ideeen voor speelgoed
+5
TukTuk
JD
Liadan
Printje
Wennes
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
ideeen voor speelgoed
Wij hadden de lanceer ballenbaan van Vtech en de badoctopus van Vtech, maar deze waren allebei niet goed en de winkel heeft ze terug genomen. Nu ben ik op zoek naar iets anders voor onze zoon. Iets voor beneden en iets voor in bad.
Hij houdt erg van geluid en balletjes.
Heeft iemand een leuk idee?
Hij houdt erg van geluid en balletjes.
Heeft iemand een leuk idee?
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Re: ideeen voor speelgoed
hahahaha dit topic komt me zoooo bekend vooor
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Yara vond en vindt de badfluitjes van nijntje leuk:
en ze vindt het ook leuk om met een plastic serviesje in bad te spelen.
Als kadootje heeft ze ooit deze ballenbaan gehad en dat was ook een succes:
en ze vindt het ook leuk om met een plastic serviesje in bad te spelen.
Als kadootje heeft ze ooit deze ballenbaan gehad en dat was ook een succes:
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Printje schreef:hahahaha dit topic komt me zoooo bekend vooor
hihi
Wennes- Kletskop
Liadan, van welk merk is die ballenbaan?
Wennes- Kletskop
Bedoel je deze?
Die hebben wij namelijk ook, maar ben er echt niet over te spreken. Wilde ermee terug gaan naar de winkel, maar voel mij dan zo'n zeur.
De balletjes komen er niet eens elke keer uit.
Gast- Gast
Ja dat is wel handig om te weten natuurlijk: van PlayskoolWennes schreef:Liadan, van welk merk is die ballenbaan?
Liadan- Ratel
Coco schreef:
Bedoel je deze?
Die hebben wij namelijk ook, maar ben er echt niet over te spreken. Wilde ermee terug gaan naar de winkel, maar voel mij dan zo'n zeur.
De balletjes komen er niet eens elke keer uit.
Dit is precies de reden waarom wij hem terug hebben gebracht. Wij hebben 2x een andere mee gekregen en op mijn werk hebben wij hem ook, maar bij alle olifanten hebben we hetzelfde probleem.
Wennes- Kletskop
mijn vriendin heeft een soort tol, die moet je dus een paar keer om drukken en dan vliegen die balletjes er uit, erg leuk ding...weetniet of iemand mijn uitleg snapt? haha!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Na hoeveel tijd ben je er mee terug gegaan?
Ik twijfel om alsnog te gaan, had ik het toevallig vanmiddag nog over met mijn moeder.
Vind 25 euro vrij veel voor iets wat niet goed werkt.
Ik twijfel om alsnog te gaan, had ik het toevallig vanmiddag nog over met mijn moeder.
Gast- Gast
Als je de nijntjes recht onder water duwt dan hoor je een zacht fluitje. Maar voor het fluiten zou ik het niet kopen, want dat is niet spectaculair. Yara vond het vooral leuk om de ringen om haar handen en voeten te doen, nijntje te laten zwemmen en nijntje drinken te geven en te wassen.Mama_van2 schreef:Liadan,hoe werken die badfluitjes van nijntje ?
Liadan- Ratel
Dank je voor je uitleg, klinkt leuk ik ga dat maar eens halen voor M.ara om mee te spelen in bad.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Dank je voor je uitleg, klinkt leuk ik ga dat maar eens halen voor M.ara om mee te spelen in bad.
Mijn oppaskindjes hebben dezelfde, en ze zijn er beide helemaal gek mee! Zijn inderdaad erg leuk voor in bad, ook als ze wat ouder zijn al.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Klinkt goed, heeft ze straks ook iets te spelen in bad. Het meeste speelgoed voor in bad maakt veel geluid en licht maar die nijntjes lijken me ideaal.
Gast- Gast
Coco schreef:Na hoeveel tijd ben je er mee terug gegaan?
B had hem voor sinterklaas gekregen en wij zijn vorige maand voor de 1e keer terug gegaan.
Wennes- Kletskop
Mama_van2 schreef:Klinkt goed, heeft ze straks ook iets te spelen in bad. Het meeste speelgoed voor in bad maakt veel geluid en licht maar die nijntjes lijken me ideaal.
Ik wist overigs niet dat ze konden fluiten Is me nog nooit opgevallen haha, dus het is zeker rustig speelgoed!
Mijn oppaskindjes zijn ook helemaal van deze bekers van Nijntje voor in bad:
Zo simpel maar erg leuk!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Wennes schreef:Coco schreef:Na hoeveel tijd ben je er mee terug gegaan?
B had hem voor sinterklaas gekregen en wij zijn vorige maand voor de 1e keer terug gegaan.
Oooh, dan ga ik het ook maar eens proberen. Meestal denk ik, laat maar, koop wel wat nieuws, maar in de berging gooien is ook zonde.
Heb het anderhalve maand terug gekocht en voor het eerst eens een bon bewaard , had vast al een voorgevoel. Morgen eens proberen dan.
Gast- Gast
Coco schreef:Wennes schreef:Coco schreef:Na hoeveel tijd ben je er mee terug gegaan?
Oooh, dan ga ik het ook maar eens proberen. Meestal denk ik, laat maar, koop wel wat nieuws, maar in de berging gooien is ook zonde.
Heb het anderhalve maand terug gekocht en voor het eerst eens een bon bewaard , had vast al een voorgevoel. Morgen eens proberen dan.
Gewoon terug gaan hoor!
Ik heb gemerkt dat een brutaal mens de halve wereld heeft.
Wennes- Kletskop
Wij hebben de speelboom van Vtech. Mijn zoontje vindt hem fantastisch. Maar misschien heb jij juist die wel terug gebracht naar de winkel.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
B. heeft voor haar eerste verjaardag de rol en dol dierenbus van v-tech gekregen en die doet het hier erg goed.
In bad heeft ze de nijntje badfluitjes en de nijntje bekers, die zijn hier ook een groot succes.
In bad heeft ze de nijntje badfluitjes en de nijntje bekers, die zijn hier ook een groot succes.
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
Ik zou zeggen voor in bad de Badoctopus, haha. Hier is het namelijk wel een groot succes!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb deze laatst voor S. gekocht. De Ark van Noach van Vtech.
Hij is er nu nog een beetje te klein voor maar de geluidjes en de blokjes vind hij al wel leuk
Hij is er nu nog een beetje te klein voor maar de geluidjes en de blokjes vind hij al wel leuk
Gast- Gast
PiP schreef:Ik zou zeggen voor in bad de Badoctopus, haha. Hier is het namelijk wel een groot succes!
Helaas hebben we deze dus terug moeten brengen.
Wennes- Kletskop
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor speelgoed?
» ideeën voor kado?
» Ideeën voor vrijgezellenfeestje?
» ideeen voor een partijtje
» Ideeën voor een familiedag?
» ideeën voor kado?