Welk boek lees jij nu?
+199
Kreeftje
Enelya
Bay
Ellusss
ladycat
Davinia
M@niek
Minniemeisje
boekenwurm83
Miss_Jessii
Starla
Salander
Coco
Parisienne
litllejoy
SleepingBeauty
Shanna
Pipsqueak
anne87
dolfijntje24
Ifrah
sporty33
Happinaz
Kamperseboekenwurm
Chocoholic
Ooh La La!
Buddha88
M_as
Ziva
Joontjuh
Caro
Hoochie
Sushi
Pandora
Monte
dr_oupy
Kaboutertje
rapa nui
SoGood
Theezakje13
ThinkPink
Sorella
Jules
SarahKey
Jezzie
Burn
Sneeuwvlok
psv-forever
Lynn_
Carmen
Phileine
Summerlovin
Aziraphale
Nietjuuh
Inge
ixis
Oasis
Zininzon
Dennenappel
Cow
Marie
Printje
Vlinderjoy
Lindsya
Zora
ForeverLove
klavertje
May
Olijfje
Huppekee
Error
Pien
Verde
Baby
VeryCherry
bolus26
Melis1985
kimz
Kqip
SuperGrover
Juul
JD
annetje
Bolleke
Dikkie Dik
BJA
mzcharlotte
aniet
Chocolate Cookie
Shopelle
Lonne
Filoria
waterkers
Middleme
Heavenly
Guus
Tinus
PrimaBella
Lise_E
Cheesegirl
Goudlokje
Polly
Lavendel
Flippin' Bitch
Niki
sterrenmeisje
LoveMusic
studiebol
ShallY
sawasdee
girli
Droopy28
Nala
Carra
Eris
Benthe
leeuw
applestar
Pepper
Sterre
Happydobby
Tyrael
Glitter
Tullow
_DoI
Mysterious
Happy
nina
Japie
Zonnetje
Janelie
Yvonne30
Gigi_
Suus
Belle1985
Fayebella
Cha0s
Frappuccino
Sweety
Vanillivi
Mizzie
Blond
mosio
Winegum
SnowWhite
Caroow
Bliss
Novalee
mo-lola
Roxy89
Rovine
Blair
Tiana
Catootje
Zwoesj
Ilona
JoyceVL
_Lacey_
Susan
Makamba
Lady4
sanne-84
Effie_O
Coccinelle
jacje
Labeendje
Arwyn
Eliesje
Shisha
Raindrop
aardbeitje
Earane
Mermaid
Caresses
SparklingEyes
Sugarfall
me-girl
Jeanette
tayce
Kabouter
Maaike
Puk
Lion87
Roze Roos
Lotus
Beachgirl
Eva
smooch
Serena
patjuhhh
silly-one
Shy
Krullebol
Pannetoet
TNMN
xxDila
Fearie
Petteflet
Ugly Betty
203 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Welk boek lees jij nu?
Wat een leuk initiatief! Ik zal eens kijken of ik het boek thuis al had liggen want hij komt me bekend voor. En anders zou ik hem graag van je willen.xxDila schreef:Ik kan het boek naar iemand sturen hoor. Het lag in het ziekenhuis met een sticker erop
"Ik ben niet kwijt ik ben op wereldreis"
In de binnenkant staat en tekst dat je het boek mag mee nemen en dan weer ergens moet achterlaten voor een ander. Je moet dan naar een site, het persoonlijk nummer van het boek ingeven en zeggen waar je het vond en wat je van het boek zelf vond.
(www.bookcrossing.com). Vond het zelf een heel leuk initiatief en heb het meegenomen. Alleen nog geen idee waar ik het moet achterlaten:P
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
xxDila schreef:Ik kan het boek naar iemand sturen hoor. Het lag in het ziekenhuis met een sticker erop
In de binnenkant staat en tekst dat je het boek mag mee nemen en dan weer ergens moet achterlaten voor een ander. Je moet dan naar een site, het persoonlijk nummer van het boek ingeven en zeggen waar je het vond en wat je van het boek zelf vond.
(www.bookcrossing.com). Vond het zelf een heel leuk initiatief en heb het meegenomen. Alleen nog geen idee waar ik het moet achterlaten:P
Als je hem kwijt wil mag je hem ook wel naar mij sturen :-) Maar ik denk dat de bedoeling is dat je hem op een openbare plaats weer achter laat voor een volgend persoon.
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10
Ik ben gisteren net begonnen in Villa Serena van Marion Pauw. Ben benieuwd, ik ken Daglicht van haar wel dus ik neem aan dat dit boek me ook wel gaat bevallen.
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10
Ik heb thuis gekeken en ik heb het boek zelf thuis al..Sweety schreef:Wat een leuk initiatief! Ik zal eens kijken of ik het boek thuis al had liggen want hij komt me bekend voor. En anders zou ik hem graag van je willen.xxDila schreef:Ik kan het boek naar iemand sturen hoor. Het lag in het ziekenhuis met een sticker erop
Sweety- Ratel
Ik ben ondertussen begonnen in Cruise, volgens mij ben ik bij Hoofdstuk 3 maar hij boeit mij nog niet echt moet ik zeggen.. en ik zit eigenlijk al sinds gisteravond te twijfelen om in een ander boek te beginnen Ik heb er namelijk nog 2 liggen die mij ook wel wat lijken; Kom terug bij mij (Marian Keyes) en Pumps in de pits (Liselore Albers).. Naja we zien wel
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Ik_zelf_87 schreef:Ik ben ondertussen begonnen in Cruise, volgens mij ben ik bij Hoofdstuk 3 maar hij boeit mij nog niet echt moet ik zeggen.. en ik zit eigenlijk al sinds gisteravond te twijfelen om in een ander boek te beginnen Ik heb er namelijk nog 2 liggen die mij ook wel wat lijken; Kom terug bij mij (Marian Keyes) en Pumps in de pits (Liselore Albers).. Naja we zien wel
Kom terug bij mij vond ik een heel mooi boek!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Ik ben net begonnen in De ontdekking van de hemel, ben ik nog wel ff zoet mee!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
smooch schreef:Ik lees nu dit boek, vanaf de eerste bladzijde is het spannend. Heb em bijna uit.
Ik heb hem ook en had hem ook in een ruk uit!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben nu dit boek aan het lezen:
Hij is wel mooi, maar iets te langdradig. Desondanks blijf ik er wel in lezen.
Hij is wel mooi, maar iets te langdradig. Desondanks blijf ik er wel in lezen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Purple schreef:Op dit moment: minishopaholic.
Die is leuk he, ik hou van alle shopaholic boeken. Als ik in de bus zit moet ik me echt inhouden om niet hardop te gaan lachen haha....
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
De niet verhoorde gebeden van Jacob de Zoet, dus. Weet niet of de tekst op de voorkant wel leesbaar is
Gewonnen boek, maar had zelf ook al een paar keer ermee in handen gestaan. Moest er 'even' inkomen (de eerste 100 pagina's ongeveer), maar nu vind ik het geweldig.
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Vorige week ben ik begonnen in de mini shopaholic en die had ik zondag uit. Nu ben ik begonnen aan Zwaar beproefd van Chantal van Gastel
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
ShallY schreef: Nu ben ik begonnen aan Zwaar beproefd van Chantal van Gastel
Die is leuk
Haar nieuwe boek trouwens ook!
Pannetoet- Kletskop
Ik_zelf_87 schreef:ShallY schreef: Nu ben ik begonnen aan Zwaar beproefd van Chantal van Gastel
Die is leuk
Haar nieuwe boek trouwens ook!
Ja zeker! Ik heb ze nu alle 3 gelezen!
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Haha ik ook!
Ze blijven leuk
Ze blijven leuk
Pannetoet- Kletskop
Ik heb net de Suite van Suzanne Vermeer uit! En nu ligt Mini shopaholic klaar! Ik heb altijd een periode dat ik heel veel lees, als ik eenmaal aan een boek ben begonnen wil ik hem graag uit, maar dan kan het zo weer zijn dat ik een langere tijd niks lees.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Heb er nog maar één bladzijde in gelezen, maar ik ben erin begonnen.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
@ Studiebol: Hoe was Suite? Ik ben nu ook in een boek van haar aan het lezen (Cruise)
@ Kabouter: Haar naam was Sarah is echt een prachtig boek!
Ik heb gisteren toch maar verder gelezen in Cruise en ik moet zeggen dat hij nu leuker word, spannender..! En stiekem ben ik wel benieuwd hoe het allemaal zit en wat er is gebeurd...
Ik heb gisteren toch maar verder gelezen in Cruise en ik moet zeggen dat hij nu leuker word, spannender..! En stiekem ben ik wel benieuwd hoe het allemaal zit en wat er is gebeurd...
Pannetoet- Kletskop
Haar naam was Sarah is inderdaad een prachtig boek!
Cruise heb ik ook gelezen, werd laterna steeds spannender. Vind ik tot nu toe van alle boeken die ik van haar heb gelezen. Apres ski heb ik vorige maand uitgelezen, ook van Suzanne Vermeer. In het begin viel hij me erg tegen, maar aan het einde van het boek ging ik er doorheen, ik vond het zo spannend. Dat is wel jammer, het is mooier als het boek vanaf het begin af aan echt boeiend en spannend is.
Cruise heb ik ook gelezen, werd laterna steeds spannender. Vind ik tot nu toe van alle boeken die ik van haar heb gelezen. Apres ski heb ik vorige maand uitgelezen, ook van Suzanne Vermeer. In het begin viel hij me erg tegen, maar aan het einde van het boek ging ik er doorheen, ik vond het zo spannend. Dat is wel jammer, het is mooier als het boek vanaf het begin af aan echt boeiend en spannend is.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Door dit topic heb ik weer een nieuwe wishlist qua boeken. Maar ik moet eerst maar eens een beetje gaan doorlezen, ik ben al een maand in hetzelfde boek bezig, ik kan niet echt de rust vinden om te lezen de laatste tijd.
Ik ben in dit boek bezig, het is wel een leuk boek om te lezen dus daar ligt het niet aan.
Ik ben in dit boek bezig, het is wel een leuk boek om te lezen dus daar ligt het niet aan.
LoveMusic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11
Winegum schreef:..het is mooier als het boek vanaf het begin af aan echt boeiend en spannend is.
Dat vind ik dus ook!
En dat heb je wel bij de meeste chicklitboeken.. het begint meteen leuk
Pannetoet- Kletskop
Haha ja dat is waar. Maar dit is ook geen chicklit he. Het ligt denk ik echt aan de schrijfster, aangezien ik 3 boeken van haar al heb gelezen, en eigenlijk is het bij elk boek een beetje hetzelfde, de opbouw.Ik_zelf_87 schreef:Winegum schreef:..het is mooier als het boek vanaf het begin af aan echt boeiend en spannend is.
Dat vind ik dus ook!
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Winegum schreef:Haha ja dat is waar. Maar dit is ook geen chicklit he. Het ligt denk ik echt aan de schrijfster, aangezien ik 3 boeken van haar al heb gelezen, en eigenlijk is het bij elk boek een beetje hetzelfde, de opbouw.Ik_zelf_87 schreef:Winegum schreef:..het is mooier als het boek vanaf het begin af aan echt boeiend en spannend is.
Dat vind ik dus ook!
Ik weet het..
Maar ik was de chicklitboeken een beetje zat en dan lees ik vaak zo'n boek tussendoor En het blijft een omschakeling elke keer haha
Pannetoet- Kletskop
Ik heb alle andere boeken van Suzanne vermeer ook gelezen. Ze beginnen allemaal een beetje het zelfde maar uit eindelijk wil ik gewoon weten hoe het nu precies zit en lees ik steeds verder en vind ik het keer op keer wel weer een leuk boek om gelezen te hebben!Ik_zelf_87 schreef:@ Studiebol: Hoe was Suite? Ik ben nu ook in een boek van haar aan het lezen (Cruise)
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ben gestopt met saunageheimen en ga nu weer verder met HP deel 7.
Sweety- Ratel
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Welk boek vinden jullie goed?
» Welk boek lees jij nu?
» Welk boek/cd/dvd zou je kiezen als je er nu 1 uit mag zoeken
» welk boek over gezonde voeding?
» Welk boek moet ik lezen?
» Welk boek lees jij nu?