Mijn bevallingsverhaal
+5
Bruintje Beer
Happydobby
Pien
Koffieleut
sheila123
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mijn bevallingsverhaal
Maandagavond 2 mei ben ik er maar eens vroeg op gegaan. Was heel moe en lusteloos. Ik was toen inmiddels 41+1 en was het zooooo zat! S'woensdags zou ik gestript worden dus daar keek ik naar uit. Wie weet zette dat de bevalling in gang. Maar ik zag het al voor me...het strippen ging niet helpen,zal wel een ingeleide bevalling worden nou zo gezegd zo gedaan. Ik word om een uur of 11 s'avonds wakker van wat krampjes. Zou dit het zijn! Ik dacht dat ik gedroomd had nou ja ik naar beneden gegaan om te plassen. En toen zag ik dat ik slijm en een beetje bloed was verloren. Me mannetje was inmiddels ook naar beneden gekomen die lag ook net op bed maar die vond mij wel heel lang beneden blijven haha. Wij nog ff tv gekeken want ik had wel het gevoel dat dit het kon wezen. Maar de pijn kwam zo onregelmatig,dus ik dacht aan loos alarm. Even voor 12 en kwamen de echte weeen op gang en goed pijnlijk ook!! Mijn man had de verlos vast gebeld want bij mijn eerste ging de ontsluiting ook zo snel! Die was er vrijwel gelijk. We gingen gelijk maar naar boven om te kijken hoever ik was en ik zat op ongeveer 4 cm. Dus maar boven gebleven. Rond half 3 zijn mijn vliezen gebroken en toen ging het heel erg hard! Ik had al flinke persdrang vanaf 7 cm ongeveer dus ik had het erg moeilijk om het tegen te houden zeg maar. Dus dat was het gedeelte wat ik echt afzien vond en het heel zwaar had. Maar het duurde gelukkig maar kort want om 3 uur mocht ik meepersen! Na een paar flinke persweeen werd het hoofdje geboren. Het ging er nog ff wild aan toe want haar ene schoudertje wilde niet mee maar lukte uiteindelijk toch en toen is om 03:04 uur onze prachtmeid F.abienne geboren! Ik was helemaal overdonderd en moest heel hard huilen hihi! Zo mooi moment blijft dat.....ja en dan is daar ineens na 3 uurtjes weer een baby! En wat voor 1! Een hollands welvaren met haar 4600 gram. Met mij was ook alles gelijk goed. Ben weer niet uitgescheurd,dus dat is ook fijn! De borstvoeding loopt als een trein en ons meisje doet het er geweldig op! Morgen is de kraamhulp alweer voor het laatst. De week is omgevlogen! Maar heb echt heel erg genoten van mijn kraamweek en mijn hulp was fantastisch! Ja en nu heb ik dus 2 meiskes om voor te zorgen en van te houden.....wat een rijkdom! Ik ben erg gelukkig!
Laatst aangepast door sheila123 op ma 9 mei 2011 - 7:37; in totaal 2 keer bewerkt
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Re: Mijn bevallingsverhaal
Dat was een vlotte bevalling. Fijn dat alles goed is gegaan! Geniet van je meiden!
Gast- Gast
Gefeliciteerd! Het geluk straalt gewoon van je verhaal af. Geniet ervan (maar volgens mij doe je dat met volle teugen)
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
wat een mooi verhaal! emotioneel als ik ben zit ik het met tranen in mn ogen te lezen!
geniet van jullie rijkdom, heel veel geluk gewenst met zn vieren!
geniet van jullie rijkdom, heel veel geluk gewenst met zn vieren!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Wat een vlotte bevalling, super ! En nu inderdaad lekker verder genieten van je 2 meisjes, het is heerlijk om ze te hebben
Gast- Gast
Fijn dat het lekker vlot ging en gewoon lekker thuis.
Geniet maar lekker van je meiden.
Geniet maar lekker van je meiden.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
geweldig om je verhaal te lezen he enthousiasme straalt er van af ! Fijn dat je een fijne bevalling heb gehad voor zover het fijn kan zijn haha.
Geniet lekker van je meiden !
Geniet lekker van je meiden !
Gast- Gast
Dat heb je met gevoel geschreven....
Geniet van je 2 meiskes!!!
Geniet van je 2 meiskes!!!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een verhaal Sheila en wat een grote meid. Heel veel geluk met je kanjers!!!
Gast- Gast
Wauw je verhaal klinkt echt zo gelukkig. Heerlijk om te lezen!
Heel veel geluk en plezier met je gezinnetje.
Heel veel geluk en plezier met je gezinnetje.
Gast- Gast
Ik kan door het scherm heen voelen hoe gelukkig jij wel niet bent! Wat fijn dat alles zo goed is gegaan en dat jullie zo heerlijk aan het genieten zijn!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Klinkt als een vlotte bevalling en een gelukkige mama! Heel veel geluk met je gezinnetje!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Gefeliciteerd, geniet van je gezinnetje!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Gefeliciteerd,
geniet van je gezinnetje!
geniet van je gezinnetje!
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121