Welk boek lees jij nu?
+199
Kreeftje
Enelya
Bay
Ellusss
ladycat
Davinia
M@niek
Minniemeisje
boekenwurm83
Miss_Jessii
Starla
Salander
Coco
Parisienne
litllejoy
SleepingBeauty
Shanna
Pipsqueak
anne87
dolfijntje24
Ifrah
sporty33
Happinaz
Kamperseboekenwurm
Chocoholic
Ooh La La!
Buddha88
M_as
Ziva
Joontjuh
Caro
Hoochie
Sushi
Pandora
Monte
dr_oupy
Kaboutertje
rapa nui
SoGood
Theezakje13
ThinkPink
Sorella
Jules
SarahKey
Jezzie
Burn
Sneeuwvlok
psv-forever
Lynn_
Carmen
Phileine
Summerlovin
Aziraphale
Nietjuuh
Inge
ixis
Oasis
Zininzon
Dennenappel
Cow
Marie
Printje
Vlinderjoy
Lindsya
Zora
ForeverLove
klavertje
May
Olijfje
Huppekee
Error
Pien
Verde
Baby
VeryCherry
bolus26
Melis1985
kimz
Kqip
SuperGrover
Juul
JD
annetje
Bolleke
Dikkie Dik
BJA
mzcharlotte
aniet
Chocolate Cookie
Shopelle
Lonne
Filoria
waterkers
Middleme
Heavenly
Guus
Tinus
PrimaBella
Lise_E
Cheesegirl
Goudlokje
Polly
Lavendel
Flippin' Bitch
Niki
sterrenmeisje
LoveMusic
studiebol
ShallY
sawasdee
girli
Droopy28
Nala
Carra
Eris
Benthe
leeuw
applestar
Pepper
Sterre
Happydobby
Tyrael
Glitter
Tullow
_DoI
Mysterious
Happy
nina
Japie
Zonnetje
Janelie
Yvonne30
Gigi_
Suus
Belle1985
Fayebella
Cha0s
Frappuccino
Sweety
Vanillivi
Mizzie
Blond
mosio
Winegum
SnowWhite
Caroow
Bliss
Novalee
mo-lola
Roxy89
Rovine
Blair
Tiana
Catootje
Zwoesj
Ilona
JoyceVL
_Lacey_
Susan
Makamba
Lady4
sanne-84
Effie_O
Coccinelle
jacje
Labeendje
Arwyn
Eliesje
Shisha
Raindrop
aardbeitje
Earane
Mermaid
Caresses
SparklingEyes
Sugarfall
me-girl
Jeanette
tayce
Kabouter
Maaike
Puk
Lion87
Roze Roos
Lotus
Beachgirl
Eva
smooch
Serena
patjuhhh
silly-one
Shy
Krullebol
Pannetoet
TNMN
xxDila
Fearie
Petteflet
Ugly Betty
203 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Welk boek lees jij nu?
Ik ga deze week in ''De apotheker van Auschwitz'' beginnen. Vorige week een boek over Josef Mengele gelezen.
Baby- Fluisteraar
- Aantal berichten : 59
Punten : 75
Registratiedatum : 13-03-11
Echte mannen eten wel kaas.
Twijfel of ik hem uit ga lezen. Heb toen die aflevering van Peter R. de Vries erover gezien en die heeft het flink gespoilerd. Alles wat erin staat wist ik eigenlijk al wel. Bovendien vind ik alle personages niet symphatiek en daar irriteer ik me aan.
Twijfel of ik hem uit ga lezen. Heb toen die aflevering van Peter R. de Vries erover gezien en die heeft het flink gespoilerd. Alles wat erin staat wist ik eigenlijk al wel. Bovendien vind ik alle personages niet symphatiek en daar irriteer ik me aan.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ben nu bezig in;
Baby, hoe heet het boek dat je over Josef Mengele hebt gelezen? Ben daar wel nieuwsgierig naar!
Baby, hoe heet het boek dat je over Josef Mengele hebt gelezen? Ben daar wel nieuwsgierig naar!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Deze heb ik net uit, echt een aanrader!
En nu begin ik aan:
Heb de film al gezien en die vond ik erg mooi, dus ben benieuwd! Helaas viel Water for Elephants wat tegen nadat ik het boek had gelezen..
En nu begin ik aan:
Heb de film al gezien en die vond ik erg mooi, dus ben benieuwd! Helaas viel Water for Elephants wat tegen nadat ik het boek had gelezen..
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind dat echt een bagger boek.Nobucta schreef:Echte mannen eten wel kaas.
Gast- Gast
Ik ben nu voor de tweede keer bezig in Chocolat, van Joanne Harris:
Wanneer Vianne Rocher met haar zesjarige dochtertje Anouk in Lansquenet-sous-Tannes neerstrijkt, lijken magische krachten in het kleine Zuid-Franse dorp tot leven te komen. Op Aswoensdag opent ze, pal tegenover de kerk, haar chocolaterie - tot woede en afkeuring van de starre dorpspastoor Francis Reynaud. Met lede ogen moet hij toezien hoe Vianne uitgerekend in de vastentijd zijn parochianen verleidt met haar onweerstaanbare chocoladecreaties en haar warme persoonlijkheid. Door haar uitzonderlijke vermogen de persoonlijke smaken en behoeften van haar klanten te kennen, sluit Vianne al snel vriendschap met de eenzame Guillaume, de tachtigjarige eigenzinnige Armande Voizin, kleptomane Josephine Muscat en met de woonbootbewoners die zijn afgemeerd aan de oever van de Tannes. Wanneer Vianne aankondigt met Pasen een chocoladefestival te organiseren, raakt pere Reynaud buiten zichzelf en stevent de strijd tussen de tegengestelde krachten die het dorp in hun greep houden onomkeerbaar op een dramatisch hoogtepunt af.
Wanneer Vianne Rocher met haar zesjarige dochtertje Anouk in Lansquenet-sous-Tannes neerstrijkt, lijken magische krachten in het kleine Zuid-Franse dorp tot leven te komen. Op Aswoensdag opent ze, pal tegenover de kerk, haar chocolaterie - tot woede en afkeuring van de starre dorpspastoor Francis Reynaud. Met lede ogen moet hij toezien hoe Vianne uitgerekend in de vastentijd zijn parochianen verleidt met haar onweerstaanbare chocoladecreaties en haar warme persoonlijkheid. Door haar uitzonderlijke vermogen de persoonlijke smaken en behoeften van haar klanten te kennen, sluit Vianne al snel vriendschap met de eenzame Guillaume, de tachtigjarige eigenzinnige Armande Voizin, kleptomane Josephine Muscat en met de woonbootbewoners die zijn afgemeerd aan de oever van de Tannes. Wanneer Vianne aankondigt met Pasen een chocoladefestival te organiseren, raakt pere Reynaud buiten zichzelf en stevent de strijd tussen de tegengestelde krachten die het dorp in hun greep houden onomkeerbaar op een dramatisch hoogtepunt af.
Gast- Gast
Josef Mengele, nazi-arts - zijn leven en misdaden geschreven door Anders Otte Stensager
Baby- Fluisteraar
Na een vreselijke ruzie met haar vriend Will gaat journaliste Rosie op weg naar een interview in een jaren vijftig-wijk, de locatie van een nieuwe realityshow. Daar aangekomen lijkt ze wel in een andere tijd beland. Dan valt het kwartje: ze is natuurlijk kandidaat in de show! Na de eerste schok probeert Rosie zich aan te passen aan de lifestyle van de jaren vijftig. Emancipatie, rookverbod, vrije liefde? Nooit van gehoord. Rust en reinheid! Maar dan blijkt haar vriend Will ook vast te zitten in het verleden - alleen hier heet hij Billy en is een toegewijde familyman. Het begint langzaam tot Rosie door te dringen dat dit allemaal echt is, en geen show...
Gast- Gast
Momenteel 'een huis kopen voor dummies'
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Baby schreef:Baby, hoe heet het boek dat je over Josef Mengele hebt gelezen? Ben daar wel nieuwsgierig naar!
Josef Mengele, nazi-arts - zijn leven en misdaden geschreven door Anders Otte Stensager
Is het een aanrader?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
ja ik vind van wel. Wel interessant om te lezen hoe hij nou was voor Auschwitz en na Auschwitz en hoe hij zulke gruweldaden heeft kunnen uitvoeren. Er staan alleen heel wat experimenten in details beschreven, dus daar moet je wel tegen kunnen.
Baby- Fluisteraar
Omdat ik eigenlijk geen idee meer heb wat voor boeken ik moet gaan lezen en ook geen zin heb, momenteel, om uren in een boekhandel te hangen (normaal gesproken ECHT een hobby) lees ik nu een oudje uit mijn boekenkast;
Voor de liefhebbers. Er komt binnenkort een nieuwe Tess Gerritsen op de markt. Momenteel moet hij nog uitkomen in NL in de Engelse versie en dus moeten we nog maanden wachten tot het wordt uitgebracht in NL... Maar het is weer fijn om naar iets uit te kijken.
Voor de liefhebbers. Er komt binnenkort een nieuwe Tess Gerritsen op de markt. Momenteel moet hij nog uitkomen in NL in de Engelse versie en dus moeten we nog maanden wachten tot het wordt uitgebracht in NL... Maar het is weer fijn om naar iets uit te kijken.
Gast- Gast
Megara schreef:
Ik ga hier zo in beginnen. Hoop dat het wat is.
Een oudje! Deze heb ik al jaren in mijn bezit en ik heb hem nog nooit gelezen. (Kom ik net achter) En dat voor iemand die beweerd alles te hebben gelezen wat in haar boekenkast staat....
Gast- Gast
ABE, dan heb je meteen een boek om na De Mefisto Club te lezen haha.
Gast- Gast
Ik ben nu begonnen in 'Taal is zeg maar echt mijn ding'. Heb ik gisteren uit de bieb gehaald, ben er meteen in begonnen en ik vind het hilarisch.
Ook ben ik gisteravond begonnen in Knielen op een bed violen van Jan Siebelink. Ik kan zeggen dat ik meteen onder de indruk van het boek ben geraakt.
Ook ben ik gisteravond begonnen in Knielen op een bed violen van Jan Siebelink. Ik kan zeggen dat ik meteen onder de indruk van het boek ben geraakt.
Gast- Gast
Ik lees nu "Mijn man had nog een vrouw" Van Mary Turner Thomson.
Ben nog niet zo heel ver, maar apart om te lezen hoe een vrouw om de tuin geleidt wordt door haar man, die er een dubbelleven op na houdt met een ander gezin
Ben nog niet zo heel ver, maar apart om te lezen hoe een vrouw om de tuin geleidt wordt door haar man, die er een dubbelleven op na houdt met een ander gezin
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
En voor in de trein
Die is bijna uit.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Arwyn schreef:
En voor in de trein
Die is bijna uit.
Over Sonny Boy heb ik goede verhalen gehoord, hoe vind jij 'm Arwyn?
Gast- Gast
Ik lees nu Champagne in Chateau Marmont van Lauren Weisberger.. Ik ben nog niet zo heel ver én niet zoveel tijd/zin om te lezen maar hij is tot nu toe wel leuk
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Break Of Day schreef:
Over Sonny Boy heb ik goede verhalen gehoord, hoe vind jij 'm Arwyn?
Ben ik ook benieuwd naar, ik ga er ergens deze week in beginnen
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Ontsnapt van Carolyn Jessop. Het gaat niet heel erg snel, maar het leest lekker weg.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Megara schreef:ABE, dan heb je meteen een boek om na De Mefisto Club te lezen haha.
Ja, haha!
Gast- Gast
Ik ben bezig in ex van Helen FitzGerald, best wel spannend..
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Welk boek vinden jullie goed?
» Welk boek lees jij nu?
» Welk boek/cd/dvd zou je kiezen als je er nu 1 uit mag zoeken
» welk boek over gezonde voeding?
» Welk boek moet ik lezen?
» Welk boek lees jij nu?