Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Luxe hotelovernachting, liefst met een leuk arrangement

+7
Mida4you
Huppekee
_Femme
Zwerver
Tullow
Sterre
SoGood
11 plaatsers

Ga naar beneden

Luxe hotelovernachting, liefst met een leuk arrangement Empty Luxe hotelovernachting, liefst met een leuk arrangement

Bericht  SoGood do 12 mei 2011 - 0:27

Mag best wat kosten, iemand een idee?!

Bedankt!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luxe hotelovernachting, liefst met een leuk arrangement Empty Re: Luxe hotelovernachting, liefst met een leuk arrangement

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 0:32

Preston Palace? Genoeg te toen en je kan de hele dag door eten Wink

Gast
Gast

Luxe hotelovernachting, liefst met een leuk arrangement Empty Re: Luxe hotelovernachting, liefst met een leuk arrangement

Bericht  SoGood do 12 mei 2011 - 0:39

Razz_ schreef:Preston Palace? Genoeg te toen en je kan de hele dag door eten Wink

Bedankt voor het meedenken maar ik zoek eingenlijk iets exclusievers.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Sterre do 12 mei 2011 - 0:46

Blooming in Bergen. Daar ben ik laatst geweest. Heerlijk hotel, mooi gelegen, super lekker ontbijt, goede keuken... En ze hebben er een mooi zwembad + sauna, maar die heb ik toen niet gezien omdat we veel buiten zijn geweest.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tullow do 12 mei 2011 - 1:25

Van der Valk heeft het Lazy Sunday-arrangement. Erg leuk! Je mag vanaf 14.00 's middags in je kamer. De volgende dag (zondag dus Wink) kun je uitgebreid brunchen, nadat je heerlijk hebt uitgeslapen. En je hoeft pas om 18.00 uur je kamer uit.

Of moet het echt iets chique's zijn?
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 1:40

Razz_ schreef:Preston Palace? Genoeg te toen en je kan de hele dag door eten Wink

Maar in Preston Palace kun je ook niet echt van luxe spreken.. ik vind het meer een ..kippenhok Rolling Eyes zoveel mensen.
Ik ben er 3 jaar geleden een weekend geweest met mijn vriend, schoonouders , schoonbroer + vriendin. Ik was blij dat we weer naar huis konden..

Maar misschien dat dit iets is:

http://www.hotelspecials.nl/hotels/palace_hotel.html;jsessionid=1D83067AA02A9B0D6881D3E1F623158F.node02?redir=true

of dit..

http://www.hotelspecials.nl/hotels/steigenberger_kurhaus_hotel.html

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 1:48

Ik zou ook voor het Kurhaus gaan. Preston Palace is niet zo luxe.
Van der Valk Schiphol heeft ook thema kamers, misschien is dat wat?

Gast
Gast

Bericht  SoGood do 12 mei 2011 - 1:51

Bedankt allemaal voor de ideeen, ben ze aan het doornemen!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Zwerver do 12 mei 2011 - 1:51

landgoed kasteel engelenburg? haha
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  _Femme do 12 mei 2011 - 6:04

http://www.hotelsvanoranje.nl/

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Huppekee do 12 mei 2011 - 6:46

http://www.bedandbubbles.be/picsnl.html
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344

Bericht  Mida4you do 12 mei 2011 - 7:17

Ik kan je het Kurhaus in Scheveningen echt aanraden! Wij zijn er 1,5 jaar geleden ook geweest en was echt luxe en leuk! Ook het ontbijt is super de luxe en alles wat je kunt bedenken is er wel, zelf champagne Very Happy
Het is wel vrij prijzig maar je krijgt er wel wat voor terug. 2 stappen en je staat op de boulevard van Scheveningen.
Luxe hotelovernachting, liefst met een leuk arrangement Tr_scheveningen_kurhaus_560X350_tcm501-141459
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Travelgurly vr 13 mei 2011 - 2:56

van der valk akkersloot heef tleuke hotelkamers. Je eigen bubbelbad...of zwembad!
en je krijgt dan ontbijt op bed!

of kijk bij vrij uit, zij hebben arrangementjes met diner erbij.

http://www.hotelakersloot.nl/nl/kamers/themasuites/zwembad-suites.aspx
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 3:18

Ik stem ook voor Hotel Blooming, in Bergen. Wat Sterre zei. Kijk even in het fototopic voor foto's, want ik ben er net geweest gisteren!

(en wil je wel meer hotel specifieke foto's pm'en als je wilt)

Gast
Gast

Bericht  Jeanette vr 13 mei 2011 - 5:36

Efteling Hotel! Very Happy
https://www.efteling.com/Solution/Contentpage.aspx?id=NL-EFTELINGHOTEL&ch=DEF

Ik heb vorig jaar in een van de duurste suite geslapen met alles erop en eraan (jawel in het torentje! :P ). Er zit een whirpool in en een draaiend rond bed. Je krijgt er dan ook 2 dagen entree bij. Wij zaten in de Fata Morgana suite, heb nog een fotootje ervan gevonden. Hier een klein gedeelte van de kamer;

Luxe hotelovernachting, liefst met een leuk arrangement Dm60s4
*Sorry voor de vlekjes van mijn camera haha*

Maar er zijn daar veel verschillende kamers met verschillende thema's. Op de site kun je za van binnen bekijken op een filmpje.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Mida4you vr 13 mei 2011 - 5:56

Wow Jeanette! Dat is leuk zeg, maar dat zal ook wel gigantisch duur zijn :P
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Jeanette vr 13 mei 2011 - 6:17

Mirjam4you schreef:Wow Jeanette! Dat is leuk zeg, maar dat zal ook wel gigantisch duur zijn :P

Haha ja, best wel. Onze kamer kostte 450 euro voor 1 nacht met 2 personen incl. ontbijt en 2 dagen entree. Maar ik had een tegoedbon gewonnen twv 250 euro, dus dan is het nog wel leuk. Wink Maar dit is ook samen met de bruidsuite de duurtste kamers.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TukTuk vr 13 mei 2011 - 6:41

Misschien is dit wat?
http://www.groupon.nl/deals/enschede

http://www.groupon.nl/deals/eindhoven

Ik ken beide hotels verder niet, kreeg het toevallig in mijn mailbox net smile Zijn vaak wel leuke aanbiedingen bij Groupon
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Mamasapje vr 13 mei 2011 - 7:42

Slapen op de Euromast in Rotterdam!

http://www.euromast.nl/slapen-ontwaken
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 20:52

Ik ben in hotel L'Europe in Amsterdam geweest, mennnn dat was luxe :shock:

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 26 mei 2011 - 4:18

http://www.optimel.nl/luxuryhotel

Heb toevallig hier ook geboekt bij een Welness hotel met whirpool in de kamer, klassieke massage en ontbijt en vrij gebruik van sauna's en baden voor 2 personen, 185 euro! (1 nacht), bijboeken 1 nacht extra inclusief ontbijt 125 euro voor 2 personen.

Je moet alleen wel Optimel euro's sparen. Maar 1 pak is 5 euro waard, dus met 15 codes krijg je deze korting al.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 22:43

http://www.st-martenslane.com/ (hip en luxe en ze hebben ook appartementen waar wij een keer zijn verbleven staat niet op de site,maar vraag er anders even naar).

Overnachten in een hijskraan, vuurtoren. Mijn ouders heb ik een keer een nachtje weggeven en daar sliepen ze in een wijnvat was in Friesland (niet luxe, wel leuk).

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 22:49

Welness suites "de Heide"

Deze nieuwe, luxueuze Suite is gelegen op de eerste etage van het guesthouse. Vanuit de Suite heeft een prachtig uitzicht over de grote tuin en de omliggende landerijen. De Suite is luxueus ingericht en beschikt over een groot tweepersoonsbed waarbij de tv (met dvd-speler) uit het voeteinde met lift tevoorschijn komt. In de Suite is een ruime zithoek en compleet uitgeruste keuken aanwezig. De badkamer beschikt over een infraroodsauna en een inloopdouche van 3m2. Op het grote dakterras staan een privé-buitenjacuzzi, ligstoelen en een zitgelegenheid om te genieten van elkaar, het ontbijt en/of het prachtige uitzicht over de tuin en landerijen.
De prijs is afhankelijk van de gekozen datum.

Luxe hotelovernachting, liefst met een leuk arrangement 14344

Luxe hotelovernachting, liefst met een leuk arrangement Penthouse-suite-vanuit-wastafel

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 1:17

De Koperen Hoogte in Zwolle, en dan de top of royal suite (zijn suites in de koepel van een watertoren).

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: