dus 20 te langzaam om het zo maar te zeggen.

Jaaaaa, die inderdaad, de oprit richting Leiden.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 6:36

ik heb een citroen c1 uit 2010. ben er heel erg tevreden over en vind hem prima rijden! erg goedkoop ook in benzine en verzekering. hij is hetzelfde als de aygo qua motor etc.

oh ik lees net dat je geen aygo meer wil, dan wil je ook geen c1 natuurlijk nerd

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: