Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Smart casual

2 plaatsers

Ga naar beneden

Smart casual Empty Smart casual

Bericht  Lieke128 vr 13 mei 2011 - 3:22

Ik heb een vraag :-)

Ik heb maandag een presentatie waarbij de dresscode smart casual is. Kan iemand me hiermee helpen? Ik heb natuurlijk al gegoogled, maar word hier niet heel veel wijzer van. Heeft iemand tips om met een gewone garderobe aan deze dresscode te voldoen? Ik heb niet zoveel kleren (die ik pas), dus wil sowieso morgen nog even de stad in. Ik ga alleen niet iets kopen wat ik verder amper zal kunnen dragen...

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Smart casual Empty Re: Smart casual

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 5:09

Casual smart is netjes, maar niet helemaal in pak.
Ik zou dan gewoon een mooie nette broek (pantalon of jeans) aandoen, mooie top met colbertje en pumps aandoen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Smart casual Empty Re: Smart casual

Bericht  Melis_je vr 13 mei 2011 - 6:12

Heb je rokjes die je passen? Geen zomerrokjes/spijkerrokjes, maar rokjes van stretchstof of stevig katoen die niet te kort zijn (dus als je gaat zitten, dat er meer dan de helft van je bovenbenen bedekt blijft). Combineren met panty en pumps, blouse, ketting of neutrale oorbellen en je bent klaar. Geen grote fantasiesieraden van de Six. Dan hoef je geen pantalon aan te schaffen. Een pantalon met een nette top kan ook (dan weer geen katoen, maar zo'n synthetisch flutstofje).
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Smart casual Empty Re: Smart casual

Bericht  Lieke128 vr 13 mei 2011 - 20:34

Thanx!

Een rokje heb ik niet (behalve dan idd een kort spijkerrokje), maar een pantalon ook niet. Ik moet toch kleren hebben in m'n nieuwe maat, dus zou het iets zijn als ik een mooie donkere jeans aanschaf? En dan pumps eronder? Kijk, die jeans die kan ik daarna tenminste ook nog veel aan, heb ook maar 1 jeans die me past dus is sowieso nodig. Als ik een oneindig budget had zou ik zo van alles kunnen kopen, maar daar moet ik ook een beetje rekening meehouden.
En dan een top met een colbertje ofzo? (als ik die kan vinden, haha!)

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Smart casual Empty Re: Smart casual

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum