Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?

5 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken? - Pagina 2 Empty Re: Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 9:50

Zulke rondreizen lijken me ook wel wat,maar de lange afstanden waar je niet aan ontkomt zitten me tegen. Vroeger werd ik altijd wagenziek, maar toen zat ik achterin dus wellicht is het anders als ik voorin zit en ook als ik zelf rijd.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken? - Pagina 2 Empty Re: Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 5:18

Zeker weten Marin smile. Die vriendin daar is ook heel goed met haar camera dus dat wordt leuk smile.

CBL; Ik had het ook zo vroeger maar voorin heb ik er geen last van idd. En lange afstanden hier zijn toch ook weer anders omdat het allemaal zo anders is.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 1:35

Heb je al eens op de site van Djoser gekeken? Hier bieden ze best wel originele themareizen aan.
http://www.djoserthemareizen.nl/bestemmingen/noord_en_zuid_amerika/

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 7:28

Zusje schreef:Zeker weten Marin smile. Die vriendin daar is ook heel goed met haar camera dus dat wordt leuk smile.

CBL; Ik had het ook zo vroeger maar voorin heb ik er geen last van idd. En lange afstanden hier zijn toch ook weer anders omdat het allemaal zo anders is.

Bedoel je dat lange afstanden hier in Nederland anders zijn?
Lijkt me wel leuk hoor zo rondreis, maar best duur aangezien de hotels logies zijn soms met ontbijt. Je hebt dan nog kosten aan lunch, diner, extraatjes, uitjes, fooi in restaurants ( dat is 10% van de rekening toch en tikt ook aan en als je niks geeft krijg je misschien boze gezichten) enne...............benzinegeld.
Al met al een duurdere reis dan all in naar Mexico ofzo. Wink

Met Djoser ben je zo gebonden omdat je continu alles met de groep doet. Ik vind een rondreis veel leuker om te boeken als pakket en dat je dan samen of met wie je ook wilt gaan die reis maakt dus niet met vreemden.
Het is nog duurder ook zo via Djoser en dat zullen andere organisaties ook zijn die het zo doen kijk maar naar Fox.

Gast
Gast

Bericht  Zora zo 29 mei 2011 - 8:04

Ik even braaf Adirondack googlen... is het ook een stoel Very Happy

Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken? - Pagina 2 Adirondack_cat

Ziet er relaxed uit!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 8:07

Jaaa Adirondack chairs smile Zo lekker smile

Maar dit zijn de Adirondack Mountains:

Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken? - Pagina 2 Adirondack_Fall

I love you I love you

En het idee is natuurlijk dat je op je Adirondack chair in je Adirondack home aan een Adirondack meer zit :P

Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken? - Pagina 2 Adirondack-Home-L

Gast
Gast

Bericht  Zora zo 29 mei 2011 - 8:14

Marin schreef:

Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken? - Pagina 2 Adirondack-Home-L

Oh mennn I love you I love you I love you
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 8:15

I know, right.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: