Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand extra last gehad van vrijdag de 13e?

+10
Prosecco
Toet
Mida4you
Arwyn
Muppetje
Jeanette
Jules
Tyrael
blackpearl
dolfijntje24
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nog iemand extra last gehad van vrijdag de 13e? - Pagina 2 Empty Re: Nog iemand extra last gehad van vrijdag de 13e?

Bericht  Lejow vr 13 mei 2011 - 6:56

Dijn82 schreef:
Prosecco schreef:
Dijn82 schreef:Ik lees net teletekst pagina 130. Betekent dat dat het voor Marin wel een ongeluksdag is? Sad

Wat dan? Gaan de greencards niet door?

Ik weet niet of ik het helemaal goed begrijp, maar dat is wat ik denk dat ze met de laatste zin bedoelen. Bah, dat zou echt heel zuur zijn.

ahww.. dat vind ik echt belachelijk zeg.. Een excuusbrief, wat heb je daar nou aan :S
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand extra last gehad van vrijdag de 13e? - Pagina 2 Empty Re: Nog iemand extra last gehad van vrijdag de 13e?

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 7:08

Ja helaas wel, als eerste zat de buurvrouw tegen onze auto aan kras van 10 bij 2 lak eraf. Daarna ga ik mijn ouders halen van Shiphol, zit ik net op de snelweg begeeft de accu poll het grapje kost 270 euro Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Prosecco vr 13 mei 2011 - 7:08

Waar kan ik er wat over vinden dan? Want ik heb nog niks gezien...
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 7:09

Prosecco schreef:Waar kan ik er wat over vinden dan? Want ik heb nog niks gezien...

http://teletekst.nos.nl/?130-01

Gast
Gast

Bericht  Prosecco vr 13 mei 2011 - 7:10

Nog iemand extra last gehad van vrijdag de 13e? - Pagina 2 130-01

Ah ik zie het. Tjeetje... Dat is heel erg zuur!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 7:20

Marin heeft het gezien inmiddels.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 vr 13 mei 2011 - 8:56

Fijn dat je weer thuis bent PM!

Ik het juist een hele goede dag gehad: Vanochtend het bericht dat mijn hypotheek rond is en daarna een hele leuk meeting gehad met Bliss, VH, ZvB en Marin. Enige domper was het nieuws wat Marin kreeg, toen we net bij de Mexicaan zaten.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 16:35

Ja er was hier een aardbeving. Gebeurt wel vaker in dit land schijnbaar maar deze was best zwaar, 5.9 op de schaal van richter. Zwaarder dan die van Spanje als ik het goed zeg. Ik was op kantoor, echt het hele pand golfde, er vielen dingen van mn bureau, ik was echt bang dat er dingen gingen instorten. Iedereen ging ook op zoek naar een veilige plek, de lichten vielen uit, brrrrr het was echt eng!!!!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 3:47

Fauve schreef:
Youandi schreef:Tot nu toe is dit één van mijn blijste dagen in de afgelopen tijd!! bounce cheers bounce cheers bounce

Why Very Happy

Ik blijf werk houden komend schooljaar!

Er moeten twee mensen uit op m'n werk en ik ben als laatste er bij gekomen...
Het leek er op dat er binnen de stichting geen plaats zou zijn, maar gister werd ik gebeld door de personeelsdirecteur.... en ik mag volgende week op gesprek komen voor een fulltime baan op een andere school binnen de stichting!!
En dan ook nog eens heel dichtbij m'n huis... (kan ook negatief zijn, maar ik ga nu even van het positieve uit).

Gast
Gast

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 4:04

Ik heb meer last van zaterdag de 14e. Telefoon die vreemd doet en een lichte brakheid (en dat is niet mijn schuld).

Gast
Gast

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 4:44

Nee vrijdag de 13e is mijn lievelingsdag!

Gisteren ben ik op date geweest met me vriend. Hij had een date geplaned waarbij we zelf zilveren ringen gingen maken. Echt heel erg leuk en ik ben heel blij met het resultaat. Daarna heeft hij mij nog mee uit eten genomen Very Happy Voelde me helemaal het dametje Wink

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 14 mei 2011 - 4:46

Hier ook zaterdag de 14e... laptop is kapot.. verdorie...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Blond za 14 mei 2011 - 6:12

Helemaal nergens last van gehad, juist gister een leuke dag gehad! Conceptthesis ingeleverd, naar de stad geweest en alles kunnen vinden wat ik wilde hebben & het concert van Marco Borsato was geweldig Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 6:16

Niks naars meegemaakt gisteren.
Ik zag 's avonds wel een zwarte kat voor het raam zitten, maar ik ben verder niet bijgelovig.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 6:17

Prosecco schreef:Nog iemand extra last gehad van vrijdag de 13e? - Pagina 2 130-01

Toepasselijk Laughing

Was zeker eerst een ander bericht? :-)

Gast
Gast

Bericht  blackpearl za 14 mei 2011 - 23:00

Muppetje schreef:
blackpearl schreef:Jaa, ik wel , al had het ook gisteren of morgen kunnen gebeuren, maar vandaag de schuld geven is makkelijker dan mezelf :face:

Vandaag mijn leuke blauwe brief gehad,dagtekening vandaag, met een heel lekker bedrag, alleen was ik vergeten mijn rekeningnummer in te vullen/wijzigen, dus daar krijg ik een apart formulier van, en dan krijg ik het na 2 weken.
Anders had ik het waarschijnlijk al lekker gehad, bummer!

Door jouw bericht kom ik erachter dat ik dit ook gedaan heb :'(

Hoe kom ik aan zo'n formulier?

Muppetje, als het goed is krijg je die thuisgestuurd binnen een paar dagen, doen ze uit veiligheidsoverwegingen niet gelijk mee sturen.
Even afwachten dus ben ik bang!
blackpearl
blackpearl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 54
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 23:07

Ik heb vrijdag toen ik een pleister af ging knippen voor een kind, een klein beetje in mijn vinger geknipt en mij geschaafd aan een rekje wat ergens hing toen ik met een collega de groep aan het verbouwen was Wink

Maar verder niks spectaculairs.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 23:19

Zie dit topic nu pas.

Maarre ja, vrijdag de 13e was niet bepaald mijn geluksdag. Zal ook altijd wel denken aan vrijdag de 13e als de dag dat...

En dat terwijl mei mijn favoriete maand is, en ik echt al 15 jaar roep dat alle goede dingen altijd in mei gebeuren, wat ook echt altijd zo is bij mij.

Gast
Gast

Bericht  Joli86 za 14 mei 2011 - 23:37

Vrijdag een leuke en gezellige dag gehad! Had een bruiloft van vrienden van mij & lekker wezen shoppen met mijn beste vriendinnetje! Had een leuk rokje gekocht voor maar €10,-! ipv €49,95! Very Happy

De bruiloft verliep minder vlekkeloos, de trouwauto begaf het bijna en maakte allemaal rare geluiden.
De bruidegom zijn bloempje knakte tot 3x toe af, en aan het einde van de avond scheurde hij ook nog eens uit zijn broek... haha, wel ontzettend om gelachen en een super leuke avond gehad!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Prosecco za 14 mei 2011 - 23:40

Birgit schreef:
Prosecco schreef:Nog iemand extra last gehad van vrijdag de 13e? - Pagina 2 130-01

Toepasselijk Laughing

Was zeker eerst een ander bericht? :-)

Haha, blijkbaar past de pagina zich per dag aan ofzo. Was het bericht over de green-card-lotery
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 0:47

Prosecco schreef:

Haha, blijkbaar past de pagina zich per dag aan ofzo. Was het bericht over de green-card-lotery

En ik zag een bericht over de vrouw die zuur in haar gezicht heeft gehad Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: