Dagcafé
+16
Curious
Luthien
Lejow
Jezzie
Chocolate Cookie
Samantha
Ugly Betty
May
Suus
VeryCherry
Zwoesj
Lotus
Jordana
Bimbam
Moezie
Burn
20 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Maar als iemand het zonder puntjes zet dan is het toch ook googlebaar?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Dames, ik ben er vandoor!
Ga zo maar is ff boodschappen doen, en kijken als ik nog leuke kleren kan vinden!
Ga zo maar is ff boodschappen doen, en kijken als ik nog leuke kleren kan vinden!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dan vindt google het toch nietSweety schreef:Maar als iemand het zonder puntjes zet dan is het toch ook googlebaar?
Laatst aangepast door _Donnaa op ma 9 mei 2011 - 22:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Doeii Burn Amuseer je
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Lily schreef:_Leaf_ schreef:Ik wil zo graag haken met hoooked maar ben blut
wat is dat?
Een soort van nieuwe rage...Www.hoooked.nl...
Je haakt dan met speciale 'wol' in hele hippe kleurtjes en dan op groot formaat, dus vrij grof...
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Dan vind google het toch nietSweety schreef:Maar als iemand het zonder puntjes zet dan is het toch ook googlebaar?
puntjes weghalen ??
Moezie- Kletskop
Nou zeg, maak me niet belachelijk oke, ik geef toe dat het misschien niet heel effectief is, maar het is meer voor m'n eigen gemoedsrust.
Gast- Gast
Haha, ja, idd!Storm schreef:Ik snap het, Maple. Ik ben ook zo achterdochtig dat ik bang ben dat ze me op alles kunnen googlen beter te voorzichtig dan te ondoordacht. Als ik vacatures zie in die omgeving, weet ik je te vinden.
Maar dank je! Ik heb inmiddels al een anatal mogelijkheden gevonden (tsja, ik ben vrij dus ben ik maar zo lief om voor 'm te gaan zoeken... ), maar helaas worden dat allemaal open sollicitaties. Vanavond maar eens samen voor een paar brieven gaan zitten.
Hij heeft trouwens een s.chriftelijke r.eferentie (weer die puntjes) meegekregen, zou je een kopie daarvan mee kunnen sturen met de brief? Is dat te opschepperig, of zou dat echt in z'n voordeel kunnen werken?
Gast- Gast
Lily schreef:Leaf, ziet er ontzettend gaaf uit. Vooral die tassen op de website.
Ja vond ik ook!! alleen lijkt het me een dure hobby
Moezie- Kletskop
Lily schreef:Leaf, ziet er ontzettend gaaf uit. Vooral die tassen op de website.
Ja he? Ik wil dat gaan doen als een soort bezigheidstherapie...En ik wil een tas maken voor de verjaardag van mijn beste vriendin, aangezien ik zo blut ben steeds en zij dit soort dingen echt heel leuk vind...
Gast- Gast
Megara schreef:Fauve schreef:Megara schreef:Ik haat verstandskiezen. Wat kunnen die krengen pijn doen!
Oh hou op schei uit, wat een rotpijn is dat he!! Ik ben al een jaar aan het kloten ermee.
Vreselijk is het. Vanmorgen de tandarts gebeld en ik kan gelukkig eind van de middag terecht om foto's te maken en weet ik veel wat ze allemaal willen doen. Maakt ook niet uit, als het maar helpt.
Pfoe succes!
Gast- Gast
Ik zou dat persoonlijk niet doen, Maple, of het moet een hele goede baan zijn. Ik heb geen idee wat je man hiervoor deed!
Gast- Gast
?loontjes-power schreef:_Donnaa schreef:Dan vind google het toch nietSweety schreef:Maar als iemand het zonder puntjes zet dan is het toch ook googlebaar?
puntjes weghalen ??
Gast- Gast
Hihi ik blijf het maf vinden dat je zo dichtbij zit en vaak och ander weer hebt dan ik. Hier is het namelij kdroog.loontjes-power schreef:Boh hier regent het Is ook echt zo een grijze dag..
Nu wil ik lekker in bed liggen en er niet uitkomen tot vanavond * droomt verder*
Gast- Gast
Haha, nouja, geen hoge functie ofzoStorm schreef:Ik zou dat persoonlijk niet doen, Maple, of het moet een hele goede baan zijn. Ik heb geen idee wat je man hiervoor deed!
Ik hoop zo dat, als blijkt dat hij bij de sollicitatie van vandaag aangenomen is, hij de baan wel neemt, en zo niet, dat er dan snel wat anders op z'n pad komt wat hem wél wat lijkt... Maar ik denk dat het 'm allemaal te snel gaat. Anderhalve week terug was hij in de veronderstelling dat hij kon blijven en nu kan hij bij wijze van spreken, als alles goed gaat, ineens binnen een paar weken bij een totaal andere werkgever in een totaal andere branche aan de slag. Da's ook behoorlijk van de hak op de tak.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:?loontjes-power schreef:_Donnaa schreef:Dan vind google het toch nietSweety schreef:Maar als iemand het zonder puntjes zet dan is het toch ook googlebaar?
puntjes weghalen ??
Als je het op google wilt opzoeken dan de puntjes weghalen
Moezie- Kletskop
Vergeet-me-nietje schreef:Hihi ik blijf het maf vinden dat je zo dichtbij zit en vaak och ander weer hebt dan ik. Hier is het namelij kdroog.loontjes-power schreef:Boh hier regent het Is ook echt zo een grijze dag..
Nu wil ik lekker in bed liggen en er niet uitkomen tot vanavond * droomt verder*
Haha jah inderdaad!! Volgens mij is het nu hier ook weer droog maar grijs..
Moezie- Kletskop
Dan kom je toch niet op deze site uit? Want hier staat het immers mét puntjes...loontjes-power schreef:_Donnaa schreef:?loontjes-power schreef:_Donnaa schreef:Dan vind google het toch nietSweety schreef:Maar als iemand het zonder puntjes zet dan is het toch ook googlebaar?
puntjes weghalen ??
Gast- Gast
Ja idd.. Natuurlijk werk je niet met puntjes als je iets op Google opzoekt, daarom is het juist!Maple schreef:Dan kom je toch niet op deze site uit? Want hier staat het immers mét puntjes...loontjes-power schreef:_Donnaa schreef:?loontjes-power schreef:_Donnaa schreef:Dan vind google het toch nietSweety schreef:Maar als iemand het zonder puntjes zet dan is het toch ook googlebaar?
puntjes weghalen ??
Gast- Gast
Ow hellup Blond!! ik snap hem
Moezie- Kletskop
Bah, ik voel me gelijk weer helemaal onrustig nu ik weet dat hij niet enthousiast is. Hij klonk ook echt niet enthousiast aan de telefoon Volgens mij heb ik me gisteren teveel vastgeklampt aan deze sollicitatie...
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: