Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op zoek naar een bandeau bikini

Ga naar beneden

Op zoek naar een bandeau bikini Empty Op zoek naar een bandeau bikini

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 20:37

De titel zegt het al, ik ben op zoek naar een bandeau bikini! Die zijn op het moment genoeg te vinden, alleen ik kan niet veel vinden in mijn maat. Nu vroeg ik me af of andere meiden met een wat grotere cupmaat er wel één gevonden hebben. Hopelijk kunnen jullie me helpen, ik wil er zo graag één voor mijn vakantie!
Mijn cupmaat is dus 70/75E. Als jullie met ideeën komen, ik hou van de navy-look, jaren '50 bikini's of gewoon een uni met een mooie draai ofzo.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar een bandeau bikini Empty Re: Op zoek naar een bandeau bikini

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 21:11

Ik gok dat die er bijna niet zijn voor grotere maten.. Denk je wel dat je borsten dan op z'n plek blijven zitten?

Ga eens even voor je zoeken Wink wie weet is er wel ergens een plaatje te vinden.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 21:13

Tja, dat is een beetje twijfelachtig. Ik denk het opzich wel, iedereen zet ook zulke ogen :shock: op als ze mijn cupmaat horen. Het is ook echt voor het zonnen, ik was niet van plan er mee te gaan aquarobic'en. Daar heb ik een goed ondersteunende bikini voor Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 21:15

Deze van seafolly. De bandjes kun je eraf halen. (broekje is er vast ook wel in een lagere variant Seafolly kennende)

Op zoek naar een bandeau bikini Image4xl

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 21:18

Deze gaan tot UK18 (=maat 48). Ik heb deze bikini zelf ook gehad en hij is voorgevormd, dus wel een prettige steun. Ook zitten er plastic streepjes aan de bovenkant waardoor hij goed blijft zitten.

Op zoek naar een bandeau bikini Image4xl
Op zoek naar een bandeau bikini Seafollytwist-bandeau

Op de website van figleaves.com hebben ze ook veel jaren 50 look en bandeau's. Misschien kun je daar wat inspiratie opdoen. (ze verzenden ook naar NL maar dat is volgens mij wel ontzettend duur.) Wie weet zijn er van die merken ook verkooppunten in NL.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 21:23

Ook allemaal Seafolly? Ik kende dat merk helemaal niet. Maar ik vind het erg leuk Very Happy Nu nog even op zoek naar een winkel waar ze het verkopen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 21:34

Chipp schreef:Ook allemaal Seafolly? Ik kende dat merk helemaal niet. Maar ik vind het erg leuk Very Happy Nu nog even op zoek naar een winkel waar ze het verkopen.

Bij figleaves.com heb je meerdere merken. Maar Seafolly is echt een kwalitatief goed beachwear merk die ook qua cupgrootte redelijk hoog gaan maar wel leuk qua uiterlijk blijven Wink. (het is wel wat aan de prijs, maar ik heb mijn bikini echt veel gedragen tijdens 4 weken Curacao en hij ziet er serieus nog bijna nieuw uit. Ik stond er echt van te kijken).

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 21:44

Ja, ik vind ze echt leuk! Ik heb er nu twee van Freya. Prijs is inderdaad niet laag, maar de droom dat ik bikini's van €20 kan kopen heb ik allang laten varen.
Superbedankt, ben echt nu al blij met deze nieuwe vondsten, nu nog een winkel vinden of bestellen Very Happy Daar ga ik thuis even rustig voor zitten.

Gast
Gast

Bericht  Curious di 28 jun 2011 - 5:56

Ik heb zelf ook bh maat 70E en heb zelf gewoon een bandeau bikini van protest (heb gezocht voor een plaatje, maar kreeg het niet gevonden, collectie 2010).
Ik draag normaal maat 36/38, maar heb nu wel maat 40 genomen. Dat kan qua broekje ook prima.
Aan de achterkant van de bikini moet je de uiteinden strikken, en dat maakt dat je borsten prima blijven zitten, althans, ik heb er geen problemen mee.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Curious di 28 jun 2011 - 5:59

het is een bikini a la deze, alleen dan totaal andere opdruk:
http://www.wehkamp.nl/damesmode/badmode/bikini/protest-bandeaubikini/C21_1A4_A41_988934/

Bandjes heb ik er nooit aan.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud