Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pfaffs

+8
_Femme
minoessepoes
_DoI
Schaapke
Angela_1986
Jeanette
Effie_O
Ploen
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Pfaffs - Pagina 2 Empty Re: Pfaffs

Bericht  _DoI vr 10 dec 2010 - 23:52

Eh, hoeveel kleinkinderen hebben Jean Marie en Carmen? angel
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs - Pagina 2 Empty Re: Pfaffs

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 2:58

Ik weet dat debbie niet meer werkt, maar had t even over t overgrote deel van de serie smile JM en Carmen hebben zes kleinkinderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs - Pagina 2 Empty Re: Pfaffs

Bericht  minoessepoes za 11 dec 2010 - 3:47

Dat is niet waar hoor. Debby is gewoon zelf gestopt met haar zaak omdat ze teveel moest werken en ze meer tijd met haar kinderen door wilde brengen, de zaak is niet failliet gegaan. Het pand is wel van hun trouwens, dat verhuren ze en daar zit nu een bloemist in dus daar zullen ze ook nog wel inkomsten uithalen. Daarnaast werkt Debby nog wel, ze zet nog steeds nagels en heeft haar vaste klantenkring uit de zaak meegenomen. Ze heeft een soort van salon ergens in het pand, veel kleiner, dat was ook allemaal gewoon in een aflevering te zien. Kelly is een tijd geleden een kledingwinkel begonnen met een vriendin en die is failliet gegaan.

Ik vind Lindsey en Dave het minste leuk eigenlijk. Ik vind Bruce echt vervelend overkomen en hun opvoed technieken vind ik ook apart, vooral Lindsey is totaal niet consequent. Ik vind Kelly en Sam het leukst om naar te kijken.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs - Pagina 2 Empty Re: Pfaffs

Bericht  Lejow za 11 dec 2010 - 4:02

Ik heb echt vreselijk om Nicolas moeten lachen, denk zon 2 /3 afleveringen geleden. Dat een van die 2 jongens iets aan het doen was, hij was weggelopen geloof ik, en hij vanaf het balkon naar dat kind stond te schreeuwen dat hij moest komen. Hij luisterde niet, en toen hij uiteindelijk onder het poortje uit kwam gooide Nicolas een glas water over zijn hoofd. Zijn reactie: 'Zo, dat heb ik goed opgelost'........ :cyclops:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs - Pagina 2 Empty Re: Pfaffs

Bericht  Angela_1986 za 11 dec 2010 - 5:13

Ik vind Nicolas niet zozeer 'n lamlul omdat hij niet werkt maar vanwege zijn houding.

Dat stukje met Bruce en de chips vond ik inderdaad ook erg grappig! En dat stukje waar Sam steeds 'Kelly, i love you' roept vanaf boven vond ik ook lachwekkend!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs - Pagina 2 Empty Re: Pfaffs

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 5:16

Lejow schreef:Ik heb echt vreselijk om Nicolas moeten lachen, denk zon 2 /3 afleveringen geleden. Dat een van die 2 jongens iets aan het doen was, hij was weggelopen geloof ik, en hij vanaf het balkon naar dat kind stond te schreeuwen dat hij moest komen. Hij luisterde niet, en toen hij uiteindelijk onder het poortje uit kwam gooide Nicolas een glas water over zijn hoofd. Zijn reactie: 'Zo, dat heb ik goed opgelost'........ :cyclops:

Dat vond ik nou net zo vreselijk stom. Wat is dat voor kinderachtig gedoe? Zo voed je toch geen kind op? Hij is zelf een kind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs - Pagina 2 Empty Re: Pfaffs

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 6:25

Angela_1986 schreef:
En dat stukje waar Sam steeds 'Kelly, i love you' roept vanaf boven vond ik ook lachwekkend!

Dat vond ik ook erg leuk!
Mijn moeder roept dat nu steeds naar mijn dochter. Dan begint ze gewoon te schaterlachen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs - Pagina 2 Empty Re: Pfaffs

Bericht  Ploen za 11 dec 2010 - 6:27

Lejow schreef:Ik kijk ook graag de Pfaffs, heb alle afleveringen op mijn computer gedownload haha

Ik vind Lindsay en Dave wel de leukste denk ik, en dan vooral met Fay. Bruce vind ik 9 van de 10 keer maar een vervelend ventje eigenlijk...
En de optredens van Sam, die snap ik ook niet helemaal, ik zou hem echt niet graag op mijn feestje willen hebben hoor hahaha

Waar kun je die downloaden???
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs - Pagina 2 Empty Re: Pfaffs

Bericht  smooch za 11 dec 2010 - 6:34

Hazeltje schreef:
Angela_1986 schreef:
En dat stukje waar Sam steeds 'Kelly, i love you' roept vanaf boven vond ik ook lachwekkend!

Dat vond ik ook erg leuk!
Mijn moeder roept dat nu steeds naar mijn dochter. Dan begint ze gewoon te schaterlachen!

haha mijn vriend doet dat ook altijd. Dan roept hij van ver keihard mijn naam en daarna i love you.
Ook van Sam gstolen, maar erg leuk!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs - Pagina 2 Empty Re: Pfaffs

Bericht  smooch za 11 dec 2010 - 6:37

minoessepoes schreef:Dat is niet waar hoor. Debby is gewoon zelf gestopt met haar zaak omdat ze teveel moest werken en ze meer tijd met haar kinderen door wilde brengen, de zaak is niet failliet gegaan. Het pand is wel van hun trouwens, dat verhuren ze en daar zit nu een bloemist in dus daar zullen ze ook nog wel inkomsten uithalen. Daarnaast werkt Debby nog wel, ze zet nog steeds nagels en heeft haar vaste klantenkring uit de zaak meegenomen. Ze heeft een soort van salon ergens in het pand, veel kleiner, dat was ook allemaal gewoon in een aflevering te zien. Kelly is een tijd geleden een kledingwinkel begonnen met een vriendin en die is failliet gegaan.

Ik vind Lindsey en Dave het minste leuk eigenlijk. Ik vind Bruce echt vervelend overkomen en hun opvoed technieken vind ik ook apart, vooral Lindsey is totaal niet consequent. Ik vind Kelly en Sam het leukst om naar te kijken.

Dat vindt ik ook! Vooral Dave elke keer met zn: dat mag niet he, luisteren he. Elke zin eindigt hij met he, zo irritant. En dat Bruce van hem gewoon in de tuin mag plassen :S

Kelly en Sam vindt ik ook het leukst en Kelly is erg consequent maar niet streng. De manier waarop zij haar kinderen opvoedt vindt ik echt goed. Kunnen Lindsey en Debby wel wat van leren.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs - Pagina 2 Empty Re: Pfaffs

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum