Zou jij dit doen?
+15
Susan
Mizz_S
Sterre
ThinkPink
Jezzie
Merai
BJA
Tania
Melis_je
Dennenappel
Muppetje
Sugarfall
Janelie
Arwyn
_Femme
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zou jij dit doen?
Ik ga meestal boven zitten als mijn vriend vrienden uitnodigt. Dan ga ik lekker in bed liggen en tv kijken of een boek lezen. Ik vermaak me wel en mijn vriend kan dan gewoon gezellig met zijn vrienden zijn.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik zou ook weggaan. Zou er niet bij willen zitten. Het erge alleen van zo'n avondje is de wc schoonmaken
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Ik snap je wel geloof ik, ik houd er ook niet van om niet welkom te zijn in m'n eigen huis. Daar heeft hij gewoon niks over te zeggen! Al vind ik het totaal geen punt om iets anders te plannen en zou ik dat ook wel uit mezelf doen, ik zou het niet leuk vinden als er van me wordt verwacht dat ik er niet ben.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Helemaal weg zijn uit huis vind ik wel wat overdreven. Dat hoeft toch geen eis te zijn? Als je bijvoorbeeld boven gaat zitten, is dat toch ook prima? Dan 'stoor' je ze niet.
Ik zou wel proberen om zelf iets te plannen op zo'n avond, maar als dat niet zou lukken, zou ik gewoon ergens anders in huis gaan zitten.
Als ik zelf een avond heb met meiden, dans stoort het me totaal niet als mijn vriend zo nu en dan binnenwandelt en/of even iets zegt.
Ik zou wel proberen om zelf iets te plannen op zo'n avond, maar als dat niet zou lukken, zou ik gewoon ergens anders in huis gaan zitten.
Als ik zelf een avond heb met meiden, dans stoort het me totaal niet als mijn vriend zo nu en dan binnenwandelt en/of even iets zegt.
Gast- Gast
Ik zou wel weggaan denk ik, en anders boven gaan zitten. Dat doet mn vriend meestal ook als ik met vriendinnen afspreek ofzo (niet omdat het moet, dat vindt hij dan zelf fijner voor mij), of hij gaat boven zitten. Dus ik zou dat ook voor hem doen, komt alleen niet zo vaak voor (de vrienden die het meest langskomen zijn namelijk ook vrienden van mij dus dan blijf ik er gewoon bij zitten).
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
mozzarella schreef:Ok...ik ben dus blijkbaar écht lastig. Ik vind zoiets zo irritant...van die mannenavonden waar spastisch wordt gedaan over vrouwen terwijl ze allemaal hetero en getrouwd zijn.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel vrij puberaal zou vinden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Melis_je schreef:Ik zou uit mezelf vertrekken, want ik hoef niet tussen de schetende en schreeuwende mannen te zitten, maar ik vind het kinderachtig als het een regeltje is: "Moeke is niet thuis dus we gaan de koektrommel leegstelen".
Inderdaad.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik zou wel weggaan, dan ga ik lekker mijn eigen ding doen :-) .
Zolang het niet vaak is, en dat is nu niet geval zou ik het niet erg vinden.
Zolang het niet vaak is, en dat is nu niet geval zou ik het niet erg vinden.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Of je komt net als in How to lose a guy in 10 days midden tijdens de mannenavond binnenvallen met gezonde snacks.
Susan- Lady Post-a-lot
Mijn ex had die avondjes vaker dan eens per zoveel maanden, maar ik vond dat eigenlijk alleen maar leuk voor hem en hoewel we formeel niet samenwoonden; toch was ik daar 90% van de tijd en moest ik of 200 km reizen als ik naar huis wilde of iets anders gaan doen die avond. Hij heeft nooit gevraagd of ik weg wilde gaan, maar ik deed dat uit mezelf, net als dat ik ook uit mezelf wel voorstelde dat hij zulke avondjes bij hem thuis had. Volgens mij ben ik dan nog erger dan jij, want in zijn huis vroeg ik juist of hij weg wilde gaan als ik een vriendin had uitgenodigd om te komen slapen.;-) Maar goed, hij vond dat eigenlijk alleen maar heel leuk om te zien dat er een vriendin of meerdere vriendinnen kwamen en bood dan bijv. zelf aan ze even met de auto te halen vanaf het station, bleef er dan hooguit een halfuurtje bij zitten en dan vertrok hij naar z'n beste vriend om daar een nachtje lepeltje-lepeltje met hem te gaan liggen.
Gast- Gast
Ik zou ook weggaan, gewoon afspreken met vriendinnen of naar je ouders. Als ikzelf vriendinnenavond heb vind ik het ook niet fijn als hij er bij is. En tja..als het maar af en toe is..
Gast- Gast
Dion heeft trouwens ook wel eens dat soort avondjes met collega's, alleen gaan ze dan niet pokeren maar Magic spelen, ik ga dan ook wel uit mezelf weg als ze bij ons thuis afspreken, maar hij zou dat niet van me vragen, volgens mij zou het hem ook niet echt uitmaken en die collega's ook niet zo.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik zou sowieso proberen zelf iets anders te doen op die avond, maar mocht ik nu echt geen andere afspraak kunnen maken (of de volgende dag vroeg moeten werken ofzo), zou ik me niet laten wegjagen. Het is toch ook mijn huis? Ik zorg dan heus wel dat ze geen last van me hebben, ga niet bij ze in de kamer zitten, maar ik zou het raar vinden als ik niet gewoon boven zou kunnen zitten of kunnen gaan slapen wanneer ik dat wil.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn eerste reactie zou zijn.... Hallo het is toch ook mijn huis? Ga maar lekker op zolder zitten pokeren hoor :p Maaar ik ben vaak savonds aan het werk dus dan zou ik later zeggen ja maakt niet uit plan maar op een avond als ik toch al moet werken.. Ik zou het wel vervelend vinden als ik echt verplicht dingen moet plannen omdat ik niet thuis mag zijn.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Ik zou ook weggaan denk ik. Mijn vriend probeert ook altijd weg te gaan als mijn vriendinnen hier komen eten (dat is eens in het half jaar ongeveer, we rouleren altijd) en dat vind ik ook wel zo prettig.
Gast- Gast
Ik zou ook weggaan. Is juist leuk voor hem een mannen avond. Ik vermaak me wel door naar mijn ouders te gaan, mijn vriendin of nichtjes of wat dan ook.
Toen een vriendin bleef slapen stuurde ik mijn ex ook naar een vriend van hem en hij vond dat ook goed. Hij vond het juist wel leuk voor me.
Toen een vriendin bleef slapen stuurde ik mijn ex ook naar een vriend van hem en hij vond dat ook goed. Hij vond het juist wel leuk voor me.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Minder werken...doen of niet doen?
» Wat zou jij doen?
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wat te doen?
» Wat zou jij doen...
» Wat zou jij doen?
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wat te doen?
» Wat zou jij doen...
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: