Dagcafé
+21
Sarah1985
Sweety
Sjaantje
Kaboutertje
Feline
Zwoesj
Luthien
ExpressoB
Lejow
Elsje
Chocolate Cookie
Kqip
Caroow
_Lacey_
Suus
Jordana
Burn
Jeanette
Lotus
Tullow
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Nou, van hem wil ik het niet weten
En zo kinky zie ik er niet uit atm, gewoon een strak zwart jurkje, rood riempje, dunne panty en m'n Undergrounds Oja, en m'n nieuwe nagellak en rode lippenstift.
En zo kinky zie ik er niet uit atm, gewoon een strak zwart jurkje, rood riempje, dunne panty en m'n Undergrounds Oja, en m'n nieuwe nagellak en rode lippenstift.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Zo'n viezerik die alleen nog sociaal kan doen in het cafe met liters bier?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ben ik weer!
Wat fijn dat je man er zo veel werk van maakt, Maple. Wie weet heeft ie zo weer een baan!
Haha VC! Heb je nog iets terug gezegd?
Wat fijn dat je man er zo veel werk van maakt, Maple. Wie weet heeft ie zo weer een baan!
Haha VC! Heb je nog iets terug gezegd?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
VeryCherry schreef:Nou, van hem wil ik het niet weten
Wat een sukkel. Ik haat echt alle opmerkingen die jongens/mannen maken. Snap Storm dr post dan ook heel goed. Mijn humeur is zelfs gelijk verpest dan.
Gast- Gast
Heb gezegd dat ik getrouwd ben en dat mijn man er ook van houdt en dat als hij iets wil hij maar naar de hoeren moet gaan.
VeryCherry schreef:Heb gezegd dat ik getrouwd ben en dat mijn man er ook van houdt en dat als hij iets wil hij maar naar de hoeren moet gaan.
Tullow- Kletskop
VeryCherry schreef:Heb gezegd dat ik getrouwd ben en dat mijn man er ook van houdt en dat als hij iets wil hij maar naar de hoeren moet gaan.
Whaha dat is een goeie!!
Gast- Gast
Met dit soort dingen heb ik mijn woordje gelukkig altijd wel klaar, scheelt een boel en ik heb nog lol ook
Maar ik ga me op het zwemlesgeweld storten, ik laat jullie weten of N. af mag zwemmen
VeryCherry schreef:Maar ik ga me op het zwemlesgeweld storten, ik laat jullie weten of N. af mag zwemmen
Veel plezier!
Ik hoop echt dat hij af mag zwemmen!!
Gast- Gast
Ik heb een zwart/wit/grijs rokje aan. Maar wat voor kleuren kan ik daar opdragen? Ik heb een pantylegging aan, zwart, en ik moet straks nog even in de kast voor schoenen. Maar ik ben combinatie-kleuren-blind.
Gast- Gast
ABE schreef:Ik heb een zwart/wit/grijs rokje aan. Maar wat voor kleuren kan ik daar opdragen? Ik heb een pantylegging aan, zwart, en ik moet straks nog even in de kast voor schoenen. Maar ik ben combinatie-kleuren-blind.
Ik zou voor zwart gaan.
Gast- Gast
Ja zwart idd!
Tullow- Kletskop
Ga ik gelijk ook even kledingadvies vragen
Ik heb 31 mei korpsvoorlichting en intakegesprek van de politie. Kan ik dan gewoon een nette blouse aan met een leuke rok of moet ik echt net-net? Incl. colbert enzo?
Ik heb 31 mei korpsvoorlichting en intakegesprek van de politie. Kan ik dan gewoon een nette blouse aan met een leuke rok of moet ik echt net-net? Incl. colbert enzo?
Tullow- Kletskop
Nee, ik ook niet
Denk dat ik sowieso een blouse aan doe, dat is altijd netjes.
Denk dat ik sowieso een blouse aan doe, dat is altijd netjes.
Tullow- Kletskop
Tullow: Ik zou gewoon voor helemaal net gaan inclu. colbert..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Zwart dus. Dan mag ik eerst weleens naar de winkel. Want al mijn zwarte shirtjes zijn ehmz... Te klein... Mijn pens komt er gewoon doorheen, brrrr. Ik had er net één aan, kijk naar beneden en denk; Wat zit daar dan? Ja inderdaad, een zwemband. Weet ik iig dat ik blijf drijven als ik in het water val.
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: