Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doorgroei kapsel

3 plaatsers

Ga naar beneden

Doorgroei kapsel Empty Doorgroei kapsel

Bericht  Zwerver do 12 mei 2011 - 5:08

Zoals vele weten heb ik een kort kapsel. Nu wil ik graag mijn haar laten groeien.

Weet een van jullie een makkelijk door groei kapsel? Dat dus wel in model kan zitten zonder steeds naar de kapper te moeten? Ik heb behoorlijk dik haar, maar goed dat laat ik vaak even uitdunnen.

*weg*
Dit is een iets oudere foto maar zo heb ik het nu ongeveer. Mochten jullie kapsels weten wat iets langer dan wat ik nu heb, maar wel makkelijk is om je haar te laten groeien , show me! smile

Laatst aangepast door wc-eend op do 12 mei 2011 - 22:26; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doorgroei kapsel Empty Re: Doorgroei kapsel

Bericht  BJA do 12 mei 2011 - 5:13

Wil je het 1 lengte laten groeien?
Misschien kan de kapper je adviseren om het op een bepaalde manier te knippen zodat je het makkelijk kan stylen.
Ik zou namelijk niet weten hoe je het het beste kan doen.
Ik ben eerder van kort naar lang gegaan en daar heb ik niet iets specifieks voor gedaan. Wel de achterkant van het kapsel laten bijhouden, anders kreeg ik zo'n matje.
Moet zeggen dat ik jouw kapsel geweldig vind! Maar misschien komt dat omdat ik zoiets qua kleur en model in gedachten heb. Wink
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Zwerver za 14 mei 2011 - 7:32

Het hoeft niet persee op een lengte, ik ben nu wel sparen voor een Bobje ofzo iets. Het maakt mij eigenlijk vrij weinig uit!

Ga volgende week eerst naar de kapper voor mijn nek. Nog even en ik heb een dikke mat :P :P
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Puk za 14 mei 2011 - 22:45

Ik heb mijn haar van kort, naar een bob laten groeien. Ik heb elke keer mijn mat laten knippen, ende zijkanten gewoon laten groeien, soms een klein stukje eraf, dat bevordert ook de groei. Nu heb ik mijn haar in een boblijn op kaaklengte, het mag nog iets langer, maar daar moet ik nog ff op wachten;-)
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud