Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
5 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
Zulke rondreizen lijken me ook wel wat,maar de lange afstanden waar je niet aan ontkomt zitten me tegen. Vroeger werd ik altijd wagenziek, maar toen zat ik achterin dus wellicht is het anders als ik voorin zit en ook als ik zelf rijd.
Gast- Gast
Zeker weten Marin . Die vriendin daar is ook heel goed met haar camera dus dat wordt leuk .
CBL; Ik had het ook zo vroeger maar voorin heb ik er geen last van idd. En lange afstanden hier zijn toch ook weer anders omdat het allemaal zo anders is.
CBL; Ik had het ook zo vroeger maar voorin heb ik er geen last van idd. En lange afstanden hier zijn toch ook weer anders omdat het allemaal zo anders is.
Gast- Gast
Heb je al eens op de site van Djoser gekeken? Hier bieden ze best wel originele themareizen aan.
http://www.djoserthemareizen.nl/bestemmingen/noord_en_zuid_amerika/
http://www.djoserthemareizen.nl/bestemmingen/noord_en_zuid_amerika/
Gast- Gast
Zusje schreef:Zeker weten Marin . Die vriendin daar is ook heel goed met haar camera dus dat wordt leuk .
Bedoel je dat lange afstanden hier in Nederland anders zijn?
Lijkt me wel leuk hoor zo rondreis, maar best duur aangezien de hotels logies zijn soms met ontbijt. Je hebt dan nog kosten aan lunch, diner, extraatjes, uitjes, fooi in restaurants ( dat is 10% van de rekening toch en tikt ook aan en als je niks geeft krijg je misschien boze gezichten) enne...............benzinegeld.
Al met al een duurdere reis dan all in naar Mexico ofzo.
Met Djoser ben je zo gebonden omdat je continu alles met de groep doet. Ik vind een rondreis veel leuker om te boeken als pakket en dat je dan samen of met wie je ook wilt gaan die reis maakt dus niet met vreemden.
Het is nog duurder ook zo via Djoser en dat zullen andere organisaties ook zijn die het zo doen kijk maar naar Fox.
Gast- Gast
Ik even braaf Adirondack googlen... is het ook een stoel
Ziet er relaxed uit!
Ziet er relaxed uit!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Jaaa Adirondack chairs Zo lekker
Maar dit zijn de Adirondack Mountains:
En het idee is natuurlijk dat je op je Adirondack chair in je Adirondack home aan een Adirondack meer zit
Maar dit zijn de Adirondack Mountains:
En het idee is natuurlijk dat je op je Adirondack chair in je Adirondack home aan een Adirondack meer zit
Gast- Gast
Marin schreef:
Oh mennn
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Waar wil je nog eens heen?(in plaatjes)
» Waar kunnen we heen?
» Telefoon in Amerika -> simkaart kopen, waar op letten?
» Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?
» Waar heen op vakantie (europa)
» Waar kunnen we heen?
» Telefoon in Amerika -> simkaart kopen, waar op letten?
» Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?
» Waar heen op vakantie (europa)
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: