Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel snoep jij?

+26
Arwyn
silly-one
NoorA
Toet
Highway
SuperGrover
Pien
Baby
Melis_je
Sterre
_Lacey_
Queen
Caresses
Phileine
Shisha
Marie
Verde
Summerlovin
Silver
Mari
VeryCherry
Zwerver
Zonnetje
Atelier Madame
Suus
Ugly Betty
30 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoeveel snoep jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel snoep jij?

Bericht  Caresses wo 11 mei 2011 - 4:12

Ik heb soms schrans buien en verder snoep ik elke dag wel even. Ik heb het bijna nooit in huis omdat ik het anders in een keer op eet. Ik kan er dan niet vanaf blijven en het hele pak moet op.
Ik heb ook geen chocoladepasta/hagel in huis omdat ik anders dat ga eten. Alleen op mijn stage hebben we koekjes staan en ik vind het heel moeilijk om daarvan af te blijven. Gelukkig is dat straks ook weer voorbij en dan hoop ik er vanaf te kunnen blijven. Het is echt een suikerverslaving.

Gelukkig heb ik helemaal geen overgewicht, maar wil wel voorkomen dat ik dat krijg.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Queen wo 11 mei 2011 - 4:16

Arden schreef:
Mari schreef:Ik snoep weinig door de weeks
Mijn standaard dag ziet er van ma-vrijdagmiddag zo uit

Liga - pakje crackers - soepkom magere yoghurt - pakje crackers - avondeten
Verder thee thee thee, water en 's avonds dubbelfris light.
Je zou denken dat ik kilo's afval, maar helaas helemaal niks.

In het weekend vrijdagavond t/m zondagavond pak ik wel is chips en neem ik als ontbijt een gekookt ei of gebakken ei. Soms een ijsje of een eierkoek.

Wanneer er iemand trakteert neem ik wel een traktatie.

Ik vind dat ik weinig eet, maar hoe kan ik toch afvallen.

Ik ben ook echt jaloers op mensen die alles kunnen snoepen en geen gram aankomen, kon ik dat ook maar.

Hmm misschien hangt het ook wel af van de definitie van snoepen. Ik zie bijv hier liga staan, ik vind dat wel snoep, maar Mari denk ik dus niet. En ik ben ook jaloers op mensen die alles kunnen snoepen. Wil ik ook!!!

Ik vind het helemaal niet raar dat je niet afvalt. Van zo weinig en weinig variërend eten word je stofwisseling totaal niet gestimuleerd en blijft zo heel langzaam werken. Vrij eenvoudig principe lijkt me....
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 4:20

Meestal alleen in het weekend... dan eet ik één stukje chocola/bonbon, ijsje, portiezakje chips o.i.d.

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ wo 11 mei 2011 - 4:23

Snoepen doe ik echt bijna nooit.
Als ik wel snoep is het ook 9 van 10 keer iets hartigs: cashewnoten of zoute popcorn.
Qua zoetigheid eet ik eigenlijk alleen waterijsjes of een enkele keer een koekje.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sterre wo 11 mei 2011 - 4:30

Ik snoep ook wel dagelijks, maar ik kan goed maat houden. Dus dan blijft het bij 1 of 2 koekjes, een paar dropjes of 2 stukjes chocola. Vroeger kon dat weleens anders zijn, dan kon ik wel een halve zak chips of een halve zak snoepjes opeten op een dag. Bleh.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Melis_je wo 11 mei 2011 - 4:35

Gemiddeld vaker dan één keer per dag, maar nooit toetjes en frisdrank (hou ik niet van). Meestal dropjes, snoepjes of chocolaatjes maar ik ben een alleseter. Ik ben slank en ik sport vaak, dus als ik zou stoppen met snoepen, zou ik veel meer moeten eten. Ik kan me niets voorstellen bij alleen in het weekend snoepen, dat heb ik als kind ook nooit gehoeven en het spreekt me ook helemáál niet aan haha.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Melis_je wo 11 mei 2011 - 4:41

Mijn standaard dag ziet er van ma-vrijdagmiddag zo uit (...)

Veel te weinig en er zitten praktisch geen gezonde stoffen in. Je kunt beter dik worden dan dit blijven eten. Je hebt veel meer eten nodig om af te vallen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Baby wo 11 mei 2011 - 4:48

Ik eet elke dag wel iets van chocola. En eet ook best ongezond eigenlijk... maar blijf op gewicht. (ienimini beetje ondergewicht zelfs) Als ik meer ga sporten of zo gezond mogelijk probeer te eten val ik gegarandeerd een paar kilo af. Dus dan zou ik bijna twee keer zoveel op een dag moeten eten als nu, en daar heb ik niet zoveel zin in...
Baby
Baby
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 59
Punten : 75
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 4:55

Ik snoep wel regelmatig, maar ben eerder te dun dat te dik. Ik eet in t weekend een ijsje, taartje als iemand jarig is, of een halve zak chips leeg voor de televisie. Ik hoor vaak van mensen de kreet: jij kan alles eten, dat is niet eerlijk. Nou dat is helemaal niet zo, want ik doe ook veel dingen niet. Zo eet ik nooit een koekje en ook geen toetje na t eten, en ook nooit frisdrank. Als tussendoortje gewoon fruit in plaats van een koek met veel suiker. Volkoren of zuurdesem in plaats van witbrood, veel groenten, vis en regelmatig een vleesloze dag, dat soort dingen.

Verder sport ik 3 a 4 keer per week intensief, dit maakt dat ik ook 3 a 4 keer per week iets kan snoepen, zonder dik te worden. Het weegt tegen elkaar op, zeg maar.

Gast
Gast

Bericht  Pien wo 11 mei 2011 - 5:00

ik snoep niet, hou niet van snoep of drop ofzo. chocola zo af en toe eens, misschien 1 keer in de maand een stukje maar mis het niet... Wel ben ik echt van de cola light, dubbeldrank en ijskoffie (latte machiato van de aldi)

de laatste weken ben ik echt goed bezig met het minder drinken van zoete drankjes, drink nu heel veel water en doe er dan een klein beetje citroensap bij om het lekkerder te maken..

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Pien wo 11 mei 2011 - 5:01

Mari schreef:Liga - pakje crackers - soepkom magere yoghurt - pakje crackers - avondeten
ik vind dat je veel te eentonig eet, zorg voor veel meer variatie zou ik je adviseren!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  SuperGrover wo 11 mei 2011 - 5:02

Melis_je schreef:
Mijn standaard dag ziet er van ma-vrijdagmiddag zo uit (...)

Veel te weinig en er zitten praktisch geen gezonde stoffen in. Je kunt beter dik worden dan dit blijven eten. Je hebt veel meer eten nodig om af te vallen.
Ik had alweer een 1000-woorden-tellend essay in mijn hoofd, maar deze 3 zinnen zijn exact de kern daarvan laughcry

Ik eet meestal 's middags of 's avonds iets lekkers, een ijsje of een koekje. En ik ben zeker niet te dik!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Highway wo 11 mei 2011 - 5:10

Pien schreef:
Mari schreef:Liga - pakje crackers - soepkom magere yoghurt - pakje crackers - avondeten
ik vind dat je veel te eentonig eet, zorg voor veel meer variatie zou ik je adviseren!
Mee eens + te weinig. En in crackertjes zit veel vet en zout. Dat spul is helemaaal niet goed om regelmatig te eten. Probeer eens wat meer brood te eten of af en toe iets van muesli in je yoghurt, meer fruit en geen liga's/crackers meer. Dan zul je echt wel resultaat zien denk ik smile

Ik snoep weinig en eet gezond (volgens diëtist schema). Voor dat ik naar de dietist ging snoepte ik ook weinig maar at ik teveel brood en avondeten. Toetjes lust ik overigens wel graag maar zie ik niet als snoep; niet allemaal iig. Ik eet als toetje alleen yoghurt of vla.

Laatst aangepast door Highway op wo 11 mei 2011 - 5:25; in totaal 1 keer bewerkt
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Toet wo 11 mei 2011 - 5:15

Echt snoep eet ik vrijwel nooit. Chips en andere hapjes ook relatief weinig. Ik ben meer van de hartige dingen. En ik ben echt een avondeter, tegen een uurtje of 9/10/11 gaat er vaak nog wel een broodje of bakje noodles in.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Mari wo 11 mei 2011 - 5:50

Gloria schreef:Ik vind Liga ook een vorm van snoep ja. Ik denk dat de combi te veel snoep + te weinig bewegen zorgt voor een hoger gewicht. Herkenbaar, Marie! Ik heb ook geen snoepalarm ofzo. Want ik besef net dat ik vandaag ook al een eierkoek heb gegeten naast een boterham en da's ook zoet.

Liga 2 stuks 154 caloriën, ik vind dat nou niet echt snoepen want heel lekker vind ik het niet Rolling Eyes dan toch maar weer een bruine boterham zonder beleg. (ik ben een hele rare eter, lust niet veel).

Snoepen is voor mij, chips, chocolade, Alles wat van de bakker komt (behalve brood) alles van jamin, ijsjes, zoete drankjes, alcohol.

Goh dan snoep ik toch wel in het weekend veel, de wijntjes :shock:

Ik weet dat ik meer moet variëren, maar ik lust zo weinig. En als ik brood wil eten lust ik het alleen gezond of met zoete spullen erop. Als kind ben ik echt veel te veel verwend, ik hoefde niks te eten wat ik al vies vond ruiken, gevolg ik lust niets. Dat ga ik mocht ik ooit kinderen willen/krijgen anders aanpakken.

Denk denk, misschien toch is naar een voedingsdeskundige. Ik ben niet dik, maar heb de laatste tijd wel het idee dat mijn lichaam alles vasthoudt ofzo, wellicht door de weinige voedingsstoffen.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 6:01

Ik eet meestal in het weekend chips (1 keer) en ik heb regelmatig zin in koekjes en snoepjes, maar ik haal het bewust eigenlijk zelden in huis. Want als het in huis is, dan moet het op :S En ik ben aan het afvallen smile het gaat me tot nu toe goed af!

Gast
Gast

Bericht  NoorA wo 11 mei 2011 - 8:05

Ik snoep zelden. Snoep in de zin van snoep sowieso niet, dat vind ik echt vies zo zoet. Chocola, ships, toetjes, frisdrank haal ik nooit in huis. Koek eet ik ook nooit. Soms bij mijn ouders lekker bittere chocola bij de koffie, maar thuis nooit. Toetjes eet ik alleen als ik uit eten ben. Eet meestal na het sporten 's avonds wat magere kwark dus na het eten geen toetjes/yoghurt of Mona's.

Elke dag kan ik me ook niet voorstellen eigenlijk, dan is het echt onderdeel van je voedingspatroon denk ik ofniet?
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 8:11

Ik snoep over het algemeen alleen in het weekend.

Gast
Gast

Bericht  silly-one wo 11 mei 2011 - 8:14

te veel
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Arwyn wo 11 mei 2011 - 8:22

silly-one schreef:te veel

Dat.
Moet toch eens geen snoep meer in huis halen maar gewoon fruit ed, alleen vind m'n vriend dat dan weer niet zo leuk.. Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bliss wo 11 mei 2011 - 8:25

Helaas ben ik erg goed in snoepen en kan ik absoluut geen maat houden. Ben de laatste tijd bezig met afvallen, maar meestal lukt het na een paar weken al niet meer. Nu ben ik sinds maandag weer goed bezig en heb ik de knop weer omgezet. Ik snoep nu dus helemaal niet, alleen in t weekend misschien iets. Maar in slechte periodes koop ik van alles en heb ik echt vreetbuien. :shock:
Ik merk dat ik regelmaat nodig heb. Ik heb de afgelopen twee weken vakantie gehad en dan eet ik dus van alles. Nu ik weer aan t werk ben, let ik weer beter op wat ik eet (en eet ik sowieso op vaste tijdstippen). Wat dat betreft is het jammer dat ik zo vaak vakantie heb (onderwijs) Wink

Liga's zie ik trouwens niet als snoep, maar gewoon als tussendoortje. (ik eet ze ook vaak)

Edit: ik eet trouwens wel veel fruit altijd. Nu de aardbeien er weer zijn, eet ik 's avonds ook nog wel eens een beschuit met aardbeien en sowieso altijd twee appels per (werk)dag.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Jeanette wo 11 mei 2011 - 10:12

Ik ben te dol op lekkere dingen. Ik pak iedere dag meestal wel iets (heeel slecht!). Maar dat varieert heel verschillend. Ik heb nu al een maand geen chips op. Ik pak juist wel een toetje na het avondeten, want dan heb ik een 'vol' gevoel en heb ik 's avonds minder de neiging om te snoepen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 19:11

Ik snoep elke dag wel iets.. Maar alleen als ik te weinig heb gegeten.

Als ik goed/gezond/gevarieerd en genoeg heb gegeten dan vind ik het zonde om te snoepen en heb ik er ook geen behoefte aan haha.. (wat een verstoord eetpatroon wel niet kan doen)

Ik denk dat ik per week wel 2 zakken nibitt eet, een zakje drop fruit spenen en een pak vanille yoghurt (vind ik ook slecht haha) en dan spordadisch nog iets van een koek ofzo..

Het lijkt niet veel vind ik eigenlijk haha, ik heb het idee dat ik veel meer snoep :o

Gast
Gast

Bericht  Wennes vr 13 mei 2011 - 22:33

Ik snoep echt veel. In een week gaan er wel 2 extra large zakken m&m's doorheen, een rol pepermunt, lekkere koekjes.

Gelukkig kan ik het hebben. Ik eet verder gezond en genoeg, maar moet gewoon uitkijken dat ik niet te mager wordt. (ik weeg nu 50-51 kg met lengte 1.69)
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Sugarfall vr 13 mei 2011 - 22:36

Ik snoep veel, wel meerdere keren op een dag Wink Niet elke keer een hele berg, maargoed, elke keer dat ene dingetje gaat natuurlijk ook bij elkaar optellen.

Ik probeer er nu wel een beetje op te letten, niet voor mijn gewicht want daar ben ik tevreden mee zo, maar ik merk dat wanneer ik veel suiker neem ik minder energie heb en sneller hoofdpijn krijg.

Het is alleen echt zo moeilijk om er vanaf te blijven.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: