Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vaak ga jij weg?

+19
Cherique
lyke
Bliss
Inge
Sarah1985
Caro
rapa nui
Winegum
Chloe
Zonnetje
Blond
Flinder
Fred
Travelgurly
Sterre
_Lacey_
Mari
Effie_O
Live Laugh Love
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe vaak ga jij weg? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak ga jij weg?

Bericht  Caro ma 13 dec 2010 - 7:07

Wij zijn ook echt reislustig en net als lagom neem ik alleen vrije dagen op als ik wegga ergens naartoe. Vorig jaar was ons meest reislustige jaar, dit jaar mogen we ook niet klagen.

Week wintersport
Lang weekend Barcelona
Twee weken Bali
Week frankrijk
(rondom het huwelijk hebben we een paar dagen gehad, maar zijn we niet weggeweest)
Vier dagen disneyland

Dit jaar viel voor ons mee. Vorig jaar topte alles, toen zijn we in totaal 8 keer weggeweest, variërend van Texel totaan new York.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Caro ma 13 dec 2010 - 7:10

Volgend jaar wordt best afkicken voor ons: dan gaan we vier weken naar Australië en ik heb nu al angsten voor hoe ik mijn dagen voor de rest kan indelen!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 7:15

Ik ga denk ik zo'n 6 keer per jaar weg. Dit jaar ben ik naar Miami, Londen, Kenya, Istanbul en Luik geweest en dan nog weekendjes weg binnen Nederland, een kuuroord bijvoorbeeld, of een paar nachtjes in een hotel slapen en een stad in NL bezoeken waar ik nooit eerder ben geweest (dit jaar: Maastricht en Den Haag eens goed gezien)

Ik hou gewoon echt van reizen! Als ik 3 maanden thuis ben begint het steevast te kriebelen. Mijn reizen zijn ook altijd uber goedkoop, omdat ik meega met mijn vriend, vrienden ken die (tijdelijk) in het land wonen en niet zo hou van shoppen en veel geld uitgeven, maar meer door straatjes slenteren en bij locals thuis eten en zien waar zij uithangen in hun home town.

sunny

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 ma 13 dec 2010 - 7:46

wij gaan echt niet vaak op vakantie, onze laatste vakantie was okt 2009 naar tunesie, we zijn nog wel eens een weekendje weggeweest.
Eigelijk blijf ik ook liever thuis heb altijd heel erg heimwee Embarassed dat ik er hartstikke ziek van word, ja ik weet het heel erg maar ja wat doe je eraan. Als we met mijn ouders weggaan heb ik het minder
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Inge ma 13 dec 2010 - 8:03

2 vakanties per jaar
2 tot 6 stedentripjes per jaar
en 1 of 2x per jaar weekendje weg in eigen land

Dit jaar was het
- Vakantie New York en Chicago
- Vakantie Malediven
- Parijs / Disneyland
- Marseille
- Duisburg
- London
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Bliss ma 13 dec 2010 - 9:30

Jeetje, er wordt wat afgereisd hier! Ben daar wel eens jaloers op, want ik heb niet veel van de wereld gezien vind ik zelf en weet ook nooit waar ik het geld vandaan moet halen om te reizen. Ben nog nooit buiten Europa geweest. Ook ben ik de afgelopen twee jaar niet echt op vakantie geweest. Dit jaar ben ik alleen een weekend in York geweest, heb daar een vriendin opgezocht, en een lang weekend in Rome. Oh ja, en ik ben naar Rock Werchter geweest, ook leuk smile Nu ben ik voor eind april 2011 een trip naar Berlijn aan het boeken, maar een echte vakantie heb ik eigenlijk nog niet in het vooruitzicht.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 9:40

Er zijn vast genoeg mensen te vinden die ook weinig reizen hoor Bliss (ik ken er zat in ieder geval). Die zullen wellicht ook niet veel in deze pijler te vinden zijn dus verkijk je niet op dit topic Wink.

Gast
Gast

Bericht  lyke ma 13 dec 2010 - 11:13

Ik ga volgende week voor 2 weken naar singapore!
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Cherique ma 13 dec 2010 - 11:39

Ik zou meer weg willen dan dat ik nu doe.
Dit jaar:
kamperen met pinksteren
16 dagen naar Frankrijk geweest
2 dagen Naaldwijk

Volgend jaar staan op de planning:
17dgn Amerika
2dagen Wassenaar

Dan gaan we in de zomervakantie nog kamperen en zou ik graag met de kerstvakantie weg willen.
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 11:41

Naaldwijk? Wat is daar dan? Das hier om de hoek Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Cherique ma 13 dec 2010 - 11:55

Haha inderdaad. Bij mij ook! Helaas kunnen we niet altijd heel erg ver weg door 1 van onze katten die een ziekte heeft en zijn medicijnen moet krijgen. Daarom gaan wij soms kleine daagjes weg. Zo ook dus naar Naaldwijk. Niet heel veel te vinden, maar genoeg als je niet ver weg kan gaan Very Happy Gaat gewoon even om het even-weg-zijn gevoel Very Happy
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Live Laugh Love ma 13 dec 2010 - 21:15

Wij hebben voor ons doen vorig jaar niet veel gereist. We zouden 4 weken naar de westkust van USA gaan, maar dat is helaas niet doorgegaan.

2 weken Egypte.
1 week Florida
weekendje zeeland camperen

En met kerst gaan wij naar Brussel!

Volgend jaar nu hopenlijk wel de rondreis USA en voor de rest nog niets gepland.
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 22:14

Als ik zie naar de afgelopen jaren ga ik toch wel 4 a 5 x per jaar weg.

Vorig jaar ben ik in april een aantal dagen naar New York geweest
in de aanloop naar de zomervakantie zijn we 2 x een lang weekend ergens in Nederland wezen kamperen
afgelopen zomer zijn we 2.5 week wezen kamperen in Oostenrijk en Slovenië
afgelopen november zijn we 9 daagjes naar Tenerife geweest sunny

Voor aankomend jaar heb ik al 2 dingen in de planning
-februari: citytrip naar Rome met mijn vader
-okt/nov: rondreis door india
In mei of juni wil ik met mijn vriend nog een weekje naar de zon en tussendoor gaan we vast wel weer wat weekendjes hier in Nederland kamperen.

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 14 dec 2010 - 5:17

Lagom schreef:Er zijn vast genoeg mensen te vinden die ook weinig reizen hoor Bliss (ik ken er zat in ieder geval). Die zullen wellicht ook niet veel in deze pijler te vinden zijn dus verkijk je niet op dit topic Wink.

Ja dat is zo, ik weet ook niet hoe ik hier verzeild raakte, want ik kom echt nooit in deze pijler :P

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 6:02

Te weinig; ik zou wel vaker weg willen, maar daar hebben we (nog) geen tijd voor gehad!

Dit jaar alleen eind april/begin mei 15 dagen op vakantie geweest naar Portugal, verder niet. Volgend jaar als het goed is sowieso 2x weekend weg en in het voorseizoen 2 weken op vakantie Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 7:03

Cherique schreef:Haha inderdaad. Bij mij ook! Helaas kunnen we niet altijd heel erg ver weg door 1 van onze katten die een ziekte heeft en zijn medicijnen moet krijgen. Daarom gaan wij soms kleine daagjes weg. Zo ook dus naar Naaldwijk. Niet heel veel te vinden, maar genoeg als je niet ver weg kan gaan Very Happy Gaat gewoon even om het even-weg-zijn gevoel Very Happy

Oh haha, ik bedoelde het niet gemeen ofzo hoor maar ik wist niet dat daar een hotel ofzo zat zeg maar. En ik weet natuurlijk niet waar je vandaan komt maar je hebt wel Den Haag om de hoek. Je kunt naar de Uithof gaan om te schaatsen/ skieen of uiteten op Kijkduin en een (vast wel koude) strandwandeling maken. Er is genoeg hier :P. Het even-weg-zijn gevoel ken ik maar al te goed Very Happy. Love it!

Bliss schreef:
Lagom schreef:Er zijn vast genoeg mensen te vinden die ook weinig reizen hoor Bliss (ik ken er zat in ieder geval). Die zullen wellicht ook niet veel in deze pijler te vinden zijn dus verkijk je niet op dit topic Wink.

Ja dat is zo, ik weet ook niet hoe ik hier verzeild raakte, want ik kom echt nooit in deze pijler :P

Haha muts Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Rouxxxe di 14 dec 2010 - 8:03

Dat verschilt heel erg per jaar, maar ik probeer iig minimaal 1 x per jaar echt op vakantie te gaan. Dit jaar ben ik 6 keer weg geweest:
Met de Pasen ben ik een paar dagen naar Tunesie geweest
In mei 5 dagen naar Madrid
In september 9 dagen naar Mexico
En daarnaast nog 3 keer een weekendje weg smile

Moet wel zeggen dat het dit jaar best veel was haha, maar als ik de mogelijkheid krijg om weg te gaan pak ik die altijd aan Very Happy
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Cherique di 14 dec 2010 - 8:46

Lagom schreef:
Cherique schreef:Haha inderdaad. Bij mij ook! Helaas kunnen we niet altijd heel erg ver weg door 1 van onze katten die een ziekte heeft en zijn medicijnen moet krijgen. Daarom gaan wij soms kleine daagjes weg. Zo ook dus naar Naaldwijk. Niet heel veel te vinden, maar genoeg als je niet ver weg kan gaan Very Happy Gaat gewoon even om het even-weg-zijn gevoel Very Happy

Oh haha, ik bedoelde het niet gemeen ofzo hoor maar ik wist niet dat daar een hotel ofzo zat zeg maar. En ik weet natuurlijk niet waar je vandaan komt maar je hebt wel Den Haag om de hoek. Je kunt naar de Uithof gaan om te schaatsen/ skieen of uiteten op Kijkduin en een (vast wel koude) strandwandeling maken. Er is genoeg hier :P. Het even-weg-zijn gevoel ken ik maar al te goed Very Happy. Love it!

Ohh nee! ik had het helemaal niet gemeen opgepakt hoor Wink no hard feelings Very Happy Ik woon in de Randstad. Redelijk dicht bij DH Laughing
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  studiebol za 18 dec 2010 - 7:55

Sowieso gaan we 1x per jaar op vakantie. Mijn vriend was niet zo vakantieganger maar hij krijgt de smaak te pakken!
Dit jaar zijn we wel vaker weggeweest'
In Mei rond gereisd door canada
In augustus een nachtje naar Arcen en een keer een nachtje naar Texel
In September naar New York
En straks in december gaan we naar Brusssel.

Volgend jaar Maart gaan we 13 dagen naar Mexico daar heb ik echt zin in! En misschien ga ik wel met een vriendin naar Stockholm lijkt me leuk! We roepen al zo lang dat we dat gaan doen, misschien ook maar is echt ff doen dan!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Arwyn za 18 dec 2010 - 7:59

Pff, ik ben jaloers!
Afgelopen jaar zijn we alleen begin februari een midweek naar Limburg geweest.
Komend jaar hebben we al wel een weekendje gepland, al in januari en de kans zit er in dat dat het dan ook gelijk weer is voor dat jaar..
Maar ik blijf hopen dat we komende zomer er weer eens even lekker uit kunnen met de tent!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Bibi2010 ma 20 dec 2010 - 9:09

Wij gaan meestal 1 weekje op vakantie en daar naast dan ook nog wel een weekendje weg!!
Bibi2010
Bibi2010
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 24
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: