Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen op deze maandag (na de vakantie).

+14
dolfijntje24
Oasis
Suus
Arwyn
Mida4you
SleepingBeauty
Moezie
Atelier Madame
Lotus
silly-one
ExpressoB
minoessepoes
Lejow
May
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Goedemorgen op deze maandag (na de vakantie). - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen op deze maandag (na de vakantie).

Bericht  dolfijntje24 zo 8 mei 2011 - 21:20

Goeiemorgen allemaal.
Ik heb nog een week vakantie! Voor het eerst vanochtend een beetje uit kunnen slapen want dat lukte voorheen niet echt. Vandaag niet zo veel plannen. Ik moet nog steeds een verslag maken over mijn functioneringgesprek ik denk dat ik maar eens ga doen. Verder schoonmaken en een uurtje tae-bo'en
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze maandag (na de vakantie). - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen op deze maandag (na de vakantie).

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 22:08

Morgen Cool

Vakantie voorbij ? Nee hoor ik heb nog 2 weken vrij, heerlijk haha en de kinderen hebben ook nog een week vakantie, gezellig. Wij gaan vandaag niet zoveel doen, we wilde gaan fietsen maar het regent hier al de hele morgen en volgens weeronline wordt het 23 graden en zon ??

Gast
Gast

Bericht  Lady4 zo 8 mei 2011 - 22:26

Goedemorgen,

Waar de meeste vakanties voorbij zijn, is die van mij net begonnen. Lekker even een weekje vrij! Helaas moet ik hard aan de studie, dat is er de laatste tijd wat bij ingeschoten. Er staan gelukkig ook nog wel wat leuke dingen op de planning, zoals aanstaande vrijdag een meeting met Bliss, VH, ZvB en Marin!

Voor vandaag ga ik dus studeren en misschien komt er vanavond een vriendin eten. Vanavond wil ik ook nog even gaan hardlopen.

Fijne dag all en werkse, voor de mensen die weer aan het werk moeten!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jezzie zo 8 mei 2011 - 22:30

Goedemorgen,
Ik heb geen vakantie gehad, maar had toch wel een vakantiegevoel tussen het werken door.
Heb de hele week bij mijn ouders op de camping gezeten en vanaf daar naar mijn werk gegaan.
Vandaag ben ik vrij, bezig met schoonmaken en nog even boodschappen doen.
Fijne dag allemaal
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Pien zo 8 mei 2011 - 22:31

goedemorgen!! ik heb er al een lange ochtend op zitten! wij moesten vanmorgen naar het ziekenhuis voor een extra groei echo, vandaag namelijk 32 weken! alles was gelukkig goed, voor alle zekerheid moet ik over 4 weken nog terug komen omdat zwangerschapsdiabetes vaak pas later optreed tijdens de zwangerschap!

verder de hele dag niks doen, nou ja, vanmiddag nog even naar de verloskundige maar daar blijft het ook bij!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Joli86 zo 8 mei 2011 - 23:19

Ik heb deze week lekker een weekje vrij met allemaal leuke dingen op de planning!
Etentje met familie, concert Marco Borsato, shoppen, bruiloft! Very Happy Werkse vandaag allemaal!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: