Bandeau Bh's
+2
Zwerver
Blond
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bandeau Bh's
Heeft iemand hier ervaring mee? Het lijkt me wel makkelijk in de zomer onder strapless topjes of jurkjes.
Zit het ook fijn en blijft alles op zijn plek?
Deze op het plaatje zijn van H&M. Gevoerde cups met siliconenrandje aan de binnenkant en baleinen aan de zijkanten. 95% katoen 5% elastaan. Een set van 2 voor EUR 7,95.
Gast- Gast
Re: Bandeau Bh's
Een vriendin van me heeft ze bij Takko gehaald, die zitten veel beter en strakker, ook voor grote boezem
Gast- Gast
Nee, dat waren ook 2 voor € 5 of € 6 ofzo..
Zij had die van de H&M ook gepast, maar die vond ze nogal slap..
Zij had die van de H&M ook gepast, maar die vond ze nogal slap..
Gast- Gast
Zo zien ze er inderdaad ook wel uit. Vandaar dit topic haha.
Ik moet wel iets hebben dat de boel een beetje op trekt. Ok, die zin klinkt best raar.
Ik moet wel iets hebben dat de boel een beetje op trekt. Ok, die zin klinkt best raar.
Gast- Gast
Ik had er 1 van de Hema, maar dat was een rotding, zakt steeds af en is echt niet flatteus!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
En dit dan? Voor onder een strapless jurkje
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Dat ziet er al stukken beter uit! Ik ben ook bang dat die katoenen dingen gaan afzakken of dat je totaal geen borsten meer over hebt als je zoiets draagt.
Gast- Gast
Wat is het voordeel van zo'n ding op een goede strapless bh?
Ik heb 1 strapless bh van de hunkemoller, ik heb maar meteen een huidskleurige genomen zodat ik die ook onder witte strapless dingen aan kan, want een hempje ergens onder doen wat ik normaal doe is dan natuurlijk geen optie. Die ik heb vind ik heel fijn zitten, ik voel me er zeker in (ben niet bang dat hij afzakt) en ik hou gewoon een normale decollete over en niet zo'n plat gedrukte!
Ik heb 1 strapless bh van de hunkemoller, ik heb maar meteen een huidskleurige genomen zodat ik die ook onder witte strapless dingen aan kan, want een hempje ergens onder doen wat ik normaal doe is dan natuurlijk geen optie. Die ik heb vind ik heel fijn zitten, ik voel me er zeker in (ben niet bang dat hij afzakt) en ik hou gewoon een normale decollete over en niet zo'n plat gedrukte!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ik denk niet dat het de bedoeling was om dat katoenen geval over een strapless bh te dragen. Volgens mij doelde dat ding juist een beetje als een BH?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Het is een BHminoessepoes schreef:Wat is het voordeel van zo'n ding op een goede strapless bh?
Gast- Gast
Ja dat snap ik, het staat er een beetje onhandig maar ik bedoel dus, waarom een bandeau bh kopen en geen strapless, wat is het voordeel van een bandeau bh?
Het ziet er namelijk helemaal niet zo stevig uit en het lijkt me niet fijn zitten!
Het ziet er namelijk helemaal niet zo stevig uit en het lijkt me niet fijn zitten!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
ik heb een strapless bikinitopje (van de h&m) wat ik vaak gebruik als bandeau BH. Gaat alleen iets lastiger met strakke truitjes. Werkt verder goed, maar een 'echte' bandeau BH zit misschien iets beter aangezien die er echt voor zijn gemaakt.
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Geen idee, als ik mooi ronde borsten zou hebben, dan zou ik wel zo`n bandeau BH dragen, het is net een topje.. Een strapless BH zie je soms zo zitten onder een strapless topje..minoessepoes schreef:Ja dat snap ik, het staat er een beetje onhandig maar ik bedoel dus, waarom een bandeau bh kopen en geen strapless, wat is het voordeel van een bandeau bh?
Nouja, ik weet het ook niet haha
Gast- Gast
Strapless Bh's bij de New Yorker zitten echt super. Die van de Hunkemoller vond ik voor geen meter zitten.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Kijk, hier heb ik wat aan. Mijn Hunkemollerstrapless zit ook voor geen meter. Ik ga het proberen.Jeanette schreef:Strapless Bh's bij de New Yorker zitten echt super. Die van de Hunkemoller vond ik voor geen meter zitten.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
En bij de New Yorker zijn veel bh's ook strapless te dragen. Je moet dan even de bandjes checken. Ik had pas daar veel bh's gekocht en toen bleken ze ook nog eens strapless te kunnen dragen. Helemaal geweldig!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: