Whoei! Ik ben blij! En jij?
+9
Jordana
nijntje4
Polly
Kabouter
pluisie
Jeanette
SoezieQ
Caresses
VeryCherry
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Whoei! Ik ben blij! En jij?
Minella schreef:Lagom schreef:Ik ben bruto een paar honderd euro omhoog gegaan haha, beetje bluffen werkte goed in dit geval. Jammer alleen dat ik niet full time kan werken. Verder ben ik blij omdat het weekend is .
Dat is écht fijn! Waar werk je nu?
Dat zeg ik liever niet hier maar ik doe gewoon administratief werk. Eigenlijk spring ik gewoon bij en help ik mensen op administratief vlak maar eerlijk gezegd vind ik dat helemaal niet dit salaris waard haha.
Gast- Gast
Minella schreef:Theedoosje schreef:Minella schreef:Theedoosje, welk luchtje? Dat wil ik wel weten haha!
Ik ben even niet zo blij, alles zit even tegen. Hoewel, ik ben wel blij dat ik hier woon!
Pink Coast. voor €2,79
Balen dat bij jou ff alles tegen zit :S
Ok, dan ga ik die is zoeken! Hoe ziet het flesje eruit?
Dit is hem:
Gast- Gast
Ik ben eigenlijk niet echt blij. Een collega heeft van de ene op de andere dag besloten mij te bestempelen als de boeman. Geen idee waar het aan ligt. Dat is nog niet zo'n punt, al vind ik het wel vervelend, maar hij zet andere mensen tegen mij op.
Daarnaast heeft hij vandaag een nare opmerking over mijn figuur gemaakt. Was best verdrietig.
Wat die kerel tegen mij heeft? Echt geen idee. Het voelt aan alsof ik weer op de basisschool zit ofzo.
Naja: ik moet hard mijn best blijven doen erboven te staan. Normaal zou ik er ook beter tegen kunnen maar ik heb een aantal zware weken achter de rug waardoor ik niet zo stabiel ben als normaal.
Al denk ik op dit moment " hij klopt zich maar een eitje'. Punt is alleen dat hij gewoon echt mensen tegen me opzet...
Daarnaast heeft hij vandaag een nare opmerking over mijn figuur gemaakt. Was best verdrietig.
Wat die kerel tegen mij heeft? Echt geen idee. Het voelt aan alsof ik weer op de basisschool zit ofzo.
Naja: ik moet hard mijn best blijven doen erboven te staan. Normaal zou ik er ook beter tegen kunnen maar ik heb een aantal zware weken achter de rug waardoor ik niet zo stabiel ben als normaal.
Al denk ik op dit moment " hij klopt zich maar een eitje'. Punt is alleen dat hij gewoon echt mensen tegen me opzet...
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Caro, zeg je dit ook tegen hem? Dat je zijn opmerking nou niet bepaald aardig of leuk vindt bv? Of dat je al een rotweek hebt en bedankt dat hij er nog een schepje bovenop doet? Je zou hem ook op de man af kunnen vragen of jij soms iets fout hebt gedaan omdat je het gevoel hebt dat hem iets dwars zit over jou.
Gast- Gast
Lagom schreef:Caro, zeg je dit ook tegen hem? Dat je zijn opmerking nou niet bepaald aardig of leuk vindt bv? Of dat je al een rotweek hebt en bedankt dat hij er nog een schepje bovenop doet? Je zou hem ook op de man af kunnen vragen of jij soms iets fout hebt gedaan omdat je het gevoel hebt dat hem iets dwars zit over jou.
Dat zou ik bij ieder ander wel hebben gedaan. En zeker als het om een zakelijk conflict ging. Maar hij heeft iets tegen mijn persoonlijkheid. Hij loopt via via me uit te dagen " dat ze het maar komt vragen want dan brand ik haar helemaal af'. Dat soort dingen dus. En daar zit ik totaal niet op te wachten.
Hj werkt op een afdeling waar ik in mijn dagelijk werkzaamheden niks mee te maken heb.
Op de lange termijn, als dit aanhoudt, moet ik hem erop aanspreken. Maar momenteel zou dat bij mij resulteren in gejank. Ik hou echt niet van aanvaringen met mensen en de tranen komen dan vaak al uit gewone pure onmacht. En ik wil hem niet nog meer geven om tegen me te gebruiken.
Ht is ook iemand die als hij een normale bui heeft al geen normaal gesprek mee is te voeren. Zijn mening is de enige, zeer ruwe manier van zich uitdrukken en vooral mensen op hun persoon pakken.
Wat hij vandaag zei was gewoon laag. Maar hij heeft nog nooit om iemand anders zijn gevoelens gegeven dus dat zal hij ook zeker niet om die van mij gaan doen. Krijg je een reactie als ' dat is dan jammer dat jij dat zo ziet'.
Ik moet nu gewoon mijn hoofd omhoog houden en me door hem niet laten wegjagen.
Caro- Ratel
Hmm nu kom ik over als een bang vogeltje, maar dat valt wel mee hoor. Alleen sommige personen kunnen je gewoon 'banger' maken dan anderen.
Daarnaast zijn dit gewoon echt rotweken en ben ik sowieso wat emotioneler aangelegd deze paar weken. Komt vanzelf we weer goed
Daarnaast zijn dit gewoon echt rotweken en ben ik sowieso wat emotioneler aangelegd deze paar weken. Komt vanzelf we weer goed
Caro- Ratel
Marin schreef:Echt zo leuk voor je SunnyScience! Hoe is het met je nieuwe huisje? Het heeft even geduurd maar alles komt toch nog op z'n pootjes terecht aan t einde van 2010 voor jou.
Ik woon inmiddels in mijn nieuwe plekje, het is wel een beetje vreemd nog. Ik moet nu nog het een en ander afrekenen met mijn ex en hij doet moeilijk . Maar het komt wel goed! Ik ga van het weekend lekker weer naar "een wat zuidelijker" plekje in Nederland (bekenen vanaf hier). Wiheeeih zo'n zin in! Hij maakt me zo blij!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Minella schreef:Theedoosje schreef:Minella schreef:Theedoosje, welk luchtje? Dat wil ik wel weten haha!
Ik ben even niet zo blij, alles zit even tegen. Hoewel, ik ben wel blij dat ik hier woon!
Pink Coast. voor €2,79
Balen dat bij jou ff alles tegen zit :S
Ok, dan ga ik die is zoeken! Hoe ziet het flesje eruit?
Dit is hem:
Ahh balen! Ik was gister bij bij de action, en zag die ook staan, maar geen tester, dus durfde hem niet te nemen.. Heb wel een ander heel lekker luchtje:
Hij doet me heel erg denken aan een parfum van vroeger: Harley Davidson Destiny, en deze is al lang niet meer te koop.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik ben ook happy want we hebben vanmiddag onze nieuwe auto opgehaald !
Super mooie bak en hij rijd als een zonnetje !
Super mooie bak en hij rijd als een zonnetje !
Gast- Gast
Ik ben eigenlijk ook wel heppiej, vandaag lekker gewerkt, samen met mijn lieve collegaatje ons lokaal helemaal verbouwd, alles nieuw plaatsje gegeven, puin geruimd, heerlijk!!
Morgen kan ik eerst lekker uitslapen, nadat ik bij mijn lieve nichtjes ben geweest nog een paar uurtjes werken, kerstboom zetten op het werk, misschien nog meer puin ruimen en dan weer weekend!!!
Morgen kan ik eerst lekker uitslapen, nadat ik bij mijn lieve nichtjes ben geweest nog een paar uurtjes werken, kerstboom zetten op het werk, misschien nog meer puin ruimen en dan weer weekend!!!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ik ben niet zo blij helaas, momenteel Gaat wel weer goed komen, heb er al met mn ouders over gepraat, maar ben vanavond ff sad. Morgen weer werken en 's avonds met een vriendin naar de bios gelukkig
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: