Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Post voor de vorige bewoners

+21
Angela_1986
Benthe
love
Rovine
Jerry
TukTuk
Chocoholic
Curious
Sushi
Flinder
Zininzon
blondje1313
TNMN
Sarah1985
VeryCherry
Ugly Betty
mosio
duckie
Caroow
Mari
Niekske
25 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Post voor de vorige bewoners - Pagina 2 Empty Re: Post voor de vorige bewoners

Bericht  Chocoholic do 12 mei 2011 - 11:47

Ik woon nu zo'n 1,5 jaar in mijn appartementje en krijg nog steeds zo nu en dan een brief voor de vorige bewoner. Ik heb geen idee wie 't zijn en waar ze nu wonen, dus ik gooi 't altijd maar gelijk in de oud-papier bak. Ik vind het de verantwoordelijkheid van de bewoners om hun adres te wijzigen bij verschillende belangrijke bedrijven, al helemaal na zo'n lange tijd.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Post voor de vorige bewoners - Pagina 2 Empty Re: Post voor de vorige bewoners

Bericht  TukTuk do 12 mei 2011 - 18:35

Ik woon hier sinds augustus en kreeg ook nog heel veel post van 2 verschillende bewoners zelfs. Aangezien ik niet weet waar die mensen nu wonen, heb ik alles gewoon retour gestuurd. Adres doorgekruisd, er op geschreven dat de geadresseerde verhuisd is. Kreeg ook veel rekeningen en brieven van deurwaarders, dus heb alles gewoon retour gestuurd. Moet zeggen dat ik sinds een paar weken amper nog iets ontvang!
Ik zou het sowieso nooit doorsturen naar de vorige bewoners, dan weten de instanties nooit dat het adres veranderd is. Altijd terug sturen naar de bedrijven zelf.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Post voor de vorige bewoners - Pagina 2 Empty Re: Post voor de vorige bewoners

Bericht  Jerry do 12 mei 2011 - 19:44

Wij hebben 3,5 jaar in ons appartementje gewoond en kregen ieder jaar nog een kerstkaart en ook een keer een geboortekaartje gekregen voor de vorige bewoonster. Alleen een beetje jammer dat 't mevrouwtje was overleden voordat wij er kwamen wonen...
Ben je ook lekker op de hoogte wie je een kerst/geboortekaartje stuurt :P (op 't geboortekaartje stond wel 'n afzender, maar vond 't niet mijn taak om ze te vertellen dat oma dood was :P )
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Post voor de vorige bewoners - Pagina 2 Empty Re: Post voor de vorige bewoners

Bericht  Rovine do 12 mei 2011 - 20:31

In mijn vorige huis maakte de voormalige bewoner het wel erg bont. Eerst gaf ik nog stapels mee aan de verhuurder, maar toen ik daar op iets mindere voet mee stond ben ik daar ook mee gestopt.

Hij kreeg vooral veel brieven van justitie, met data van rechtzaken voor de voogdij over zijn zoontje. Post die je op zich wel graag zou willen krijgen lijkt me. Daarvan heb ik wel een deel retour gedaan.

De vorige bewoner nu zien we nog regelmatig, dus meestal bewaren we het. Als het dringend lijkt bellen we op en vragen we of we het open mogen maken (wij huren van haar, als het van de woningbouw is kan het voor ons zijn terwijl het aan haar geadresseerd is).

We hebben nu alleen wel last van iemand die een vals adres opgegeven heeft aan iemand die ze opgelicht heeft. Met als gevolg dat de opgelichte regelmatig aan de deur staat en vreemde brieven bezorgt. Hij kan niet praten, dus het komt niet aan als we hem vertellen dat die persoon hier niet woont.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Post voor de vorige bewoners - Pagina 2 Empty Re: Post voor de vorige bewoners

Bericht  Jerry do 12 mei 2011 - 21:43

Nobucta schreef:. Hij kan niet praten, dus het komt niet aan als we hem vertellen dat die persoon hier niet woont.

Klinkt dan meer als 'hij kan niet horen'....
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Post voor de vorige bewoners - Pagina 2 Empty Re: Post voor de vorige bewoners

Bericht  Rovine do 12 mei 2011 - 22:00

Weet ik niet zeker, volgens mij wel, maar dat begrijpt hij niet. Hij kijkt wel als ik een brul vanaf het balkon geef. Hij communiceert via gebarentaal. Die ik dus niet ken. Dat communiceert nogal vervelend. Hij wordt dan ook boos en gefrustreerd, denkt dat die vrouw hier woont en ik hem voor de gek houd.

Het is een bekende van de politie vanwege die oplichtingszaak, die gingen met hem praten dmv een tolk, maar ze zijn niet zo snel.

Ik vind het echt hele sneue brieven, in de laatste zei hij dat zijn poes en hij al 2 weken geen eten meer konden kopen omdat er zoveel geld afhandig was gemaakt. Dan heb ik het best met hem te doen. Sad

Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Post voor de vorige bewoners - Pagina 2 Empty Re: Post voor de vorige bewoners

Bericht  duckie do 12 mei 2011 - 22:17

Jerry schreef:Wij hebben 3,5 jaar in ons appartementje gewoond en kregen ieder jaar nog een kerstkaart en ook een keer een geboortekaartje gekregen voor de vorige bewoonster. Alleen een beetje jammer dat 't mevrouwtje was overleden voordat wij er kwamen wonen...
Ben je ook lekker op de hoogte wie je een kerst/geboortekaartje stuurt :P (op 't geboortekaartje stond wel 'n afzender, maar vond 't niet mijn taak om ze te vertellen dat oma dood was :P )

maken jullie de post wel eens open dan van de oud bewoners??? (wij doen dit nooit, moet zeggen dat ik soms met sommige brieven wel heeeeeeeeeeeeel nieuwschierig ben hahaha)


hier kreeg ik een hele tijd van hun nog de wij jonge ouders, maar van mezelf niet dus daar een mail heen gestuurd en uit gelegd en nu krijg ik van hun niet meer alleen van mezlef nog
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Post voor de vorige bewoners - Pagina 2 Empty Re: Post voor de vorige bewoners

Bericht  TukTuk do 12 mei 2011 - 22:21

duckie schreef:
Jerry schreef:Wij hebben 3,5 jaar in ons appartementje gewoond en kregen ieder jaar nog een kerstkaart en ook een keer een geboortekaartje gekregen voor de vorige bewoonster. Alleen een beetje jammer dat 't mevrouwtje was overleden voordat wij er kwamen wonen...
Ben je ook lekker op de hoogte wie je een kerst/geboortekaartje stuurt :P (op 't geboortekaartje stond wel 'n afzender, maar vond 't niet mijn taak om ze te vertellen dat oma dood was :P )

maken jullie de post wel eens open dan van de oud bewoners??? (wij doen dit nooit, moet zeggen dat ik soms met sommige brieven wel heeeeeeeeeeeeel nieuwschierig ben hahaha)


hier kreeg ik een hele tijd van hun nog de wij jonge ouders, maar van mezelf niet dus daar een mail heen gestuurd en uit gelegd en nu krijg ik van hun niet meer alleen van mezlef nog

Ik heb dat ook nooit gedaan, ook niet toen ik zag dat het post van de Dela was of van deurwaarders, toen heb ik trouwens wel even getwijfeld, heb ook op t punt gestaan zelf nog te bellen er naar, maar toen gewoon toch retour gestuurd, met de gedachte "komt er nog1x een brief, dan bel ik persoonlijk wel naar t bedrijf" ,maar die zijn er niet meer gekomen smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Post voor de vorige bewoners - Pagina 2 Empty Re: Post voor de vorige bewoners

Bericht  mosio vr 13 mei 2011 - 2:02

Ik maakte eerder ook nooit de post van de vorige bewoner open. Totdat ik allemaal brieven van de deurwaarder kreeg en de laatste brief stond dat ze huisraad kwamen ophalen. Sindsdien maak ik alles open want ja je weet maar nooit.

mosio
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Post voor de vorige bewoners - Pagina 2 Empty Re: Post voor de vorige bewoners

Bericht  Jerry vr 13 mei 2011 - 2:06

AngelNyn schreef:
duckie schreef:
Jerry schreef:Wij hebben 3,5 jaar in ons appartementje gewoond en kregen ieder jaar nog een kerstkaart en ook een keer een geboortekaartje gekregen voor de vorige bewoonster. Alleen een beetje jammer dat 't mevrouwtje was overleden voordat wij er kwamen wonen...
Ben je ook lekker op de hoogte wie je een kerst/geboortekaartje stuurt :P (op 't geboortekaartje stond wel 'n afzender, maar vond 't niet mijn taak om ze te vertellen dat oma dood was :P )

maken jullie de post wel eens open dan van de oud bewoners??? (wij doen dit nooit, moet zeggen dat ik soms met sommige brieven wel heeeeeeeeeeeeel nieuwschierig ben hahaha)


hier kreeg ik een hele tijd van hun nog de wij jonge ouders, maar van mezelf niet dus daar een mail heen gestuurd en uit gelegd en nu krijg ik van hun niet meer alleen van mezlef nog

Ik heb dat ook nooit gedaan, ook niet toen ik zag dat het post van de Dela was of van deurwaarders, toen heb ik trouwens wel even getwijfeld, heb ook op t punt gestaan zelf nog te bellen er naar, maar toen gewoon toch retour gestuurd, met de gedachte "komt er nog1x een brief, dan bel ik persoonlijk wel naar t bedrijf" ,maar die zijn er niet meer gekomen smile

Jahoor, geen probleem, tenminste als 't gaat om kerstkaartjes en dat soort onschuldige post. Wist dat 't vrouwtje niet meer leefde, dus doorsturen ging niet...
De post die we nu krijgen (in januari verhuisd) sturen we wel netjes door, want van de vorige bewoner hebben we 't adres smile
Kreeg op m'n studentenkamer altijd de Pabo op naam van de vorige bewoner... Neutral
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Post voor de vorige bewoners - Pagina 2 Empty Re: Post voor de vorige bewoners

Bericht  love vr 13 mei 2011 - 2:17

Minneke schreef:Wij wonen nu bijna precies een jaar in ons huis. De vorige bewoners worden door de buren omschreven als 'Tokkies' en zo zag het huis er ook uit toen het werd opgeleverd laughcry . We hebben echt alles moeten opknappen en schoonmaken om de rook- en hondengeur eruit te krijgen. Alleen de trap ziet er helaas nog afgeleefd uit, maar goed.

Nu kregen wij nog regelmatig post binnen die aan deze vorige bewoners was geadresseerd. Dat stuurden we uiteraard altijd keurig door. Maar nu, een jaar later dus, krijgen we nog steeds gemiddeld een stuk of tien à twaalf brieven/folders/tijdschriften voor hun binnen. Eigenlijk hebben we er een beetje genoeg van om dat steeds te moeten doorsturen. Is dat gek? Of zouden jullie er op een gegeven moment ook klaar mee zijn? Mijn man wil vanaf nu eigenlijk helemaal stoppen met doorsturen. Ik snap zijn punt, maar vind het tegelijk een beetje asociaal.

Wat zou jij doen?

Haha het zelfde hier, ons huis was ook een stinkhol van sigaren, overal rookplekken.
Zelfs zo erg op de wc hebben schijnbaar staand staan roken want er was helemaal zn zwarte plek :shock:
Wij wonen nu ong 1,5 jaar hier en krijgen nog steeds post van vorige bewoners. Wij zijn er maar mee gestopt met het terugsturen we hebben er zo vaak wat aangedaan dat het nu per direct in de oud papier bak verdwijnt. Heel vervelend maar je geeft toch als je verhuist toch wel even je bank door dat je bent verhuist...krijgen namelijk alleen maar post van de Rabobank, ABN etc
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Post voor de vorige bewoners - Pagina 2 Empty Re: Post voor de vorige bewoners

Bericht  Benthe vr 13 mei 2011 - 2:18

Wij kregen ook regelmatig post van de vorige bewoners. Een tijdje hebben we het retour gedaan, maar nu gaat alles in de container hoor. Kan wel bezig blijven. Laatst stond de vorige bewoner overigens wel boos voor de deur. Hij vroeg of we nog wel eens post kregen en wat we daar mee deden. Ik zei heel eerlijk dat ik een paar dingen had weggegooid (waar we overigens erg om moesten lachen, want het was een herinnering dat meneer nieuwe implantaten moet hebben. Wij haalden van alles in ons hoofd, maar het bleek om een gehoorapparaat te gaan laughcry ). Maar toen werd ie behoorlijk kwaad. Ja sorry hoor, dan moet je maar zorgen dat je overal je adreswijziging doorgeeft.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Post voor de vorige bewoners - Pagina 2 Empty Re: Post voor de vorige bewoners

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 2:47

Ik zou het 1 keer melden in een briefje aan de bewoners, dat jullie het zat zijn en of ze aub hun adressenlijst af willen gaan en instanties willen melden dat ze verhuisd zijn, en anders gaat alles retour afzender. En dan voortaan dus alles wat komt retour afzender sturen met de melding "verhuisd".

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Post voor de vorige bewoners - Pagina 2 Empty Re: Post voor de vorige bewoners

Bericht  Angela_1986 vr 13 mei 2011 - 7:05

Ik woon bijna 3 jaar op dit adres en krijg nog post van de vorige bewoners en zelfs post van de bewoner dáárvoor terwijl die hier toch al zo'n 8 tot 10 jaar niet meer woont.

Van de bewoner voor de vorige bewoners kreeg ik 'n brieven van een gerechtdeurwaarderskantoor, die ik op 'n gegeven moment toch 'n keer open heb gemaakt. Dat was maar goed ook want ze dreigde dat ze het huis leeg zouden komen ruimen. Toen heb ik maar even gebeld en gezegd dat die beste man hier al járen niet meer woonde. Kreeg excuses aangeboden, ze hadden de adreswijziging nooit doorgekregen maar zouden het gaan uitzoeken. Ze verzekerde ook dat ze geen brieven meer zouden sturen en dus ook geen deurwaarder zouden sturen. Ik heb ook niets meer gekregen.

Van de vorige bewoners heb ik geen nieuw adres dus ik stuur alles 'retour afzender' met de mededeling dat de geadresseerde niet meer op het adres wonen. En ondanks dat blijf ik van bepaalde bedrijven/instellingen toch nog brieven krijgen, al ruim 2,5 jaar... Ik krijg ook post van een verzekeringsbank geadresseerd aan de vorige bewoners. Aangezien me dat toch wel belangrijk lijkt heb ik een mailtje naar de verzekeraar gestuurd, ik kreeg als reactie dat ze daar niets mee kunnen zolang ze geen nieuw adres hebben dus blijven ze de post gewoon naar mij sturen, incl. de nodige aanmaningen... Rolling Eyes Een paar maanden geleden heb ik besloten dat ik er geen moeite meer voor doe, ik gooi het gewoon voort bij het oud papier.

Ook krijg ik beterschapskaartjes, verjaardagskaartjes en uitnodigingen voor de vorige bewoners... Goede vrienden! laughcry

En onlangs kreeg ik twee keer 'n brief van de rechtbank over de voogdij van hun kind Exclamation Ik heb die post heel gedachteloos open gemaakt, niet gekeken naar de geadresseerde, alleen de achterkant van de enveloppe gezien. Vond ik toch wel lullig en wilde die ook niet bij het oud papier gooien dus die heb ik wel retour gestuurd. Vervolgens had ik dezelfde brief 'n week later wéér in de bus liggen. Wederom retour gestuurd, hopelijk komt ie nu wel op de goede plek terecht.
Vooral wat betreft deze brieven vraag ik me af hoe mensen zo slordig kunnen zijn. Ik neem toch aan dat de rechtbank niet ineens na 3 jaar besluit om een brief te sturen. Je hebt dan toch zelf contact gehad met de rechtbak en je checkt dan toch je adres, lijkt me.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Post voor de vorige bewoners - Pagina 2 Empty Re: Post voor de vorige bewoners

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 7:08

Belangrijke dingen sturen we retour afzender, de rest gooien we weg. Wel maken we de post altijd open.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Post voor de vorige bewoners - Pagina 2 Empty Re: Post voor de vorige bewoners

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 7:46

Ik krijg, ruim een jaar nadat ik hier ben komen wonen, ook nog steeds post voor de vorige bewoner. Geadresseerde reclame gooi ik weg en post stuur ik retour afzender. Ik heb ook geen adres van die vrouw.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Post voor de vorige bewoners - Pagina 2 Empty Re: Post voor de vorige bewoners

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 8:11

Toen wij hier net woonde had ik er geen moeite mee dat we post kregen van onze vorige bewoonster..6weken later op zaterdagavond was er gerommel bij de voordeur..wie stond er met haar oude sleutel aan de deur? Juist mevrouwtje...(wehadden dezelfde dag nog onze nieuwe sloten er al ingezet hoor)

Ja ik dacht, laat ik even mijn post opkomen halen? Zo hondsaso om zo maar ff met JOUW oude sleutel proberen binnen te komen, werd daar echt kwaad over..

Niet veel later bleef er post binnen stromen..en nu 3jaar later NOG! En we blijven het maar retour sturen, heb er zelfs al eens opgezet, vorige bewoonster overleden...ja hallo..blijf niet aan de gang :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Post voor de vorige bewoners - Pagina 2 Empty Re: Post voor de vorige bewoners

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 8:50

Ik heb na een tijd ook retour afzender gestuurd. Op een gegeven moment hielt het op. Waarschijnlijk denken die instanties zelf ook.. Oh deze post krijgen we wel heel vaak terug nerd

Vooral het Volvo foldertje werd ik helemaal gek van haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Post voor de vorige bewoners - Pagina 2 Empty Re: Post voor de vorige bewoners

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 8:53

Anniej_S schreef:Toen wij hier net woonde had ik er geen moeite mee dat we post kregen van onze vorige bewoonster..6weken later op zaterdagavond was er gerommel bij de voordeur..wie stond er met haar oude sleutel aan de deur? Juist mevrouwtje...(wehadden dezelfde dag nog onze nieuwe sloten er al ingezet hoor)

Ja ik dacht, laat ik even mijn post opkomen halen? Zo hondsaso om zo maar ff met JOUW oude sleutel proberen binnen te komen, werd daar echt kwaad over..

Niet veel later bleef er post binnen stromen..en nu 3jaar later NOG! En we blijven het maar retour sturen, heb er zelfs al eens opgezet, vorige bewoonster overleden...ja hallo..blijf niet aan de gang :P


Wat een idoot wijf! Serieus dat is gewoon inbreken, aangeven die handel :P

haha me mond valt er serieus echt van open! De brutaliteit Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Post voor de vorige bewoners - Pagina 2 Empty Re: Post voor de vorige bewoners

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 8:59

Punk'd schreef:
Anniej_S schreef:Toen wij hier net woonde had ik er geen moeite mee dat we post kregen van onze vorige bewoonster..6weken later op zaterdagavond was er gerommel bij de voordeur..wie stond er met haar oude sleutel aan de deur? Juist mevrouwtje...(wehadden dezelfde dag nog onze nieuwe sloten er al ingezet hoor)

Ja ik dacht, laat ik even mijn post opkomen halen? Zo hondsaso om zo maar ff met JOUW oude sleutel proberen binnen te komen, werd daar echt kwaad over..

Niet veel later bleef er post binnen stromen..en nu 3jaar later NOG! En we blijven het maar retour sturen, heb er zelfs al eens opgezet, vorige bewoonster overleden...ja hallo..blijf niet aan de gang :P


Wat een idoot wijf! Serieus dat is gewoon inbreken, aangeven die handel :P

haha me mond valt er serieus echt van open! De brutaliteit Wink


Ze komt nog geregeld verder op in de straat op visite heb haar ook al zo vaak op aangesproken dat we nog post van dr kregen, maar t boeit dr kennelijk niet.. Nou heb gezegd idd toen ze hier voor de deur stond ik bel nu de politie en of ze weg was! Dom wijf.. En dan heb ik nog geen eens verteld over een boom wat hier stond, die weg hebben gehaald hoe ze daarop reageerde..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Post voor de vorige bewoners - Pagina 2 Empty Re: Post voor de vorige bewoners

Bericht  xxjojootjexx vr 13 mei 2011 - 9:22

Wij wonen hier nu exact 4 jaar.. Het eerste jaar hebben we alles netjes doorgestuurd, het tweede jaar ging alles retour afzender terug de bus in en daarna hebben we alles meteen in de prullenbak in smile
Ook wij krijgen zelfs nog post van bewoners voor de vorige bewonder..

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Post voor de vorige bewoners - Pagina 2 Empty Re: Post voor de vorige bewoners

Bericht  Mamasapje vr 13 mei 2011 - 9:38

Wij krijgen ook nog post van de vorige bewoner en van de bewoner die daarvoor woonde... wij gooien inmiddels alles weg. Af en toe komt er nog een deurwaarderbrief maar die nemen wij al niet meer serieus, het bedrag was laag , en zit nu op 9000 euro geloof ik na alle jaren incassokosten etc. We hebben al een x gebeld dat wij er nu wonen maar ze houden het adres aan wat door hun opdrachtgever is opgegeven ofzo... Prima, wij gooien het weer weg, als je maar niet ons huis leeghaald:)

Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Post voor de vorige bewoners - Pagina 2 Empty Re: Post voor de vorige bewoners

Bericht  ThinkPink za 14 mei 2011 - 9:05

Na bijna een jaar krijgen wij af en toe nog post. In het begin kregen we echt nog veel: ING, Nationale Nederlanden, etc. Ik snap niet dat je dat niet omzet? Eerste 2x heb ik het nog doorgestuurd, daarna retour afzender met hun nieuwe adres en na een aantal maanden heb ik het weggegooid. Nu krijgen we bijna alleen nog maar reclame.

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Post voor de vorige bewoners - Pagina 2 Empty Re: Post voor de vorige bewoners

Bericht  Mizz_S za 14 mei 2011 - 10:20

Wij wonen hier nu een half jaar en krijgen nog steeds veel post voor de vorige bewoner. We sturen niets door want we weten haar adres niet, het meeste gaat retour afzender. Maar zij staat nog steeds op ons adres ingeschreven en verandert dit maar niet, ook heeft ze enkele stichtingen en al die post ontvangen wij ook. We hebben al aangifte bij de gemeente en de Kamer van Koophandel gedaan maar er is nog niets veranderd (ze staat dus bij de gemeente nog steeds op ons adres, en daar heeft ze al een boete voor gehad). Maar zij heeft hier ruim 10 jaar gewoond, en we krijgen ook nog post voor de bewoonster daarvoor. En dan heb ik het niet over reclame enzo (want die komt voor mij ook nog op mn oude adres, van die loterijen enzo, ik ben blij dat ik er van af ben!), maar over officiele dingen, we hebben zelfs al een keer een bankpas gehad! Ook krijgen we wekelijks een tvgids voor die persoon, nou dikke pech, die houden we dus gewoon, hoeven we die lekker niet te kopen. Echt geen zin om dat allemaal door te blijven sturen hoor! Maar die persoon, die hier dus al meer dan 10 jaar niet meer woont, blijft dus gewoon betalen blijkbaar voor een gids die wij krijgen. Dat snap ik echt niet, maar ach.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Post voor de vorige bewoners - Pagina 2 Empty Re: Post voor de vorige bewoners

Bericht  Jerry za 14 mei 2011 - 20:55

daar kan ik écht niet bij Neutral

(hoewel we een paar maanden geleden zijn verhuisd en m'n vriend bij een abonnement ook nog geen adreswijziging heeft gedaan... Maargoed, zijn geld, zijn probleem :P Maar 10 jaar is wel heel erg overdreven...)
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Post voor de vorige bewoners - Pagina 2 Empty Re: Post voor de vorige bewoners

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum