Hoe combineer je dit?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe combineer je dit?
Ik heb vorige week hele leuke schoenen gepast.
Een beetje in de stijl van:
Heb ze nog niet gekocht, maar dat ga ik waarschijnlijk wel doen. Maar hoe combineer je deze schoenen? Toen ik ze paste, had ik een skinny jeans aan, die niet tot op m'n voet komt... Wat ik daarvan vond, weet ik niet zo goed.
Wie weet een leuke combi qua kleding bij deze schoenen (plaatjes zijn welkom). Ik heb lange slanke benen, maar wel een buikkie en heupen (ben een 'appel' )... Wie kan me adviseren?
Een beetje in de stijl van:
Heb ze nog niet gekocht, maar dat ga ik waarschijnlijk wel doen. Maar hoe combineer je deze schoenen? Toen ik ze paste, had ik een skinny jeans aan, die niet tot op m'n voet komt... Wat ik daarvan vond, weet ik niet zo goed.
Wie weet een leuke combi qua kleding bij deze schoenen (plaatjes zijn welkom). Ik heb lange slanke benen, maar wel een buikkie en heupen (ben een 'appel' )... Wie kan me adviseren?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoe combineer je dit?
Een donkere panty. strak h&m rokje en dan een net blousje erop of een blazer
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Die bovenste vind ik leuk met een wijd pantalon. Zoiets als deze maar dan wel in een andere kleur. (zwart o.i.d.)
Die onderste vind ik leuker op een chino achtige broek. Deze zit iets hoger en heeft nog een los stukje stof waarin je buikje een beetje 'verdwijnt'.
Verder vind ik de bovenste ook gewoon leuke onder allerlei soorten jeans. (van skinny tot flare).
De onderste vind ik persoonlijk leuker maar een paar mooie panties en een jurkje/rokje in plaats van een jeans.
Die onderste vind ik leuker op een chino achtige broek. Deze zit iets hoger en heeft nog een los stukje stof waarin je buikje een beetje 'verdwijnt'.
Verder vind ik de bovenste ook gewoon leuke onder allerlei soorten jeans. (van skinny tot flare).
De onderste vind ik persoonlijk leuker maar een paar mooie panties en een jurkje/rokje in plaats van een jeans.
Gast- Gast
Oh god, die grijze pumps, precies hoe ik ze zoek! VERLIEFD!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Van Haren
Ik vind de onderste ook het leukst, met 'n hakje. In m'n hoofd had ik daar een donkere panty bij gekoppeld en zo'n goedkoop h&m-rokje. Dus wel een beetje wat hier genoemd wordt Alleen ben ik niet zo van de bloesjes
Is een wijd shirt (bv met wijde hals, dat je 'm over één schouder laat vallen) ook leuk? Weet namelijk niet hoe dat staat bij 'n h&m-rokje...
Ik vind de onderste ook het leukst, met 'n hakje. In m'n hoofd had ik daar een donkere panty bij gekoppeld en zo'n goedkoop h&m-rokje. Dus wel een beetje wat hier genoemd wordt Alleen ben ik niet zo van de bloesjes
Is een wijd shirt (bv met wijde hals, dat je 'm over één schouder laat vallen) ook leuk? Weet namelijk niet hoe dat staat bij 'n h&m-rokje...
Jerry- Ratel
Jah joh, of voor de winter een mooie los gebreide trui die over 1 schouder valt.
Alleen dan met panty en rokje.
http://lookbook.nu/look/114674-As-simple-as-that
http://api.ning.com/files/RzsZslJbch1joWcgz8kAiIy21tlT6Yubut4Fua0c5rW3e1ooUn0BT96ZHdTJrj3XHBZC8hqHxKJP0jr-REluSdhFWudoGNdY/mcj1.jpg
Of een zwart jurkje en dan zo'n gebreid vest. Dat is ook leuk!
Alleen dan met panty en rokje.
http://lookbook.nu/look/114674-As-simple-as-that
http://api.ning.com/files/RzsZslJbch1joWcgz8kAiIy21tlT6Yubut4Fua0c5rW3e1ooUn0BT96ZHdTJrj3XHBZC8hqHxKJP0jr-REluSdhFWudoGNdY/mcj1.jpg
Of een zwart jurkje en dan zo'n gebreid vest. Dat is ook leuk!
Gast- Gast
Oh serieus Jerry? Cool! Dankje
Rush- Lady Post-a-lot
wiehoe, wat een leuke ideeën! Ga nou lekker de stad in
Jerry- Ratel
Punk`d jij weet vast of dit jaar de lange truien ook weer in zijn, ofniet?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Punk`d jij weet vast of dit jaar de lange truien ook weer in zijn, ofniet?
De vesten zijn veel lang dit jaar. De truien juist wat korter, wel allemaal gebreid. (Los of strak kan allebei).
Maar ik denk dat H&M ook wel weer die strakkere gebreide truien.jurkjes heeft. (misschien weet je welke ik bedoel, ze hebben die bijna elk jaar in andere kleurtjes met die grote col).
Gast- Gast
Jaa ik weet welke je bedoeld. Ik hou de site in de gaten haha.
Rush- Lady Post-a-lot
Ze staan er op hoor
http://www.hm.com/nl/product/92819?article=92819-A#article=92819-B
http://www.hm.com/nl/product/92819?article=92819-A#article=92819-B
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Thanks Arwyn! Ik ga eerst naar de Primark over 2 weken en als ik dan niets leuks vind ga ik lekker H&M shoppen!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb er ook een paar van
Ze zijn voor mij dan wel veels te kort om als jurkje te dragen, maar ook heerlijk op een broek gelukkig!
Ze zijn voor mij dan wel veels te kort om als jurkje te dragen, maar ook heerlijk op een broek gelukkig!
Arwyn- Ratel
Kon niet kiezen... Dus beide maar gekocht zodat ik ze hier kon posten en ik thuis 't één en ander uit kan proberen (het plan is dus wel dat er een stel terug gaat...) Dus, your votes please!
Jerry- Ratel
Ik vind de eerste wat goedkoop lijken en minder mooi afgewerkt. De tweede is wel hoog! :o
Gast- Gast
Waar komen die tweede van?
Rush- Lady Post-a-lot
bij Van Haren.
Dus, dat 't wat minder mooi afgewerkt en goedkoop lijkt, kan wel kloppen
De foto lijkt heel erg hoog zie ik nu ook, maar ik kan er op lopen (en ja, dat zegt écht iets over de hoogte van de hak), het valt wel mee...
Dus, dat 't wat minder mooi afgewerkt en goedkoop lijkt, kan wel kloppen
De foto lijkt heel erg hoog zie ik nu ook, maar ik kan er op lopen (en ja, dat zegt écht iets over de hoogte van de hak), het valt wel mee...
Jerry- Ratel
Ik vind het tweede paar leuker. De hak van de eerste is het op de een of andere manier net niet.
Van Haren zei je?
Van Haren zei je?
Arwyn- Ratel
Ik vind ze leuk onder een ( gebreid ) jurkje of rokje met een dikke panty of maillot. Oh, en zo'n nonchanlant vest erover!
Gast- Gast
Ik ben naar de van haren
Rush- Lady Post-a-lot
foto, foto, foto, foto
oh... Ik liet ze aan m'n vriend zien, die vond de tweede mooier. Ik vind zelf de eerste ook erg mooi, vooral omdat dat hakje een hak is waar ik gerust een hele dag op kan lopen (van de tweede zal 't een halve dag zijn ), zegt ie 'dan hou je ze toch allebei', dus waarschijnlijk gaat dat ook gebeuren
oh... Ik liet ze aan m'n vriend zien, die vond de tweede mooier. Ik vind zelf de eerste ook erg mooi, vooral omdat dat hakje een hak is waar ik gerust een hele dag op kan lopen (van de tweede zal 't een halve dag zijn ), zegt ie 'dan hou je ze toch allebei', dus waarschijnlijk gaat dat ook gebeuren
Jerry- Ratel
Rush, heb je ze nog gehaald?
Jerry- Ratel
Ik vind ze beide niet mooi. Ze ogen heel erg plastic en slecht afgewerkt. Als je naar de Invito gaat dan heb je voor 70 euro een veel mooier paar van leer.
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
ja, maar dit zijn 2 paar voor de helft van dat
Jerry- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe combineer ik dit?
» Hoe combineer ik dit rokje?
» Hoe combineer je een spijkerblouse?
» Het Zeemanrokje; Hoe combineer jij hem?
» Hoe combineer je zulke schoenen?
» Hoe combineer ik dit rokje?
» Hoe combineer je een spijkerblouse?
» Het Zeemanrokje; Hoe combineer jij hem?
» Hoe combineer je zulke schoenen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: