Hoe combineer je zulke schoenen?
+5
Flippin' Bitch
Zwerver
Mida4you
Pien
Melis_je
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe combineer je zulke schoenen?
Voordat ik weer een miskoop ga doen Hoe combineer je zulke laarzen? Edit: oeps beetje groot.
Gast- Gast
Re: Hoe combineer je zulke schoenen?
Ik vind ze erg lelijk, maar als ik per se zou moeten, zou ik ze androgyne combineren, zoals bij zo'n pak:
Of zoals legerkisten, met ingestopte wijde spijkerbroek. Maar ik zou ze nooit kopen.
Of zoals legerkisten, met ingestopte wijde spijkerbroek. Maar ik zou ze nooit kopen.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Haha bedankt Melisje, ik dacht al zulke reacties te krijgen Ik ga helaas niet zo'n pak aandoen
Gast- Gast
Jammer, zo'n pak, hoed en sigaret zijn wel weer heel erg mooi!
Melis_je- Kletskop
Maar dan als vrouw. Wat vind je daar niet mooi aan (abstracte vraag)? Ik vind het geweldig, zo'n vrouwelijke vrouw in herenkostuum.
Melis_je- Kletskop
Is dat geen kwestie van smaak? Of bedoel je meer het statement dat een vrouw maakt in een pak?
Gast- Gast
Ja, ik denk iig dat ik het statement het mooiste vind.
Melis_je- Kletskop
niet... zulke moet je linea recta in de kliko gooien!
edit: zeg ik met een hele dikke vette knipoog! schoenen zijn totaal niet mijn smaak en ik denk ook niet dat het leuk of vrouwelijk staat!
edit: zeg ik met een hele dikke vette knipoog! schoenen zijn totaal niet mijn smaak en ik denk ook niet dat het leuk of vrouwelijk staat!
Laatst aangepast door Pien op ma 9 mei 2011 - 6:28; in totaal 1 keer bewerkt
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Goh, zo zie je maar, je kunt reageren en reageren. Dezelfde boodschap, maar een heel andere manier van zeggen.
Gast- Gast
het was als grapje bedoeld...Fauve schreef:Goh, zo zie je maar, je kunt reageren en reageren. Dezelfde boodschap, maar een heel andere manier van zeggen.
Pien- Ratel
als jij het niet grappig vind hoeft dat niet hoor... wat een flauwe reactie zeg. bah!
Pien- Ratel
Oh ik vond jouw reactie nou juist echt heel erg flauw. Er is uit niets in je zin op te maken dat je een grapje maakt. Als je ze lelijk vind, prima, maar dan begrijp ik eerlijk gezegd niet waarom je reageert.
Gast- Gast
Ik vind ze best wel leuk, alleen zou ik geen idee hebben hoe je deze kunt combineren......
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik zou ze zelf nooit aantrekken maar soms zie ik meiden met zulke schoenen en dan staat het best leuk! Ik zal eens rondsnuffelen
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Met een panty, rokje en een wat wijdere trui (bijv. 1 schouder bloot).
Als je boots intikt op weheartit, vind je wel een aantal voorbeelden:
Als je boots intikt op weheartit, vind je wel een aantal voorbeelden:
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Hoewel ik ze zelf niet zo snel zal kopen, denk ik dat je ze wel leuk met een spijkerskinny kan combineren.
zoals iemand hierboven ook al zei, met een wat wijdere trui/shirt erop en klaar is Klara!
zoals iemand hierboven ook al zei, met een wat wijdere trui/shirt erop en klaar is Klara!
Vanillivi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Onder een donkere skinny of onder een jurkje met maillot?
Ik denk ook dat je dat moet combineren in de winkel, maar het nogal lastig dat je ze dan niet meer kan retourneren.
Ik denk ook dat je dat moet combineren in de winkel, maar het nogal lastig dat je ze dan niet meer kan retourneren.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind de combi's van Flippin' Bitch leuk, maar dat zou ik alleen aantrekken op een festival. Verder zou ik ze ook niet weten te combineren, bij de rest van mijn kleding staan ze denk ik niet.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Well super leuk!!
Ik zou me er verder wel vrouwelijk bij kleding dus met een straks jurkje (en ja daar kom ik weer) met een mooie dunne zwarte panty.. Of zoals verder op de foto's van we heart it.
Zeg maar het boho stijltje.. (ik vind dat helemaal geweldig vooral in de herfst!)
Ik zou me er verder wel vrouwelijk bij kleding dus met een straks jurkje (en ja daar kom ik weer) met een mooie dunne zwarte panty.. Of zoals verder op de foto's van we heart it.
Zeg maar het boho stijltje.. (ik vind dat helemaal geweldig vooral in de herfst!)
Gast- Gast
Ik heb dit soort schoenen en ik draag ze gewoon bij skinnybroek en beetje stoere kleding.. Ik vind ze leuk Alleen minder voor de zomer!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe combineer je dit?
» Hoe combineer ik dit?
» Hoe combineer je een spijkerblouse?
» Hoe combineer ik dit rokje?
» Zulk/zulke
» Hoe combineer ik dit?
» Hoe combineer je een spijkerblouse?