Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuk Fletcher hotel?

+9
Loes263
Mari
love
Atelier Madame
Arwyn
Moezie
ekiaam87
Sjaantje
Mida4you
13 plaatsers

Ga naar beneden

Leuk Fletcher hotel? Empty Leuk Fletcher hotel?

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 8:16

Ik heb een bon van vakantieveilingen voor een Fletcher hotel. De laatste keer viel het hotel een beetje tegen. Dat was in de buurt van Nijmegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk Fletcher hotel? Empty Re: Leuk Fletcher hotel?

Bericht  Mida4you zo 8 mei 2011 - 3:32

Fletcher hotel in Callantsoog ( Den Helder ) valt ook tegen. De kamer vond ik niet echt schoon en het zag er ook oudbollig uit. Even een tip!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk Fletcher hotel? Empty Re: Leuk Fletcher hotel?

Bericht  Sjaantje zo 8 mei 2011 - 3:51

Ik ben paar jaar geleden in het Fletcher-hotel in Oosterwolde geweest, weliswaar kwamen we pas laat aan, hebben daar gedineerd en overnacht en de volgende ochtend vroeg vertrokken, maar ik was ook niet zo te spreken over het hotel. Goed genoeg om een nachtje te slapen hoor, maar verder niks bijzonders.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk Fletcher hotel? Empty Re: Leuk Fletcher hotel?

Bericht  ekiaam87 zo 8 mei 2011 - 4:05

Mijn ouders hebben vannacht in Reusel geslapen in het Fletcher hotel daar, heet geloof ik de Kempen. De kamer die zij hadden, was heel erg mooi! Zal vanavond eens informeren hoe het ontbijt & de bedden waren!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk Fletcher hotel? Empty Re: Leuk Fletcher hotel?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 22:43

Mijn ouders zijn laatst naar die in Oosterwolde geweesy. Ik had zo bon bij Kruidvat gekocht,maar heb te lang gewacht met boeken dus alles zat zowat vol.
Dus maar een hun gegeven omdat zij doordeweeks kunnen.

Vorig jaar zijn wij wezen eten bij Oud Sluis en toen reden we langs De Dikke van Dale, zag er erg mooi uit. Aangezien het eten al duur zat was hebben we gewoon in een eenvoudig pension gelogeerd, voor 1 nacht was dat prima zat.

Sluis is een leuk dorpje.

Wie weet is dat hotel wel wat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk Fletcher hotel? Empty Re: Leuk Fletcher hotel?

Bericht  Moezie zo 8 mei 2011 - 23:11

Wij hebben een fletcher hotel in de buurt de geulvalei..
Dit is een erg knus en leuk hotel.. Met veel wandel/ fiets routes en vlakbij maastricht en valkenburg..
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk Fletcher hotel? Empty Re: Leuk Fletcher hotel?

Bericht  Arwyn zo 8 mei 2011 - 23:14

Wij zijn met die Kruidvat bonnen naar hotel Rooland geweest. Vond het eigenlijk niet zo'n heel boeiend hotel, vrij standaard eigenlijk. Geen waterkoker oid op de kamer, dat vond ik wel erg jammer!
Hotel lag ook een stuk buiten het dorpje, dus je kon niet even lopend naar een restaurantje.
Het was geen slecht hotel hoor, maar ook niet echt een aanrader.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk Fletcher hotel? Empty Re: Leuk Fletcher hotel?

Bericht  Atelier Madame ma 9 mei 2011 - 0:42

Jip83 schreef:Ik heb een bon van vakantieveilingen voor een Fletcher hotel. De laatste keer viel het hotel een beetje tegen. Dat was in de buurt van Nijmegen.
was je in berg en dal hotel erika oid?
Die vond ik ook niet heel geweldig nee (wel leuke omgeving)
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk Fletcher hotel? Empty Re: Leuk Fletcher hotel?

Bericht  love ma 9 mei 2011 - 2:25

Wij zijn via de kruidvat 3x naar fletcher hotel geweest,
Wijk aan zee is echt een aanrader! Lekker aan het strand!
Fletcher Valkenburg is ook erg goed, vooral de stad is erg leuk,
laatste keer waren we vlakbij Groningen (kom zo even niet op de naam) maar die was ook erg mooi, lekker zwembad erbij etc maar is in de stad niet echt wat te beleven, al is er een bushalte voor de deur die naar Groningen gaat.
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk Fletcher hotel? Empty Re: Leuk Fletcher hotel?

Bericht  Mari ma 9 mei 2011 - 3:45

Ik ben in Valkenburg geweest, maar wij hadden wel de kamer geupgrade, het ging. Je hebt er 2 daar, wij zaten in de .... hoeven.

Ga iniedergeval niet naar Fletcher Middelburg, ik ken het hotel en het is echt slecht.

Wij gaan over twee weken naar Hotel De Scheperskamp in lochem, geen idee wat we daar zullen aantreffen.

Mijn tip is je kamer upgraden, jij hebt niet via kruitvat geboekt, maar voor 10 p.p.p.n. mag je gewoon niks verwachten. Ik weet niet wat jij er voor betaald heb.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk Fletcher hotel? Empty Re: Leuk Fletcher hotel?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 6:38

Ik heb via vakantieveilingen geboden en heb 40 euro betaald.

Bedankt voor de tips! We weten nog niet of we naar het strand of bos willen. Wel vlakbij een stad om nog te winkelen of uit eten te kunnen.

Wij zaten in hotel Paasberg in Lochem. Niet zo boeiend... Nijmegen is wel een leuk stad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk Fletcher hotel? Empty Re: Leuk Fletcher hotel?

Bericht  Loes263 ma 9 mei 2011 - 6:43

ekiaam87 schreef:Mijn ouders hebben vannacht in Reusel geslapen in het Fletcher hotel daar, heet geloof ik de Kempen. De kamer die zij hadden, was heel erg mooi! Zal vanavond eens informeren hoe het ontbijt & de bedden waren!

Jip doe deze! Deze is vlak bij mij!! Wink
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk Fletcher hotel? Empty Re: Leuk Fletcher hotel?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 6:46

Ik heb ook zo'n bon van vakantieveilingen (voor 30 euro Very Happy) maar wij willen graag naar een hotel bij het strand. Welke is dan aan te raden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk Fletcher hotel? Empty Re: Leuk Fletcher hotel?

Bericht  ekiaam87 ma 9 mei 2011 - 8:33

Loes263 schreef:
ekiaam87 schreef:Mijn ouders hebben vannacht in Reusel geslapen in het Fletcher hotel daar, heet geloof ik de Kempen. De kamer die zij hadden, was heel erg mooi! Zal vanavond eens informeren hoe het ontbijt & de bedden waren!

Jip doe deze! Deze is vlak bij mij!! Wink

Mijn ouders waren er erg over te spreken! Fijne bedden, fijne badkamer, thee / koffie op de kamer (en gratis) en op de grens met België Wink
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk Fletcher hotel? Empty Re: Leuk Fletcher hotel?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 8:36

ekiaam87 schreef:
Loes263 schreef:
ekiaam87 schreef:Mijn ouders hebben vannacht in Reusel geslapen in het Fletcher hotel daar, heet geloof ik de Kempen. De kamer die zij hadden, was heel erg mooi! Zal vanavond eens informeren hoe het ontbijt & de bedden waren!

Jip doe deze! Deze is vlak bij mij!! Wink

Mijn ouders waren er erg over te spreken! Fijne bedden, fijne badkamer, thee / koffie op de kamer (en gratis) en op de grens met België Wink

Ziet er mooi uit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk Fletcher hotel? Empty Re: Leuk Fletcher hotel?

Bericht  Fred ma 9 mei 2011 - 9:48

Sjaantje schreef:Ik ben paar jaar geleden in het Fletcher-hotel in Oosterwolde geweest, weliswaar kwamen we pas laat aan, hebben daar gedineerd en overnacht en de volgende ochtend vroeg vertrokken, maar ik was ook niet zo te spreken over het hotel. Goed genoeg om een nachtje te slapen hoor, maar verder niks bijzonders.

Second that, al ging ik op kaarten van de Praxis.. Maar goed het ligt wel in een dorpscentrum en er is een friettent recht tegenover het hotel. Als je even door loopt zelfs nog een (betere). Ontbijt hoef je ook niet te nemen want in er zit zowat pratisch een supermarkt langs. Paar broodjes daar kopen en je hebt s'ochtens zo je eigen ontbijt bij elkaar. Dat deden wij toen. Het hotel diende toch maar als een soort van doorreis hotel. De dag na de nacht gingen we naar de mummies van Zieuwert en Sneek.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk Fletcher hotel? Empty Re: Leuk Fletcher hotel?

Bericht  blondje1313 ma 9 mei 2011 - 23:24

Jip83 schreef:
ekiaam87 schreef:
Loes263 schreef:
ekiaam87 schreef:Mijn ouders hebben vannacht in Reusel geslapen in het Fletcher hotel daar, heet geloof ik de Kempen. De kamer die zij hadden, was heel erg mooi! Zal vanavond eens informeren hoe het ontbijt & de bedden waren!

Jip doe deze! Deze is vlak bij mij!! Wink

Mijn ouders waren er erg over te spreken! Fijne bedden, fijne badkamer, thee / koffie op de kamer (en gratis) en op de grens met België Wink

Ziet er mooi uit!

Niet overdreven dicht bij een stad, maar Eindhoven, Tilburg en Turnhout (België) op ongeveer 20 km.
Omgeving is mooi om te fietsen vind ik.
Het diner schijnt daar ook goed te zijn (volgens mijn ouders, die zijn daar laatst weesten eten met een bon die ik voor ze via vakantieveilingen had)

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk Fletcher hotel? Empty Re: Leuk Fletcher hotel?

Bericht  ekiaam87 ma 9 mei 2011 - 23:32

Het is ook echt mooi daar! Liep die kamer in: wow, dit is mooi!
Wij hebben daar niet gegeten dus daar kan ik niets over zeggen, volgens mij is Reusel zelf ook wel gezellig om 'gewoon' iets te eten als diner, wij waren naar de snackbar, hadden weinig tijd om te eten dus dan maar even snel Wink
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk Fletcher hotel? Empty Re: Leuk Fletcher hotel?

Bericht  FireButterfly di 10 mei 2011 - 9:18

Hotel in Naaldwijk is niet zo geweldig. Wel een waterkoker op de kamer. Het eten is lekker maar de inrichting is ouderwets.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk Fletcher hotel? Empty Re: Leuk Fletcher hotel?

Bericht  snapple ma 16 mei 2011 - 8:28

Voor degene die een Fletcher hotel aan zee zoekt... je hebt er 1 in Westkapelle, is ons heel goed bevallen. En je zit in de buurt van Goes, Vlissingen en Middelburg... echt heel leuk!
snapple
snapple
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 77
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk Fletcher hotel? Empty Re: Leuk Fletcher hotel?

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 8:39

Waterkoker maakt ons niet uit. We komen er alleen om te slapen en te ontbijten. Verder zijn we toch de hort op.

Zeeland is misschien idd wel leuk. Daar in de buurt woont nog familie, kunnen we daar ook nog langs!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk Fletcher hotel? Empty Re: Leuk Fletcher hotel?

Bericht  Moezie di 24 mei 2011 - 3:36

snapple schreef:Voor degene die een Fletcher hotel aan zee zoekt... je hebt er 1 in Westkapelle, is ons heel goed bevallen. En je zit in de buurt van Goes, Vlissingen en Middelburg... echt heel leuk!

Maar de plaats westkapelle is ook heel leuk Laughing Kom er minstens een weekend per jaar!
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk Fletcher hotel? Empty Re: Leuk Fletcher hotel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum